Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
IN NUMBERS THOU THRUST Daniel Dočekal Proximity Prague 18
2
Kde zjišťovat čísla NetMonitor.cz měsíční se zpožděním průběžná s nepřesnostmi denní, týdenní, měsíční počty stránek doba strávená, atd … www.navrcholu.cz, www.toplist.czwww.navrcholu.czwww.toplist.cz Google Trends – www.google.com/trendswww.google.com/trends Compete.com – www.compete.comwww.compete.com comScore.com – www.comscore.comwww.comscore.com Google Analytics (vlastní čísla, čísla partnerů) 17
3
Kde se berou čísla? 16
4
Český Internet 15 Internetová populace (12+) tvoří 55 % celkové populace ČR (12+).
5
Český Internet 14
6
RU vs RUest 13
7
Od března nová metodika 12
8
Od března nová metodika 11
9
Od března nová metodika Algoritmus a metodika výpočtu RU zůstávají stejné. Pro informaci o velikosti a struktuře int. populace není nadále používán jako externí zdroj Mediaprojekt, nýbrž Kontinuální výzkum TV metrového projektu, který však udává vyšší velikost internetové populace. Je tomu zejména proto, že MP udává tuto velikost pro skupinu lidí 12-79 let, kdežto TVM kontinuál pro skupinu 10+. Tento rozdíl je pak reprezentován hodnotou o cca 4% vyšší, nežli je to mu u MP, což se na RU jednotlivých serverů projevuje jejich nárůstem. Dalším faktorem je posun čekací doby na návrat tzv. „dobrých cookies“ (existujících před měřeným obdobím, majících aktivitu v něm i po něm) z 20 na 15 dnů, způsobený časově náročnějším výpočtem dat. Tento posun může mít za následek rovněž drobný nárůst RU jednotlivých serverů. 10
10
Od března nová metodika Při přípravě přechodu na novou metodiku byla paralelně se standardní metodikou pro jednotlivé servery a nově definované sekce spočtena „testovací“ data právě metodikou novou, ve kterých se projevil i nárůst RU oproti datům oficiálním. Na základě těchto nových dat byly rovněž stanoveny koeficienty pro březnová RUest v OLA. Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem jsou samozřejmě tyto nové koeficienty vyšší (vyšší RU/stejná báze cookies). Kombinace těchto koeficientů užívaných pro březnová RUest v kombinaci s meziměsíčním nárůstem cookies pak má za následek Vámi dotazovaný nárůst tohoto ukazatele, zvlášť v porovnání s únorem, který jako poslední nebyl novou metodikou dotčen. III.09III.08 Stream.cz22%8% Česká televize23%5% Nova28%15% 9
11
MORE NUMBERS 8
12
Český Internet – Page Views ČR: 1.193 PV/uživatele na měsíc (2009/02) USA: 2.554 PV/uživatele na měsíc (2009/03, Nielsen OnLIne) stesti.cz616 seznam.cz568 lide.cz391 libimseti.cz376 aukro.cz343 rande.cz311 damokles.cz191 sauto.cz178 seznamit.cz172 onlajny.cz160 7
13
Český Internet (Google Trends vs. Netmonitor) 6
14
Český Internet (Compete vs. Netmonitor) 5
15
4
16
Facebook.com Svět měsíční ČR denní spoluzaci.cz253 871 lide.cz415 187 libimseti.cz247 316 3
17
Další sociální sítě ČR denní Svět měsíční 2
18
…. FIN Daniel Dočekal Proximity Prague daniel.docekal@proximity.czdaniel.docekal@proximity.cz daniel@pooh.cz DÍKY A NĚKDY NASHLE (NA FACEBOOKU) 1 OOPS, jak vyjít z krize je vlastně až na uplně posledním slide …
19
…. FIN http://www.youtube.com/watch?v=Q7Ez4cwz8u8 Co vám NetMonitor nikdy neřekne 0
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.