Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Tvorba značky
2
Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot
3
Značka může být: Jméno Název Termín Zkratka Znak, logo Design Grafický symbol Kombinace všeho předchozího
4
Značka identifikuje Výrobek Službu Výrobce Prodejce
5
Úrovně značky Trhu neznámé V obecném povědomí Dobrá znalost Vysoká přijatelnost / preference Loajalita
6
Značka vyjadřuje Užitek, přínos Systém hodnot výrobce Kulturní hodnoty často podle země původu Osobnost Uživatele
7
Posuzování značky Podle věrnosti značce Podle vyhledávání zákazníky Podle rozpoznávání na trhu
8
Úrovně značky Testy Známosti Přijatelnosti Preferencí Věrnosti značce
9
Historie Podepsaná díla Cechovní značky Punc (zlato, stříbro) Název plus jméno
10
Dnešní formy Značka výrobce Značka distributora Značka licenční Multiznačky Neznačkové
11
Jak koncipovat značku - strategie Individuální značková jména Všeobecné rodinné jméno Samostatná rodinná jména Kombinace obchodního jména společnosti s individuálními značkovými jmény Připojení jména firmy k obecně známému výrobku Tvorba konkrétní značky
12
Značka může vyjadřovat Záměr Činnost Vlastnost Funkci Užitečnost Barva Kvalita Životní styl Vymyšlené jméno Zkratka
13
Jméno značky Zapamatovatelné Dobře vyslovitelné Rozpoznatelné, krátké, zřetelné Respektovat mateřštinu i mezinárodní prostředí
14
Testování značky Asociační test Test učení Test zapamatovatelnosti Preferenční test
15
Strategie používání značek Rozpínání v rámci výrobkové řady Rozšíření značky Přenesení značky Nové značky Spojení značek Značka komponentu Strategie multibrand, multiznačková
16
Pravidla pro správné fungování značky: Pravidlo specializace Pravidlo publicity Pravidlo reklamy Pravidlo slova Pravidlo kvality Pravidlo kategorie Pravidlo jména Pravidlo bratrství Pravidlo firmy Pravidlo subbrandů, podznaček Pravidlo barev Pravidlo hranice
17
Speciální značky Značky kvality Ekologické značky Punc © ® ™
18
Obal
19
Obal Packaging Primární Sekundární Přepravní
20
Obal jako nástroj Samoobslužný prodej Pohodlí spotřebitele Image firmy, značky Možnost pro inovace
21
Koncepce balení Velikost Tvar Materiál Barva Text Symboly
22
Testování obalu Technické testy Vizuální testy Maloobchodní testy Spotřebitelské testy
23
Značení výrobků součást obalu Grafický návrh Jméno značky Množství informací Zákony
24
Funkce značení Identifikuje výrobek, výrobce Třída výrobku Popis výrobku Propagace Datum Složení Varování
25
Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na http://info.sks.cz/users/jo/ http://info.sks.cz/users/jo/ Odkaz: Přednášky pro VŠE a FF UK Arts_7_Znacka Nebo www.sks.cz stránky učitelůwww.sks.cz © Radka Johnová, 2010
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.