Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Škola pro všechny Setkání koordinátorů inkluze ZŠ Jeseník, Fučíkova 19.9.2016
2
Škola pro všechny – základní info doba realizace: 1. 7. 2016 – 30. 6. 2019 rozpočet: 25 138 389 Kč spolufinancování: 5 % Město Jeseník partner: MAS Vincenze Priessnitze pro Jesenicko, o.p.s. zapojeno 15 ZŠ ORP Jeseník
3
Škola pro všechny – doučovací skupiny pro žáky 1., 5., 6., 8. a 9. tříd min. 3, max. 8 žáků v jedné skupině min. 1x týdně celkem 17 doučovacích skupin vedením doučovací skupiny pověřen pedagog školy
4
Škola pro všechny – doučovací skupiny dokladování: Záznamový arch – třídní kniha Přihláška do doučovací skupiny
5
Škola pro všechny – tutorství tutorem je žák SŠ či student VŠ, který působí jako starší kamarád pro žáka ZŠ – motivace ke vzdělávání na každé škole supervizor tutorů (pedagog školy) – setkávání s tutory 1x měsíčně tutorství v objemu 4 – 6 hod./měs. pro 1 tutorovaného 80 tutorovaných každý školní rok
6
Škola pro všechny – tutorství dokladování: Záznamový arch – základní přehled Záznamový arch – přehled jednotlivých setkání Souhlas rodičů s účastí v tutorském programu
7
Škola pro všechny – kroužky KK zaměření na klíčové kompetence 1x týdně v délce 1 – 1,5 hod. celkem 45 kroužků min. 6, max. 15 účastníků vedením pověřen pedagog školy, konzultuje s koordinátorem inkluze na škole volnočas. aktivita probíhá ve škole, příp. jiných vhodných prostorech
8
Škola pro všechny – kroužky KK dokladování: Záznamový arch – základní přehled Záznamový arch – přehled hodin Záznamový arch – přehled účastníků Přihláška do kroužku klíčových kompetencí
9
Škola pro všechny – podpora školních poradenských pracovišť materiální podpora diagnostické nástroje a materiál pro efektivnější práci s cíl. skupinou personální podpora školní psycholog speciální pedagog sociální pedagog pilotní ověření pozice Koordinátor inkluze na škole aktivně přispívá k implementaci inkluzivních opatření ve škole
10
Škola pro všechny – podpora školních poradenských pracovišť dokladování: formulář Hodnocení v oblasti inkluze Metodika k hodnocení v oblasti inkluze
11
Škola pro všechny – vzdělávání Osobnostně-sociální kurz Kurz Proč inkluzivní vzdělávání? Principy a efektivní metody Kurz Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání Kurz Heterogenita skupiny a klima třídy Kurz Komunikační schopnosti a prezentační dovednosti učitele Kurz Vliv odlišného mateřského jazyka na školní úspěšnost žáků Kurz Práce s kulturní odlišností v české škole Kurz Práce s předsudky na českých školách Kurz Rozvoj kompetencí v českém jazyce u žáků z jazykového prostředí ovlivněného romštinou Seminář Úvod do krizové intervence, možnosti a limity práce s člověkem v krizi Seminář Jak provádět u ohrožených dětí detekci a intervenci
12
Děkujeme za pozornost Ing. Iva Peitlová, iva.peitlova@mujes.cz, 777 604 658iva.peitlova@mujes.cz Mgr.Jiří Hrubý, hruby.dotace@gmail.com, 608 961 022hruby.dotace@gmail.com Ing. Markéta Bartáková, ma.bartakova@gmail.com, 737 113 618ma.bartakova@gmail.com Mgr. Ivana Dobiášová, ivanadobiasova1@gmail.com, 720 983 862ivanadobiasova1@gmail.com
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.