Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A
2
Krátká definice předmětu uváděno pod zkratkou PR [pí ár] do češtiny jej lze přeložit jako „vztahy s veřejností“ obor týkající se udržování image pro firmy, organizace nebo vysoce postavené osoby, jako jsou celebrity nebo politici PR je využíváno se stavbě vztahu se zaměstnanci, zákazníky, investory, voliči apod.
3
jde o dlouhodobou cílevědomou činnost, která zajišťuje poskytování informací veřejnosti a využívá zpětné vazby PR se na rozdíl od reklamy soustředí na dlouhodobé cíle (image, vztahy či komunikace s cílovými skupinami) společná vlastnost reklamy a PR je, že působí na širokou veřejnost, avšak PR nevyužívá masových medii (televize, rozhlas, tisk, internet, billboardy), ale volí i mezi jinými prostředky
4
Můj názor na předmět Předmět PR mě zaujal svou nevšedností. Nemůžu ho zařadit mezi klasické předměty na školách jako je například matematika nebo angličtina. Baví mě veškerá komunikace s okolím, což nám předmět PR nabízí. Hodně zajímavé jsou například „praktické“ hodiny, kdy se učíme komunikaci na úrovni a k věci. Avšak i teoretické části hodiny jsou velmi dobré. Dozvěděla jsem se dost věcí i o sobě samé.
5
Od určité hodiny se mohu zařadit například mezi povahu cholerika a sangvinika.Také se mi líbí řazení tématických okruhů v hodinách. Řazení v sešitě máme dobře rozdělené třeba na prezentace, projevy či kampaně. Také dostáváme skvělé příležitosti. Soutěže, možnost zkoušení praktik předmětu nebo třeba vypracování psychotestů.
6
Využití Public Relations Pracovník PR, též označován jako pracovník oddělení pro styk s veřejností nebo tiskový mluvčí, řídí a koordinuje vztahy veřejnosti se společnostmi, organizacemi nebo s jednou (většinou významnou) osobou. Náplní práce je tedy komunikace, řízení, koordinace a plánovaní aktivit (např. kampaně). Pro práci jsou důležité komunikační dovednosti, je nutné být přesvědčivý a trpělivý.
7
Osobně jsem povolání PR poprvé zaregistrovala ve filmu a seriálu „Sex ve městě“ kde jedna z hrdinek zastává funkce PR manažerky. Ač jde jenom o filmovou tvorbu, jako zaměstnání mi to přišlo velmi zajímavé. Díky předmětu PR jsem se od „vysněných dětských“ povolání dostala k povolání, které by mě v budoucnu opravdu bavilo a ráda bych ho studovala dál.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.