Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ÚSPĚŠNÁ REKLAMA ZNAMENÁ NEETICKÁ REKLAMA Radek Myslín.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ÚSPĚŠNÁ REKLAMA ZNAMENÁ NEETICKÁ REKLAMA Radek Myslín."— Transkript prezentace:

1 ÚSPĚŠNÁ REKLAMA ZNAMENÁ NEETICKÁ REKLAMA Radek Myslín

2 1.Úvod 2.Teoretická část - Reklama – pojem, definice a historie - Typy medií – dělení a význam - Cíle reklamní kampaně - Etika v reklamě - Subjekty ve světě reklamy 3.Praktická část - Průzkum - Analýza reklam vybraného produktu 4.Závěr OBSAH

3 -Definice slova reklama -Historie reklamy ve starověku -Středověká reklama -Knihtisk – rozkvět reklamy -Novověk a 20. století – zlatá éra REKLAMA – POJEM, DEFINICE A HISTORIE Obr. č. 1. Obr. č. 2.

4 - Tisková media - Televize - Rozhlasová reklama - Venkovní reklama - Internet TYPY MÉDIÍ – DĚLENÍ A VÝZNAM Obr. č. 3.

5 EKONOMICKÉ x MIMOEKONOMICKÉ CÍLE REKLAMNÍ KAMPANĚ Obr. č. 4.

6 -Politické, kulturní a náboženské faktory -Použitý typ média -Cíl reklamy x prostředky vyjádření -Lež v reklamě ETIKA V REKLAMĚ Obr. č. 5. Obr. č. 6.

7 -Rada pro televizní a rozhlasové vysílání -Rada pro reklamu SUBJEKTY VE SVĚTĚ REKLAMY Obr. č. 7.

8 PRŮZKUM – ZADÁNÍ

9 LUX Neetické: 0 Vzbuzuje zájem: 8 PRŮZKUM - VÝSLEDKY Televizní show kanálu TG4 Neetické: 6 Vzbuzuje zájem: 7 Obr. č. 8. Obr. č. 9.

10 World Wildlife Fund Neetické: 14 Vzbuzuje zájem: 1 PRŮZKUM - VÝSLEDKY Humans for Animals Neetické: 19 Vzbuzuje zájem: 1 Rama Neetické: 0 Vzbuzuje zájem: 9 Obr. č. 10. Obr. č. 11. Obr. č. 12.

11 Kleenex Neetické: 0 Vzbuzuje zájem: 4 PRŮZKUM - VÝSLEDKY Erektus Neetické: 5 Vzbuzuje zájem: 5 Obr. č. 13. Obr. č. 14.

12 ANALÝZA REKLAM VYBRANÉHO PRODUKTU Obr. č. 15. Obr. č. 16.

13 -Neetická reklama má více možností -Ty ale nemusí vést k větší úspěšnosti -Naopak mohou i uškodit -Důležitá je kreativita a dobrý nápad ZÁVĚR

14 DĚKUJI ZA POZORNOST

15 Obr. č. 1.: FLORES, David. www.flickr.com [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: https://www.flickr.com/photos/magdav/5399905776/ Obr. č. 2.: AUTOR NEUVEDEN. http://www.ocw.mit.edu [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: http://ocw.mit.edu/ans7870/21l/21l.705/f03/studymaterials/melvilleimages/image23.html Obr. č. 3.: AUTOR NEUVEDEN. https://ec.europa.eu [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: https://ec.europa.eu/digital- agenda/en/media-freedom-and-pluralism Obr. č. 4.: AUTOR NEUVEDEN. bpmredux.wordpress.com [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: https://bpmredux.wordpress.com/2012/09/06/coo-obsessions-the-target-operating-model/ Obr. č. 5.: AUTOR NEUVEDEN. http://www.un.org [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.un.org/en/ethics/ Obr. č. 6.: ALONI, Yossi. http://www.people.com [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.people.com/people/article/0,,831226,00.html Obr. č. 7.: AUTOR NEUVEDEN. http://www.uaa.alaska.edu [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.uaa.alaska.edu/justice/ Obr. č. 8.: ALONI, Yossi. kaylacmoser.wordpress.com [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: https://kaylacmoser.wordpress.com/2011/09/ Obr. č. 9.: AUTOR NEUVEDEN. http://www.oddee.com [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.oddee.com/item_96990.aspx Obr. č. 10.: AUTOR NEUVEDEN. http://www.oddee.com [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.oddee.com/item_96990.aspx Obr. č. 11.: AUTOR NEUVEDEN. http://www.oddee.com [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.oddee.com/item_96990.aspx Obr. č. 12.: AUTOR NEUVEDEN. www.mediaguru.cz [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: www.mediaguru.cz/wpcontent/uploads/2014/01/RAMA.jpg Obr. č. 13.: AUTOR NEUVEDEN. www.mediaguru.cz [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.mediaguru.cz/wpcontent/uploads/2014/01/KLEENEX.jpg Obr. č. 14.: AUTOR NEUVEDEN. www.mediaguru.cz [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.mediaguru.cz/2013/01/retro- ceske-reklamy-podruhe/#.VOZPcy7I7cp Obr. č. 15.: AUTOR NEUVEDEN. http://www.oddee.com [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.oddee.com/item_96990.aspx Obr. č. 16.: AUTOR NEUVEDEN. www.mediaguru.cz [online]. [cit. 19.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.mediaguru.cz/2012/01/inspirace-guerillovy-marketing-v- praxi/#.VOZP3S7I7cp POUŽITÉ ZDROJE


Stáhnout ppt "ÚSPĚŠNÁ REKLAMA ZNAMENÁ NEETICKÁ REKLAMA Radek Myslín."

Podobné prezentace


Reklamy Google