Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilFilip Kolář
1
Didaktika přírodopisu 2 9. seminář Návrh aktivizující metody Mgr. Libuše VODOVÁ, Ph.D. Katedra biologie PdF MU
2
Zápočet Výstupem ze semináře a podmínkou zápočtu je Receptář začínajícího učitele Tvoří jej samostatně vypracované úkoly: 1) Zhodnocení přírodopisné učebnice 2) Baterie učebních úloh na konkrétní hodinu přírodopisu 3) Typologie testových položek s příklady 4) Pracovní list pro hodinu přírodopisu (s řešením) 5) Test na zopakování tématu (s různými typy učebních úloh) 6) Návrh aktivizační metody použitelné při výuce přírodopisu na ZŠ
3
…. na základě vlastností určit vybrané aktivizující metody …. navrhnout úlohy pro použití konkrétní aktivizující metody v hodině přírodopisu Po absolvování semináře bude student schopen….
4
Zadání úkolu do receptáře zvolte si libovolnou hodinu přírodopisu Na základě výukových cílů vyberete aktivizující metodu, kterou v hodině použijete Rozpracujte návrh pro použití této aktivizující metody v hodině přírodopisu Součástí návrhu je: název metody stručný popis principu a použití metody návrh úloh pro realizaci metody
5
Literatura na toto téma… MAŇÁK,Josef a ŠVEC, Vlastimil: Výukové metody. Brno: Paido, 2003, 220 s. SITNÁ, Dagmar. Metody aktivního vyučování. Praha: Portál, 2009, 149 s.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.