Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilEduard Beran
2
Co je to cestovní ruch? Cestujeme s cestovní kanceláří, cestovní agenturou nebo individuálně Návštěvnost České republiky Cestovní ruch Jihomoravského kraje
3
je to forma uspokojování osobních potřeb člověka v oblasti rekreace, turistiky, kultury a lázeňské léčby, k níž dochází při přechodném pobytu (mimo trvalé bydliště) a ve volném čase
4
Osobní Společenský Mezinárodní ekonomický
5
Dělíme: Dle místa realizace Dle vztahů k platební bilanci Dle způsobu zabezpečení
6
Cestovní kancelář – podnikatel, který smí organizovat, nabízet a prodávat zájezdy. Cestovní agentura – podnikatel, který smí nabízet a prodávat jednotlivé služby cestovního ruchu
7
Cestovní agenturaCestovní kancelář
8
Na výborných výsledcích roku 2011 se významně podíleli turisté z Ruska, kterých letos přijelo do ČR rekordních 570 tisíc. Počet ruských turistů dokonce o 70 tisíc překonal náš předběžný odhad z počátku ledna. Meziroční nárůst počtu ruských turistů dosáhl 37,5 procenta
9
Tento národní park je velmi častým cílem turistů pro svoji floru a faunu.
11
Jihomoravský kraj zaujímá přibližně 9 % plochy ČR a žije zde asi 11 % obyvatel ČR. Regionem procházejí významné sídelní a geoekonomické osy, které odpovídají vedení hlavních dopravních tahu a vytvářejí rámec také pro příjezd návštěvníku do regionu.
12
V České republice se nachází mnoho chráněných přírodních oblastí i kulturních památek. Můžeme být velmi hrdí na to, že se dochovalo tolik krásného dědictví. Také díky těmto stavbám a přírodním úkazům prosperuje cestovní ruch naší republiky, což je přínosem i pro naši ekonomiku.
13
Vypracovala: Klára Konopáčová 2012
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.