Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první."— Transkript prezentace:

1 MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ

2 Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první 3 znaky příjmení) Sběr nových dat Aktivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první 3 znaky příjmení) Firma IČ, název lokalita – sídlo a provozovny roční obrat hlavní předmět činnosti vlastníci a statutáři počet zaměstnanců scoring, datum vzniku --- Osobní data stáří, funkce, telefon, email, zboží nákupu … Domácnost ID, jméno, příjmení, domácnost (první 3 znaky příjmení) adresa - vzdálenost od provozovny obrat segment nákupu vlastníci a statutáři --- Osobní data Děti, stáří, profese, telefon, email, zboží nákupu … Identifikujte své zákazníky

3 KDO JE MŮJ ZÁKAZNÍK ?

4 Proč využívat databáze firem i v segmentu B2C? 2,2 mil. aktivních IČ Počet zaměstnanců Funkce Obrat 2,42 mil. osob podnikatelů Scoring Činnost O podnikateli a firmě víme víc?

5 identifikovat a poznat svého zákazníka seskupit zákazníky do cílových skupin porovnat prodeje jednotlivých výrobků různých cílových skupin a regionů seskupit zákazníky do segmentů se společnou charakteristikou nákupu posoudit trendy sezónních výkyvů apod. Zpracováváme data pro analýzy a rozhodování chceme

6 identifikujeme cílové skupiny analyzujeme úspěšnost produktů vytváříme nové produkty cílíme produkty správným cílovým skupinám optimalizujeme komunikační mix pro oslovení plánujeme timing kampaní počítáme podíly potenciálu lokalit, cílových skupin a produktů oslovujeme zákazníka jeho nejoblíbenějším kanálem apod. Zpracováváme data marketing & sales

7

8 MŮJ NEJSILNĚJŠÍ ZÁKAZNÍK JE ! PODNIKATEL V OBRATU 5 – 30 MIL. VE VĚKU 40 – 50 LET PRÁVNÍ FORMA OSVČ A S.R.O. DO VZDÁLENOSTI 20 KM PODNIKATEL V OBRATU 30 – 100 MIL. PRÁVNÍ FORMA A.S. A S.R.O. 4 NEJSILNĚJŠÍ ČINNOSTI KRAJ HLAVNÍ MĚSTO PRAHA PODNIKATEL V OBRATU 5 – 10 MIL. PRÁVNÍ FORMA OSVČ 3 NEJSILNĚJŠÍ ČINNOSTI KRAJ PARDUBICKÝ A KRÁLOVE HRADECKÝ Máte nějaké nástroj pro analýzu přesné cílové skupiny?

9 On-line analyzátor IČ

10 VÝBĚR CÍLOVÉ SKUPINY B2B Green DATA online

11 VÝBĚR CÍLOVÉ SKUPINY B2C Výběry na zakázku

12 KDE JSOU MOJI ZÁKAZNÍCI A PROVOZOVNY ?

13

14 Detailní ukázka gridové analýzy včetně zobrazení dopravní sítě metra v Praze s analýzou počtu nástup/výstup

15

16 KDE JSOU MOJI OBCHODNÍ ZÁSTUPCI A ZÁKAZNÍCI ?

17 Obchodní region rozdělený na obchodních území

18 Obchodní území jednoho obchodního zástupce – úroveň částí obcí města

19 Obchodní území jednoho obchodního zástupce – vyznačení TOP a NORMAL zákazníků

20 resort pro váš PRECISE DIRECT marketing Green 01 Analýza klientských dat Green 02 Výběr cílových skupin Green 03 Výběr komunikačních nástrojů Green 04 Produktové WWW Green 05 Testovací kampaně (Test1000, direct mail,, …) Green 06 Vyhodnocení testovacích kampaní Green 07 Spuštění ostré kampaně Green 08 Zapojení komunikačního mixu Se sběrem dat Green 09 Redirect marketing Green 10 Správa a používání Klientských databází


Stáhnout ppt "MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první."

Podobné prezentace


Reklamy Google