Wyższa Szkoła Administracji w Bielsku-Białej. Vysoká správní škola v Bielsku-Białé

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ogólne zasady realizacji projektów w ramach
Advertisements

System Informacji Przestrzennej Powiatu Cieszyńskiego jako narzędzie wspierające współpracę transgraniczną "MÍRA REGULACE V ÚZEMNÍCH PLÁNECH VE STŘEDOEVROPSKÉM.
Operační program přeshraniční spolupráce Česká republika – Polská republika 2007 – 2013 Rozvoj lidských zdrojů česko-polského Slezska Program Operacyjny.
Współpraca transgraniczna dzisiaj i jutro Bielsko-Biała 29 września 2009 r.
Projekt CZ.3.22/2.3.00/ Spolupráce škol a veřejných institucí v česko-polském pohraničí.
PLAYBOY Kalendar 2007.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Kód VM: VY_32_INOVACE_3ZIM03 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Mgr. Jana Zimková Datum:
Sídliště Dukla - Pardubice
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Tréninkový deník Kondiční trénink Jaroslava Chovancová Učo:191699APAK/PR33.semestr.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
se tábořilo za první republiky 1 Jak se tábořilo „kdysi“  Staré kroniky  Historie  Album věnované ETS  Úryvky z Hlasatele.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Dvouděložné rostliny.
Urči název a zařaď do příslušné skupiny hmyzu
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vytvořila Nikola Bajerová. První závod se uskutečnil v roce 1836 Na Chlumeckém panství Oktaviána Kinského. Díky aktivitě knížete Františka Lichtenštejského.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
KASKÁDOVÉ STYLY 4.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Hmyz s proměnou nedokonalou + Brouci
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_204_Systém organismů AUTOR: Jana Harbichová ROČNÍK, DATUM:
Názvosloví - opakování II.
Vzorce - opakování I..
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Fyzika 2 – ZS_3 OPTIKA.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
UPÍNÁNÍ NÁSTROJŮ, ÚDRŽBA A SKLADOVÁNÍ NÁSTROJŮ .
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
Abeceda VY_32_INOVACE_122, 7. sada, ČJ2 Český jazyk, 2. ročník ANOTACE
Přednost početních operací
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3

Transkript prezentace:

Wyższa Szkoła Administracji w Bielsku-Białej

Vysoká správní škola v Bielsku-Białé

Administracja i zarządzanie procesami transgranicznymi. Specjalista ds. współpracy czesko-polskiej Studia podyplomowe Rozwój Źródeł Ludzkich Śląska Czesko-Polskiego

Správa a řízení přeshrničních projektů Specialista pro polsko- českou spolupráce Postgraduální studium Rozvoj lidských zdrojů česko- polského Slezska

W prezentacji… Koncepcja programu studiów podyplomowych Struktura programu Efekty kształcenia Profil absolwenta Wymiar regionalny 5

V prezentaci Koncepce programu postgraduálního studia Struktura programu Výsledky vzdělávání Profil absolventa Regionální rozměr 6

Koncepcja programu (1) Cel studiów przygotowanie zawodowe grupy animatorów regionalnych, którzy działając w różnych sektorach i w ramach różnych organizacji, będą zdolni inicjować i realizować różnorodne przedsięwzięcia na obszarze Euroregionów polsko-czeskich. Stworzenie personalnej oraz organizacyjnej sieci współpracy transgranicznej. 7

Koncepce programu (1) Cíl programu odborná příprava skupiny regionálních animátorů, kteří budou působit v různých sektorech a rámci různých organizací, budou schopní iniciovat a realizovat různorodé záměry na územích polsko- českých Euroregionů. Tvorba personální a organizační sítí pro přeshraniční spolupráci. 8

Koncepcja programu (2) Program adresowany do wszystkich trzech sektorów: publicznego, prywatnego i poza- rządowego Uwspólnienie wiedzy i doświadczenia Uczestnicy pochodzą z rozmaitych branż: samorząd edukacja organizacje społeczne przemysł i inne. 9

Koncepce programu (2) Program je určen všem třem sektorům: veřejnému, soukromému a mimovládnímu Společné vlastnění a využívání vědomostí a zkušeností Účastníci pocházejí z různých odvětví: samospráva edukace společenské organizace průmysl a jiné. 10

Koncepcja programu (3) Program studiów nie skupia się wyłącznie na wiedzy, chociaż będzie to istotny element Wiedza Umiejętności Kompetencje międzykulturowe 11

Koncepce programu (3) Program studium není soustředěn pouze na vědomosti, bude to však důležitý element Vědomosti Dovednosti Mezikulturní kompetence 12

