ŽST Jedlová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PROVOZNÍ ASPEKTY APLIKACE ERTMS/ETCS V ČR
Advertisements

Adresa pro stažení ČD Z1 v elektronické podobě:
Veselí nad Lužnicí – České Velenice
Rozvoj nových technologií na síti SŽDC
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
Představuje se vám Střední odborná škola dopravní a Střední odborné učiliště, Ostrava-Vítkovice, příspěvková organizace.
Nejmodernější zabezpečovací zařízení v železniční dopravě
PROVOZNÍ INTERVALY.
Elektromechanického staničního zabezpečovacího zařízení
Prezentaci pro Vás připravil Tomáš Machač ČD a.s., RCP Praha
Technické řešení stacionární části systému ERTMS/ETCS v úrovni L1, L2, LC 24. října 2004.
Předpis SŽDC D3 Účinnost od
STANIČÁŘ Staničář je simulátor železniční dopravy.
Dispečerské řízení pražského metra
ÚVOD DO ŽELEZNIC.
Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy
AK signal Brno a.s. Ing. Ladislav Polcar AK signal Brno a.s.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
Výprava vlaku Pohotovi k odjezdu Výzva k pohotovosti Souhlas k odjezdu
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
Předpis pro používání návěstí pro organizování a provozování drážní dopravy Návěstní předpis D1.
Elektrotechnika Elektrické stroje a přístroje Elektromagnetické relé
STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014
Železniční doprava Základní pojmy
Železniční muzeum Zlonice
OSOBNOST František Křižík Vypracovaly: Kateřina Nováková
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
MĚŘENÍ VÝHYBEK jestliže se mezi izolovaným stykem před výhybkou a začátky jazyků výhybky nenachází svár, je izolovaný styk zároveň začátkem výhybky jestliže.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Návěstidla a návěsti D1 Předpis pro používání návěstí při organizování a provozování drážní dopravy.
Michal Petřík, Petr Poremski, Daniela Uhrovičová, Ondřej Šimečka
Princip zabezpečení vlakové dopravy Ing. Karel Zíka
VLAKOTRAMVAJ V KARLSRUHE sestavil Michal Drábek pro Drážní společnost při ČVUT FD říjen 2007.
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K611XMZG možnosti zavedení integrálního taktového.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Provozování systému ETCS L2 v rámci PP Poříčany – Kolín Seminář ČVTSS 2012, Praha, Ing. Vladimír Říha, TÚDC Bezpečnost železničního provozu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Změny v tabulkách traťových poměrů. Změny v tabulce č. 01 Proti původní směrnici byly z tabulky vyjmuty údaje o zábrzdné vzdálenosti a údaje o délce vlaku.
Výuka oboru DE. O bor O bor Dopravní elektroinženýrství a autoelektronika Odborná zaměření: Automobilová elektronika Elektrická trakce Sdělovací a zabezpečovací.
Železniční doprava Železniční trať Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
Problematika rádiového prostředí SŽDC Bc. Ondřej Borovský.
Nákresný jízdní řád Grafické znázornění jízdy vlaku v nákresném jízdním řádu NJŘ = grafické znázornění časových poloh - jízdy vlaků na dané.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Prázdniny nehod (- 423, tj. - 3,2%) 140 osob usmrceno (- 30, tj. -17,6%) 598 osob těžce zraněno (- 48, tj. – 7,4%) osob zraněno lehce.
Systémy a aplikace pro řízení železniční dopravy Výběrová přednáška na FI MU Brno, 5.V.2016 Ing. Mgr. David Krásenský.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62 AUTOR: Mgr. Eva Nováková NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_ČAS2 TEMA: Dopravní značky (čtenářská gramotnost)
Pracovní příležitosti na SŽDC, trendy železniční profese
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Dopravní kurz Vlakové cesty
Modernizace trati SŽDC č. 120
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Tabulky traťových poměrů
poloautomatický blok automatické hradlo automatický blok
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
Princip zabezpečení vlakové dopravy
Materiálně-technické podmínky železniční dopravy
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Mechanická návěstidla a předvěsti ČSD
Setkání s dopravci, Praha, 25. a
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Předpis SŽDC D3 Účinnost od
Město Zwickau Zwickau (česky Cvikov či Zvíkov) je okresní město ve Svobodném státě Sasko a zároveň důležitým centrem západní části Saska čtvrté největší.
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
PŘÍPRAVA SOUBORU STAVEB PRAHA - KLADNO S ODBOČKOU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA
BEZPEČNOST NA KŘÍDLECH TECHNIKY
MONIKA DVOŘÁKOVÁ AŽD Praha s.r.o..
Transkript prezentace:

ŽST Jedlová

Erwes ŽST Jedlová je simulátor elektromechanického zabezpečovacího zařízení a řízení vlakové dopravy v železniční stanici Jedlová. Simulátor je nástupcem simulátoru RWS Jedlová 2, oproti kterému nabízí kromě lepší grafiky i několik nových možností řízení vlakové dopravy. Se svými pěti dopravními kolejemi je Jedlová také stanicí s největším počtem dopravních kolejí v Edici 081

Přednosti a zvláštnosti této stanice v Edici 081 - dopravní kolej s návěstidlem pouze na jedné straně (1a kolej a náv. L1a) - souhlasové hradlo (Souhlas od Lc1 na kolej1a) - společný mechanický závorník místně stavěné výhybky a výkolejky (7/Vk1) - kontrola přejezdu VÚD na trati Jedlová- Mlýny - na St.2 elektromotoricky stavěné výhybky s kontrolou polohy jazyků