Střední škola stavební Jihlava

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Téma: Určování oxidačních čísel
Advertisements

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Střední škola stavební Jihlava
EU peníze středním školám – digitální učební materiál
Střední škola stavební Jihlava
Střední škola stavební Jihlava Deskriptivní geometrie 1 Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 07. Průměty.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
Střední škola stavební Jihlava Deskriptivní geometrie 2 Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 13. Průnik.
Vzdálenost přímky od roviny, vzdálenost rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
XII. Průsečnice rovin - užití
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Střední škola stavební Jihlava
Vyvození a procvičení učiva
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
Střední škola stavební Jihlava
Odchylka přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU HYBNOST - příklady
Polohové vlastnosti – vzájemná poloha rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
ANALYTICKÁ GEOMETRIE SOUŘADNICE Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Střední škola stavební Jihlava
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Střední škola stavební Jihlava
Střední škola stavební Jihlava
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Odchylka rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na.
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblast,
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Definice pultového vikýře
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblast,
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Polohové vlastnosti – poloha přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
EU peníze středním školám – digitální učební materiál
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Odchylka přímek Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka.
Princip řešení Uvažujeme se střešními rovinami stejného sklonu
Teoretické řešení střech a okapů
Střední škola stavební Jihlava Deskriptivní geometrie 1 Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 18. Kuželosečky.
Účel Architektonický – kombinace sedlové střechy s polovalbami zajímavě dotváří výraz objektu Konstrukční - valbové střechy se vyznačují větší tuhostí.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Technická dokumentace staveb
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
STAVEBNÍ TRUHLÁŘSTVÍ Konstrukce a výroba oken
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Karnaughovy mapy – tři proměnné
Gymnázium B. Němcové Hradec Králové
Teoretické řešení střech Jednoduchá valbová střecha
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
ELEKTROTECHNIKA Intenzita elektrického pole
MATEMATIKA Odchylka přímek a rovin 1.
Střecha se zakázanými okapy
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
Gymnázium J. V. Jirsíka, F. Šrámka 23, České Budějovice
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Gymnázium J. V. Jirsíka, F. Šrámka 23, České Budějovice
Transkript prezentace:

Střední škola stavební Jihlava Deskriptivní geometrie 2 02. Volné okapy Digitální učební materiál projektu: SŠS Jihlava – šablony registrační číslo projektu:CZ.1.09/1.5.00/34.0284 Šablona: III/2 - inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Josef Kotlík © 2012 Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky

Základní vlastnost při teoretickém řešení střechy: Při teoretickém řešení střech v DG se zabýváme pouze rovinnými střešními plochami se stejným spádem. Všechny okapy jsou ve stejné úrovni. Základní vlastnost při teoretickém řešení střechy: průsečnice střešních rovin v půdorysně půlí vnitřní úhel mezi okapy a končí na nejbližší další průsečnici!

To znamená, že nároží a úžlabí půlí vnitřní úhel sousedních okapů a hřeben je rovnoběžný s protějšími rovnoběžnými okapy a půlí jejich vzdálenost.

Při řešení střechy sestrojíme všechny průsečnice sousedních i protějších rovin.

V nejužším místě sestrojíme první sběžiště. Sběžiště uzavřeme.

Každá průsečnice končí na nejbližší další průsečnici.

Postupně uzavíráme další sběžiště.

Všechna sběžiště jsou uzavřena – střecha je vyřešena.

Šipky, kolmo k jednotlivým okapům, vyznačují spád střešních rovin.

Při řešení střechy můžeme použít číslování stran okapového obrazce a číslovat pomocí nich i jednotlivé průsečnice.

Při řešení střechy můžeme použít číslování stran okapového obrazce a číslovat pomocí nich i jednotlivé průsečnice.

V každém sběžišti tvoří čísla průsečnic dvojice.

V každém sběžišti tvoří čísla průsečnic dvojice.

Všechna sběžiště jsou uzavřena – střecha je vyřešena.

Šipky, kolmo k jednotlivým okapům, vyznačují spád střešních rovin.

Střechy složitějšího půdorysu

Střechy složitějšího půdorysu

Střechy složitějšího půdorysu

Zdroje: AutoCAD Architecture 2011 Adobe Acrobat 6 Zdroje: AutoCAD Architecture 2011 Adobe Acrobat 6.0 CE Professional IrfanView Microsoft Office PowerPoint 2007 Literatura: Musálková, Bohdana. Deskriptivní geometrie II pro 2. ročník SPŠ stavebních. 1. vydání. Praha: SOBOTÁLES, 2000. 156 s. ISBN 80 – 85920 – 65 - 4 . Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je : Josef Kotlík Pokud není uvedeno jinak, byly při tvorbě použity volně přístupné internetové zdroje. Autor souhlasí se sdílením vytvořených materiálů a jejich umístěním na www.ssstavji.cz.