Struktura programu (1) Trzy grupy przedmiotów: Regionalistyczne Kompetencyjne Doradztwo zawodowe 13

Struktura programu (1) Tři skupiný předmětů Regionalistické Kompetenční Pracovní poradenství 14

Struktura programu (2) Grupa przedmiotów regionalistycznych: Aktywizacja możliwości rozwoju przedsiębiorczości w warunkach Euroregionu Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania gospodarki Euroregionu Elementy kultury Euroregionu Zmiany w społeczności lokalnej (powiatu, regionu, Euroregionu) Analiza rynku turystycznego Euroregionu Podstawy prawne czeskiego i polskiego systemu gospodarki (turystyki) 15

Struktura programu (2) Skupina regionalistických předmětů: Aktivizace možností rozvoje podnikání v podmínkách Euroregionu Změny v místním společenství (okres, region, Euroregion) Analýza turistického trhu v Euroregionu Právní základy polského a českého hospodářství (cestovního ruchu) 16

Struktura programu (3) Przedmioty kompetencyjne Strategia organizacji Podstawy przedsiębiorczości Zarządzanie zasobami ludzkimi Podstawy psychologii z elementami psychologii pracy Protokół dyplomatyczny i etykieta w biznesie Seminarium i superwizja indywidualnej pracy studenta Zajęcia praktyczne – superwizowane 17

Struktura programu (3) Kompetenční předměty Strategie organizace Základy podnikání Řízení lidských zdrojů Základy psychologie s elementy psychologie práce Diplomatický protokol a etiketa v byznysu Seminář a supervize individuální práci studenta Praktické cvičení - suprvizované 18

Struktura programu (4) Grupa doradztwo zawodowe Prawne uwarunkowania mobilności zawodowej Euroregionu Orientacja i poradnictwo zawodowe w Euroregionie Metodyka doradztwa zawodowego Specjalistyczne doradztwo zawodowe Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji w procesach doradztwa zawodowego Trening umiejętności psychospołecznych w doradztwie zawodowym 19

Struktura programu (4) Skupina pracovní poredenství Právní podminění pracovní mobility v Euroregionu Orientace a pracovní poredenství v Euroregionu Metodika pracovního poredenství Odborné pracovní poredenství Získávání a zpracovávání informací v procesech pracovního poradenství Trénink psychosociálních schopnosti v pracovním poradenství 20

Efekty kształcenia (1) Wiedza sytuacja społeczno-gospodarcza Euroregionu w różnych aspektach Kultura w euroregionie 21

Výsledky vzdělávání (1) Vědomosti sociálně-hospodářská situace Euroregionu v různých aspektech Kultura v Euroregionu 22

Efekty kształcenia (2) Umiejętności organizacyjno-zarządcze Planowanie strategiczne Przygotowanie i zarządzanie projektem Realizacja projektów doradztwa zawodowego 23

Výsledky vzdělávání (2) Organizačno-správní schopnosti Strategické plánování Příprava a řízení projektu Realizace projektů pracovního poradenství¨ 24

Efekty kształcenia (3) Kompetencje międzykulturowe Świadomość specyfiki działań międzykulturowych Zdolność komunikacji międzykulturowej 25

Výsledky vzdělávání (3) Mezikulturní kompetence Uvědomiení specifiky mezikulturních činností Schopnost mezikulturní komunikace 26

Profil absolwenta Osoba zainteresowana życiem regionu zdolna do wypracowania, proponowania i realizacji działań transregionalnych, wyposażona w instrumenty analityczne, organizacyjne i zarządcze, o dużym doświadczeniu zawodowym ale i bogatej perspektywie nastawiona na przyszłość, zdolna do planowania działań Świadoma aspektów międzykulturowych współpracy 27

Profil absolventa Osoba, která se zabývá životem regionu je schopna vypracovat, navrhovat a realizovat přeshraniční činnosti vybavena analytikými organizačními a správními nástroje s velkými pracovními zkušenosti a bohatou perspektivou zaměřena na budoucnost, schopna plánovat činnosti uvědomuje si mezikulturní aspekty spolupráce 28

Wymiar regionalny Cegiełka w procesie integracji europejskiej Wzmocnienie niezwykle ważnego i dynamicznego regionu transgranicznego w Europie Środkowej i w Unii Europejskiej 29

Regionální rozměr Cihlička v procesu evropské integrace Posilnění velmi důležitého a dynamického přeshraničního regionu ve Střední Evropě a v Evropské unii. 30

Dziękuję za uwagę dr Artur Kasza

Děkuji za pozornost dr Artur Kasza