Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Nad vědou v dějinách (I. a II.) Mgr. Pavel Rušar instruktor kurzu
3
Úkoly 1Úkoly 2 = PRVNÍ ROVINA KURZU
4
Úkoly 3 Úkoly 4 Vytvoření badatelského záměru = DRUHÁ ROVINA KURZU tzn. student si výběrem úkolů volí první, druhou nebo i smíšenou „rovinu“ kurzu ti, co si ji zvolí = tzv. GARANTI
5
Úkoly 1, 2 Úkoly 3, 4 dějiny vědy, znalost předmětu infrastruktura vědy, instituce formulace vlastního výzkumu, využití znalostí metodologie vědy plynoucí z výkladu dějin vědy např. Aristotelovo pozorování, Baconova indukce garantování aktivity badatelské sekce na expedici
6
Úkoly 1, 2 dějiny vědy, znalost předmětu infrastruktura vědy, instituce
7
Úkoly 3, 4 garantování aktivity badatelské sekce na expedici formulace vlastního výzkumu, využití znalostí metodologie vědy
8
Badatelský záměr Veroniky Deketové (14 let), ukázky:
9
Úkol 6.3, Vít Mužík (16 let), ukázky:
10
Základní principy kurzu: Výzkum plánují a vedou studenti, je to jejich kurz Instruktor není učitelem, jeho hlas je poradní Sekce jsou propojené, roli hraje interdisciplinarita Studenti si nehrají na vědu, ale dělají vědu Dělají vědu společně, pracují jako tým
11
KOMISE TALNETU Badatelský záměr A Badatelský záměr B Badatelský záměr C Badatelský záměr D Badatelský záměr E realizace výzkumu EXPEDICE Možnost pokračovat na vývoji pro další rok
12
Nad vědou v dějinách III. a IV. ? ? ? Filozofie vědy Věda – náboženství – umění Kritické body v dějinách vědy Metodologické zlomy PROGRAM JE VE VÝVOJI
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.