Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBřetislav Mareš
2
A.Učební plán B.Metody výuky C.Aktivity školy
3
A.Učební plán Výběr předmětů Dělení studijních skupin
4
8 - leté 4 - leté Přehled studijních oborů
5
8 - leté 4 - leté Přehled studijních oborů 16 tříd = 480 žáků
6
A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě
7
8 - leté 4 - leté A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě
8
8 - leté 4 - leté A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě
9
8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě
10
8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 90 žáků A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě
11
B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii
12
8 - leté 4 - leté B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii
13
8 - leté 4 - leté B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii
14
8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii
15
8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 30 žáků B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii
16
C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících
17
8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících cca 30 žáků
18
8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 30 žáků C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících
19
8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 30 žáků cca 60 žáků C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících
20
D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících
21
8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících
22
8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících
23
8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících
24
8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících 25 různých seminářů
25
8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících 25 různých seminářů cca 180 žáků
26
8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících 25 různých seminářů cca 27 %cca 21 %
27
E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné
28
8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné
29
8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné
30
8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné
31
8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné
32
B.Metody výuky (John Spencer) Standardizace učitel plánuje hodinu pro průměrného žáka - část žáků se logicky nudí (nad a podprůměrní) Diferenciace učitel diferencuje činnost skupin žáků dle jejich úrovně - náročné na přípravu, rozdělení skupin může být chybné Přizpůsobení žák ovlivňuje své učení výběrem témat, který byl určen učitelem na základě rozboru výsledků jeho předchozí činnosti - žák je omezen nabídkou témat, vyžaduje samostatnost Personalizace žák si sám nastavuje svůj učební plán, stává se nezávislejším - pro žáky velmi obtížné, vyžaduje velkou zodpovědnost
42
C.Aktivity školy Fyzikální projekty školy Mezinárodní spolupráce Adaptační kursy Go!
44
Projekt Vzdělávání pro konkurenceschopnost o rozvoj dovedností učitele pracovat aktivizujícími metodami projektová výuka styly učení interaktivní výuky skupinová práce kooperativní učení hodnocení práce žáků i učitele ve výuce problematika vzdělávání žáků se SVP důraz na rozvoj gramotnosti čtenářské, finanční a informační
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.