Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

„Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "„Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426."— Transkript prezentace:

1 „Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426

2  Úvod  Popis jednotlivých částí služeb  Mapovaní operátoři  Cíle projektu  Kroky projektu  Rozdělení úkolů  Cílené výstupy práce  Komunikační systém assembla  Závěr 2

3  V tomto projektu jsme se snažili široké veřejnosti představit operátory, kteří nabízejí veškeré mobilní služby a kteří se vyskytují na českém trhu. Šlo nám hlavně o to, abychom dobře zpracovali porovnání jednotlivých operátorů a příručku pro stávající i budoucí zákazníky společnosti Telefónica O2.  Při vypracovávání příručky jsme došly k závěru, že obdobnou instruktážní příručku nenabízí ani jeden z operátorů, a tak bychom rádi tímto zaplnili velký nedostatek operátorů. Přijde nám, že takováto příručka může ušetřit spoustu času nejen klientům, ale i prodejcům. 3

4  Mobilní služby (mobilní tarify, předplacená O2 karta, roaming a mezinárodní volání, balíčky)  Mobilní internet, Internet v mobilu (mapy pokrytí pro celou ČR)  Fixní služby (Volání z domova, Internet, TV + doplňkové služby) 4

5 5

6 Vytvořit kritéria pro objektivní porovnání služeb. Vytvořit postupy usnadňující uživateli jednoduše vybrat z dostupných služeb tu, která mu nejvíce padne. Analyzovat skryté „pasti“ představující na první pohled těžko rozeznatelné doložky smluv. Strukturovat jednotlivé služby a vytvořit tabulku srovnání parametrů. Vytvořit příručku seznamující čtenáře s možnostmi, které nabízí Telefónica O2 pro své klienty a zájemce o jejich služby. 6

7 Analyzovat současné tarify služeb a sjednotit je podle srovnávacích kritérií. Specifikovat u jednotlivých tarifů zvláštní podmínky (uzavření, výpovědní lhůta, poplatek,atd.) Získat osobním kontaktem nestandardní informace, které nejsou dostupné z internetu/letáků/reklam Specifikovat „speciální tarify“. Vypracovat příručku, která slouží nejen budoucím zájemcům o služby jednoho z operátorů (Telefónica O2), ale i stávajícím klientům tohoto operátora. 7

8  Klára Havlíčková – analýza spol. Telefónica O2, srovnání služeb mobilního internetu, zpracování příručky spol. Telefónica O2, příprava dokumentace a konkrétních výstupů  Markéta Horňáková – analýza spol. T- Mobile, srovnání služeb mobilního internetu, zpracování příručky spol. Telefónica O2, příprava dokumentace a konkrétních výstupů  Pavel Němec – analýza spol. Vodafone, srovnání služeb pevných (pevná linka, internet, TV)  Vagner Vlastimil – analýza spol. U:fon, srovnání mobilních služeb  Živkov Martin – analýza UPC, srovnání TV, grafický design dokumentu 8

9 1. Dokument mapující současnou nabídku služeb 2. Příručka spol. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. 3. Přiložené CD obsahující elektronický přehled tarifů a podkladové materiály (mapy pokrytí, kalkulátor volných minut, atd.) 9

10 10

11  Z pohledu týmu nám tato práce přinesla nejednu zajímavou zkušenost. Opět se ukázalo, jak je důležitá komunikace a vedení v týmu. Protože často budeme závislí na výsledcích druhého. Budeme muset být schopní domluvit se na tom, co kdo bude dělat, což ne vždy pravděpodobně bude jednoduché vzhledem k spektru zadávaných úkolů.  Ale nakonec jsme udělali docela velký kus práce, která se nám v budoucnu může hodit. A budou se nám určitě hodit zkušenosti, které jsme získali díky práci v týmu. 11

12  Děkujeme za pozornost! 12


Stáhnout ppt "„Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426."

Podobné prezentace


Reklamy Google