Umění nových médií: umění a technika I PS_2012 Jana Horáková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Advertisements

Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat média?
Organizační stránka předsednictví České republiky v Radě Evropské unie leden - červen 2009 PhDr. Jana Hendrichová, náměstkyně místopředsedy vlády pro evropské.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
Pedagogika I/5 Obsah vzdělávání: Požadavky ke společné části maturitní zkoušky
USMĚRŇOVÁNÍ KONCEPCE A OBSAHU EKONOMICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA TECHNICKÝCH UČEBNÍCH A STUDIJNÍCH OBORECH ©prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Informační politika , Ústav informačních studií a knihovnictví FF UK1 Alvin Toffler a třetí vlna Linda Skolková Kontakt:
obsah zpět TABULKY obsah zpět DALŠÍ.
Sdružení Devětsil a jeho podoby
COMENIUS Co si představit pod názvem projektu - A rainbow of cultures ? 2 roky rozvoje tvořivosti a myšlení žáků, prohlubování jazykových - IT.
Metody zpracování informací
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Typologie vyučovacích hodin v ekonomickém vzdělávání, použitá kritéria a závěry pro zvyšování kvality výuky © prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Akademie třetího věku. 1.Základní kurz V průběhu 4 semestrů poznávání regionu poznávání regionu průřez historií od antiky po současnost průřez historií.
Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat komunikaci?
Sociologie zpravodajství. Perspektivy zkoumání zpravodajství podle Michaela Schudsona sociologická kritické politické ekonomie kulturálních studií.
Komponent 3 Situační analýza 3.1 Komunikační strategie 3.2 Zlepšování přístupnosti a obsahu informací na Internetu 3.3 Model vzdělávání Podpůrné dokumenty.
Výpočetní technika Ing. Jan Popelka, Ph.D. odborný asistent katedra informatiky a geoinformatiky Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
New Marketing Media Michal Pilík.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Média jako informační technologie
DĚJIINY SVĚTOVÉHO DIVADLA III
Environmentální výchova v zemědělských a zahradnických školách CZ.1.07/1.1.00/ Učebnice Ekologie a ochrana životního prostředí.
CPVŠK 2006, UP Olomouc jde do světa … Iva Prochásková, UK UPa.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji 29. – OSTRAVICE Komercializace výsledků výzkumu a vývoje (marketing.
Metody zpracování informací
DĚJIINY SVĚTOVÉHO DIVADLA III Úvod 2014 / Struktura přednášky DSD Dějiny světového divadla I – ZS Dějiny světového divadla II – LS
Metody knihovnické práce (VIKBA04)
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
Moderní personalistika Úvod
Jindřich Zelený AVT Vedoucí práce: Bc. Ing. Roman Malo Ph.D.
Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět: Český jazyk a literatura Ročník: 9. ročník Anotace: Německá literatura 20. století Heinrich.
Přednášející: PhDr. Petra Kačírková, Ph.D.
Sociologie ?.
Podnikání a kulturní odlišnosti Úvodní seminář podzim 2008 Boris Janča
Sociologie ?. Věda o společnosti (obecná definice) Věda o sociálním jednání (Max Weber) Věda o sociálním faktu (Émile Durkheim)
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
Masmédia a manipulace: Masmédia a jejich vliv na společnost i osobní životy lidí Jana Kvardová, IV. D Střední škola KNIH, o.p.s. Brno.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Pilotní projekt NK ČR Dobrovolné uložení elektronických publikací Mgr. Martin Žížala Oddělení doplňování domácích dokumentů.
Metody zpracování informací PhDr. Jiří Javorský, CSc. Kontakty do práce  Tel.: 
Webové stránky města Fulnek Webpadára 2013
Informace a společnost - úvod Hana Slámová VOŠIS 2014.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
D IDAKTIKA INFORMATIKY : SOUČASNÝ STAV A PERSPEKTIVY JEJÍHO ROZVOJE V RÁMCI SYSTÉMU OBOROVÝCH DIDAKTIK Miroslava Černochová (Univerzita Karlova v Praze)
Problémy návratu k přírodě Doc. PhDr. Jan Neuman, CSc. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a.
Percepce novomediálního díla (nejen) v galerijním prostoru
Ústav světových dějin Historie – obecné dějiny
Průmyslová revoluce 9 Technická revoluce.
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Obrat k softwaru / Softwarová studia
Globalizace.
I. Úvod do předmětu 1a. Historie a dějepisectví, historické prameny, metody historické práce.
Umění nových médií: umění a technika I PS_2016
Kultura Vladimír Velešík.
Řemeslná výroba Průmyslová výroba
Předmět: Selekční jazyky
MODERNÍ VÝVOJOVÉ TRENDY ŘÍZENÍ V ORGANIZACI A JEJICH DILEMATA
Meteorologie a klimatologie na základní škole Mgr. Tomáš Miléř
Informatika v devítce přehled. Úvodní povídání ● Co znamená pro koho informatika ● Cíle pro první půlrok ○ Rozumět principům komunikace (historie, vývoj,
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Charakteristické rysy a základní principy industriální společnosti
Vybrané kapitoly ze sociologie I.
17. Listopad 1989.
Vzdělání jako součást hodnotového zakotvení české společnosti
Transkript prezentace:

Umění nových médií: umění a technika I PS_2012 Jana Horáková

Úvodní hodina Seznámení s tematikou předmětu, osnovou, způsobem ukončení a povinnou literaturou.

Prolog: Avantgardní étos diskurzu nových médií: metafora vln Tofflerovi: Nová civilizace: Třetí vlna a její důsledky (1980). Dějiny jako sled valících se vln změny…

Prolog: Avantgardní étos diskurzu nových médií: metafora vln 1. vlna: agrární společnost 2. vlna průmyslové revoluce 3. vlna informační revoluce

Prolog: Avantgardní étos diskurzu nových médií: metafora vln Metafora vln: revize…

Avantgardní étos diskurzu nových médií: metafora vln Projekce: Kroker, Arthur a Kroker, Marilouise v kanadském dokumentu Kam se žene naše civilizace, 50 minut, 1999/2001. Arthur Kroker: Osobní stránka: Téma: technologie – kultura – subjekt/tělo Myšlení: technodeterminismus, distopie. Literatura: Toffler, Alvin – Tofflerová, Heidi: Nová civilizace. Třetí vlna a její důsledky. Dokořán, Praha, Kuhn, Thomas S.: Struktura vědeckých revolucí. Oikoymenh, Praha, Lévy, Pierre: Kyberkultura. Zpráva pro Radu Evropy v rámci projektu „Nové technologie: Kulturní spolupráce a komunikace“. Karolinum, Praha, Manovich, Lev: New Media from Borges to HTML. in: Wardrip-Fruin, N. – Montfort, N. (eds.): The New Media Reader. The MIT Press, Cambridge, Mass, 2003, s Rankov, Pavol: Informačná spoločnosť – perspektívy, problémy, paradoxy. LCA Publisher Group, Levice, 2006.