Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV 2015. Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Advertisements

Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Zelené stezky Greenways
PROJEKT „Okna technickým oborům dokořán“ registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/ Projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím.
Koncept veletrhu pro rok VELETRH PRAGOALARM/PRAGOSEC 2012 zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy.
Pivní a vinné slavnosti 2014
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
PARTNER VAŠEHO ÚSPĚCHU 19.MEZINÁRODNÍ STAVEBNÍ VELETRH PRAŽSKÝ VELETRŽNÍ AREÁL LETŇANY 23. –
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovace 2013 podvacáté Pavel Švejda Praha, 3. prosince 2013 INOVACE 2013, Týden výzkumu, vývoje a inovací v ČR.
Rozvoj kvalifikované pracovní síly v ČR. Obsah prezentace Představení Agentury CzechInvest Regionální kanceláře Aktivity pro podporu rozvoje kvalifikované.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :00 – 15:30.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Klastr OMNIPACK ClusterForum pro inovace, Praha
9.Komunikace.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
VYBER SI, MÁME CO NABÍDNOUT Široká nabídka bakalářských a navazujících magisterských oborů zahrnující i obory s unikátním postavením na ekonomických.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Veletrh Pracovních Příležitostí !!! 13. – 14. březen 2014 Corinthia Hotel Prague
Konference Inovace ve vzdělávání a vzdělávání o inovacích Praha, Technologické centrum AV ČR Centrum pro transfer technologií CeTT.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
AC SPARTA PRAHA. Tournament of companies Fotbalový turnaj firem  Fotbalový turnaj na Strahově  Pořadatel: AC Sparta Praha  Místo: PRE Tréninkové centrum.
MSV 2009.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
Evropský veletrh pomaturitního a celoživotního vzdělávání GAUDEAMUS 2015/2016 Zasedání přípravného výboru veletrhu 31. března 2015 FIT VUT, Brno Zasedání.
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovace 2012 podevatenácté Pavel Švejda Praha, 4. prosince 2012 INOVACE 2012, Týden výzkumu, vývoje a inovací v ČR.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Závěrečné setkání Nové Dvory, 26. – Bc. Lucie Chládková Bc. Kristýna Juhová Mgr. Lenka Karbanová Bc. Markéta Kovářová Bc. Jana Vavříková.
Czech Business Center Regensburg- Místo pro česko- německou spolupráci
Distribuce - placement
PREZENTACE STŘEDNÍCH ODBORNÝCH ŠKOL JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V OC OLYMPIA BRNO Brno
A JEHO PROJEKTY. Sdružení CzechInno Součást systému inovačního podnikání ČR Součást systému inovačního podnikání ČR Sdružení CzechInno:  Je neziskovým.
MIC Akcelerátor Michal Hrabí
Veletrhy a komerční výstavy. Komerční výstavy PR aktivity Dlouhodobé Krátkodobé Stálé expozice Dočasné výstavy K výročí firmy K prezentaci úspěchů K představení.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
OSTRAVSKÉ VÝSTAVY, a. s. Veletrh DOVOLENÁ a REGION 7. –
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
Systém dílčích kvalifikací - cesta k výučnímu listu Střední odborná škola a Střední odborné učiliště technické, Třemošnice, Sportovní 322.
Komerční banka – partner pro Vaše podnikání. | Na aktuální rostoucí chuť inovovat a rozvíjet podnikání reaguje banka nabídkou produktů a služeb, které.
Programy podpory technického vzdělávání v Jihomoravském kraji.
VELETRH MSV & IMT 2016 Termín: až mezinárodní strojírenský veletrh 10. mezinárodní veletrh obráběcích a tvářecích strojů.
DO JABLONCE NAD NISOU ZA SKLEM A BIŽUTERIÍ. navštivte JABLONEC NAD NISOU město sklářských tradic a bohaté bižuterní současnosti bránu do Jizerských hor.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
» » CentroNet, a. s.
Souběžně probíhají: 23. – Brno - Výstaviště Veletrh DSB - Dřevo a stavby Brno.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
59. mezinárodní strojírenský veletrh
„Okna technickým oborům dokořán“
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
ALTERNATIVY PRO FRÝDLANTSKO
Název: Fiktivní firma Autor: Ing. Václav Tomášek
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR, z.s.
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Značka „Českosaské Švýcarsko
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a na MSV 2010, 2011, 2012, 2013 se projekt bude opakovat na BVV již poosmé. Packaging Live se tak stává jedním z klíčových doprovodných programů v rámci Mezinárodního strojírenského veletrhu Celý projekt bude interaktivní. Návštěvníci shlédnou v přímém přenosu proces balicí linky od balení, přes značení, manipulaci až po paletizaci a dosledovatelnost. Partneři se mohou účastnit aktivně na stánku, kde představí svou firmu, své produkty nebo služby přímo v místě dění.

Cíl projektu Primárním cílem projektu je: přilákat nové návštěvníky prostřednictvím jedinečného originálního projektu, který bude propagován v médiích, nabídnout zúčastněným firmám nové pojetí účasti na veletrhu, služby s přidanou hodnotou s vyšší propagační účinností, podpora prodejních aktivit firem a získání nové potenciální klientely zúčastněným firmám. Sekundárním cílem projektu je: vytvořit tradiční doprovodný interaktivní program, který se bude rozvíjet a zlepšovat.

Přínosy pro partnery Zvětšení prezentační výstavní plochy na veletrhu. Ukázka toho, co opravdu umí v praxi, v kompaktním funkčním celku s ostatními technologiemi partnerů. Simulace reálného provozu. Maximální vizualizace a poskytnutí zážitku odbornému návštěvníkovi. Využití synergie, kterou nabízí hlavní koncept. Aktivní propagace a podpora firmy. Další komerční výhody díky BVV a propojeným marketingovým kanálům. Příležitost k novým kontaktům s návštěvníky, vystavovateli a partnery. Zajímavý poměr cena / účinnost.

Interaktivní program Každé dvě hodiny se koná živé moderování s konkrétními informacemi partnerů o vystavované technologii, a to přímo u balicí linky. Soutěže pro návštěvníky. Výklad zástupců společností a odborníků. Živá prezentace výrobců strojů, poskytovatelů služeb a vysokých škol.

Děkuji za pozornost Michaela Zachová