Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilPetr Špringl
1
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského, Choceň Mgr. Ilona Nováková
2
Co škola od projektu očekávala – naše hlavní cíle Modernizace stávající ICT Zlepšení materiálních podmínek výuky Zlepšení organizačních podmínek výuky Podporu pedagogů v jejich profesním rozvoji Zlepšení ICT gramotnosti učitelů – zvýšení kvantity i kvality využívání nových technologií ve výuce Vyšší motivovanost žáků (práce s novými technologiemi) Zvýšení organizační, administrativní i časové náročnosti naší práce (účetnictví, veřejné zakázky,..)
3
Počátek projektu Analýza počátečního stavu vybavenosti školy ICT Stanovení si požadavků na novou výpočetní techniku Vytvoření časového harmonogramu celého projektu (na kdy nastavit počátek projektu, kdy vypsat výběrová řízení,…) Snaha o získání maximální možné dotace 300 000,- Kč x počet žáků 495 Odložení zahájení projektu o jeden školní rok (o 25 žáků více +107 500,- Kč) Vytvoření projektového záměru: které oblasti vzdělávání bychom chtěli podpořit – čtenářská a informační gramotnost, matematika, cizí jazyky, využití ICT, přírodní vědy)
4
Základní údaje o projektu Doba realizace projektu: 1.7.2011 – 31.12.2013 Poskytnutá dotace 2 428 030,-Kč Prostředky poskytnuté z ESF (85%) 2 063 825,5,- Kč Prostředky poskytnuté ze státního rozpočtu ČR (15%) 364 204,5,- Kč Rozdíl mezi maximální možnou a poskytnutou dotací byl 470,- Kč (kombinace zvolených šablon a jejich finančního ocenění)
5
Organizační a administrativní zajištění projektu Vytvoření projektového týmu: ředitelka, zástupce ředitele, ekonomka Pracovní náplň týmu: administrace, organizační zajištění realizace, účetnictví, archivace, záznamové archy pro ověřování DUM, kontrola Zjištění zájmu pedagogů o vytváření digitálních učebních materiálů Nastavení pravidel vytváření DUM: podporované formáty, rozsah materiálů, dodržování autorského zákona – uspořádání semináře pro pedagogy Odměňování autorů DUM (na základě DPP)
6
Výběr šablon – individualizace výuky Cílem bylo vytvořit menší výukové skupiny a podpora individualizace ve výuce Stanovení si kritérií podle nichž budeme žáky do skupin dělit (žáci vyžadující zvláštní péči - SVP, sociální znevýhodnění, méně nadaní žáci,…) I/1 Čtenářská a informační gramotnost – 2 x II/1 Cizí jazyky – 1 x III/1 Využití ICT – 2 x IV/1 Matematika – 2 x V/1 Přírodní vědy – 1 x
7
Výběr šablon – inovace výukové materiály Všechny výukové materiály jsme vytvářeli pomocí ICT techniky – šablona III/ 2 tuto šablonu jsme vybrali 12 x to bylo 36 sad po 20 DUM. Celkem naši pedagogové vytvořili 720 digitálních učebních materiálů Velká náročnost na administraci, ověřování a kontrolu
8
Výběr šablon – DVPP Velkou podporu mělo DVPP – reakce na požadavky pedagogů Certifikát = počet úspěšně absolvovaných školení Čtenářská a informační gramotnost – 8 certifikátů Cizí jazyky – 7 certifikátů Využití ICT – 20 certifikátů Matematika – 8 certifikátů Přírodní vědy – 8 certifikátů
9
Vybavení školy moderní IT technikou Počítačová sestava (stabilní PC) 38 ks Server 1 ks Notebook 6 ks Kopírka 2 ks Multifunkční zařízení 1 ks Software – licence klient Microsoft Select Plus 50 ks Software – licence server 1 ks Interaktivní tabule 2 ks Datový projektor 5 ks Celkové náklady na pořízení IT techniky 1 288 027,- Kč
10
Co nám projet – EU peníze do škol přinesl Moderně vybavenou učebnu ICT Další IT techniku – interaktivní tabule, kopírky, notebooky, dataprojektory Pořízení SW – licence, výukové programy, i-učebnice Proškolené pedagogické pracovníky – na základě jejich zájmu Zlepšení uživatelských dovedností pedagogů při práci s ICT Kvalitnější, pro žáky atraktivnější výuku, vyšší motivovanost žáků Nákup učebních pomůcek – učebnice, knihy, názorné pomůcky
14
Digitální učební materiály
16
Doplň text.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.