Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta
2
OBSAH Situační analýza Marketingové cíle Plány pro plnění cílů Časový plán a rozpočet Kontrola a vyhodnocování
3
Analýza okolí Velká konkurence jazykových škol Praha: 180 / 76 Brno: 84 / 89 Ostrava: 23 / 63 Plzeň: 18 / 56 Hlavní konkurenti: Caledoninan school Tutor Presto Skřivánek
4
Konkurenční výhody 115 překládaných jazyků Asie: 48 jazyků Evropa: 38 jazyků Afrika: 30 jazyků Amerika: 7 jazyků Austrálie a Oceánie: 3 jazyky Výuka na kolejích Skype výuka Netradiční jazyky
5
Analýza zákazníků Všichni kdo potřebují / budou potřebovat cizí jazyky Segmentace zákazníků: Studenti Firmy, podnikatelé Běžní zákazníci
6
Cíle Zvýšení počtu účastníků akce Connect coffee Celkové posílení značky Slůně
7
Plnění cílů Posílení značky Soutěž / reklama v rádiu Upozornění na množství jazyků Být vidět – plakáty, letáky, … Soutěž na facebooku
8
Soutěž / reklama v rádiu Soutěž v rádiu Dvoutýdenní soutěž Hlavní cena: 2x jazykový pobyt pro dva 5x jazykový kurz Reklama v rádiu Regionální výklenek v celostátním rádiu Impuls Čas vysílání: 9-12 hod Doba vysílání:
9
Množství jazyků Možnost využít nové slogany „Kvalita i kvantita současně? Utopie? U nás realita…“ S námi se domluvíte všude.
10
Být vidět Využití stávajících plakátů Větší četnost plakátů
11
Soutěž na facebooku Soutěž o 5 jazykových pobytů Princip přidávání se do skupiny Získávání nových kontaktů
12
Plnění cílů Zajistit vyšší účast na akci Coffee Connect Rozesílání pozvánek přes Facebook Odkaz na coffee connect na plakátech Rozdávání pozvánek na coffee connect Zákaznická karta (Slevový kupon) Vyskakovací banner na stránkách Slůně.cz
13
Plakáty Odkaz na Coffee connect na plakátech Informace o datech konání akce
14
Návrh zákaznické karty Zákaznická karta / slevový poukaz
15
Návrh pozvánky Pozvánka
16
Vyskakovací banner
17
Časový plán Zahájení soutěže na facebooku ihned Rádiová reklama od 24. 5. 2010 Rozdávání pozvánek vždy v pondělí před středečním coffee connect Rádiová soutěž od 21. 6. 2010 Rozmístění plakátů zároveň se spuštěním rádiové reklamy
18
Rozpočet 1 Rozpočet při realizaci všech námi navrhovaných aktivit (posílení značky + Coffee Connect) Plakáty formát A3 celkem4000 ks7.000,- nejlepší je začít v útlém věku1000 ks zapoj jazyk2000 ks rezervujte si místo včas500 ks jsou chvíle, kdy je pozdě500 ks Režijní náklady spojené s rozvozem 9.500,- benzín 1.500,- výdělky 8.000,- Zákaznická karta500 ks1.000,- Samolepky pro zákaznickou kartu2000 ks3.000,- Pozvánky - výroba formát DL25000 ks7.100,- Režijní náklady - výdělky brigádníků 8.000,- Soutěž facebook 42.500,- Soutěž a reklama v rádiu 300.000,- CELKEM 378.500,-
19
Rozpočet 2 Rozpočet při realizaci všech námi navrhovaných aktivit (posílení značky + Coffee Connect) Plakáty formát A3 celkem4000 ks7.000,- nejlepší je začít v útlém věku1000 ks zapoj jazyk2000 ks rezervujte si místo včas500 ks jsou chvíle, kdy je pozdě500 ks Režijní náklady spojené s rozvozem 9.500,- benzín 1.500,- výdělky 8.000,- Zákaznická karta500 ks1.000,- Samolepky pro zákaznickou kartu2000 ks3.000,- Pozvánky - výroba formát DL25000 ks7.100,- Režijní náklady - výdělky brigádníků 8.000,- Soutěž facebook 42.500,- CELKEM 78.500,-
20
Metody hodnocení Počet účastníků na akcích coffee connect Rostoucí zájem o služby jazykové školy Celkové zvýšení povědomí o jazykové škole
21
Díky za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.