Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace
2
Marketingový mix představuje souhrn základních marketingových prvků, kterými firma dosahuje marketingových cílů zahrnuje vše, čím firma může poptávku po svých produktech ovlivňovat čtveřice faktorů také někdy píše o „čtyřech P“. Konkrétně se jedná o: produkt – výrobek (Product), prodejní cena (Price), prodejní místo- distribuce (Place), propagace (Promotion).
3
Marketingový mix je vždy nutné respektovat vzájemné vazby jednotlivých prvků výsledek závisí na správném vzájemném poměru, „namixování“ nebo kombinací všech složek marketingového mixu je tedy tvořen souhrnem, který vyjadřuje vztah podniku k jeho vnějšímu okolí: tzn. k zákazníkům, dodavatelům, distribučním a dopravním organizacím, zprostředkovatelům, médiím apod.
4
Musíme tedy říct, že když dva lidé dělají něco stejně, tak to stejné není. Proto se marketingový mix rozšiřuje o další „P“ – people (lidé). Jedná se o konkrétní vykonavatele daných činností (služeb).
5
http://www.erudia.cz/videa-pro- podnikatele/unicorn-cilova-skupina-a- segmentace http://www.erudia.cz/videa-pro- podnikatele/unicorn-cilova-skupina-a- segmentace
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.