Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilIlona Říhová
1
B-inside s.r.o. Šmeralova 12, 170 00 Praha 7 Vavrečkova 5262, 760 01 Zlín www.b-inside.cz | info@b-inside.cz Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak Tomáš Soukup, B-inside s.r.o. 20.1.2016
2
| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, 20.1.20162 Víte, že...?
3
| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, 20.1.20163 Proč měřit spokojenost klientů?
4
| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, 20.1.20164 Neomezujte se pouze na Spokojenost a loajalita klientů S čím jsou spokojení a s čím méně? Hledání příležitostí, v čem se zlepšit Argumenty, jak se odlišit od konkurence? Jak si k Vám klienti našli cestu? Čím jste zákazníky přesvědčili? Inovace / vývoj produktů a služeb
5
| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, 20.1.20165 Jednorázově či opakovaně?
6
| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, 20.1.20166 Kvalitativně či kvantitativně vs
7
| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, 20.1.20167 Spokojenost největších vs. podněty na zlepšení
8
| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, 20.1.20168 Kolik a koho dotázat?
9
| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, 20.1.20169
10
10 Responserate a jak ji zvýšit
11
| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, 20.1.201611 Gamifikace a příjemnost pro klienta
12
| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, 20.1.201612 Podpora vedení
13
| Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak, 20.1.201613 Follow up
14
B-inside s.r.o. Šmeralova 12 170 00 Praha Vavrečkova 5262 760 01 Zlín IČ: 24790648 DIČ: CZ24790648 tel.: +420 608 048 048 (Petr Fusek, výkonný ředitel) E-mail: info@b-inside.cz http://www.b-inside.cz Těším se na Vaše dotazy PhDr. Tomáš Soukup, Ph.D. tel.: 739 358 697 e-mail: tsoukup@b-inside.cztsoukup@b-inside.cz www.b2bmonitor.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.