Statistika Co děláš doma, když přijdeš ze školy?.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Komenského 3, Litoměřice AutorMgr. Milena Procházková Název šablonyIII/2_Inovace a zkvalitnění.
Advertisements

Technika,tak jak ji vidím já…
Na téma: Kde nejčastěji tráví žáci 6. ročníků dovolenou.
Statistika her v 8.ročnících Ondřej Bělošek, Filip Kubeš, Lukáš Váverka.
DOMOV ADRESA oslovení jméno a příjmení ulice a číslo domu obec, město
STATISTIKA.
MŠ Chodovická, Praha 9 třída BROUČEK …pořád se něco děje…
Statistika I 2. cvičení.
Výjezd NTM Praha a JE Temelín ZŠ Školská 16. – 17. září 2014 Výjezd se uskutečnil v rámci projektu „Učíme se pozorováním“ Reg. č.:cz.1.07/1.1.24/
TROJČLENKA Řešení praktických úloh o úměrných veličinách.
Statistika 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
TŘÍFÁZOVÝ MODEL UČENÍ Název vyučovací jednotky: ANIMALS (zvířata)
Prezentace třídy Jsme akční, máme rádi vše nové a zajímavé.
Téma: ODPAD A RECYKLACE Motto: Recyklace - má to smysl?
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Komenského 3, Litoměřice AutorMgr. Milena Procházková Název šablonyIII/2_Inovace a zkvalitnění.
ADVENT.
Jeníček a Mařenka Třídění Odpadu. Žili, byli Jeníček a Mařenka v jednom činžovním domě, kdesi za sedmero horami a sedmero řekami.
S AMOJED. Rasa Samojed  Země původu je Rusko  Hmotnost je kg  Výška cm  Barva sněhově nebo krémově bílá  Velmi staré plemeno sibiřského.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Pohyb tělesa rychlost,dráha, čas – příklady.
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Elektronický materiál byl vytvořen v rámci projektu OP VK CZ.1.07/1.1.24/ Zvyšování kvality vzdělávání v Moravskoslezském kraji Střední průmyslová.
Statistika 2 Aritmetický průměr, Modus, Medián
Vypracoval:Aleš Dobiáš, 8.B Daniel Dobiáš, 8.B
STATISTIKA Zdeňka Hudcová.
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118, p. o. Vytvořeno: prosinec 2012 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ OBYVATELSTVO ČR – STATISTICKÁ DATA.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. Dikt át L6 ex4 1. Rád ____ rozhlas.
Statistika 4  Korelace VY_32_INOVACE_ Korelace - teorie.
Určování času na Zemi Rozdíly času na Zemi odpovídají rozdílům zeměpisných délek daných míst – tj. 1° zeměpisné délky = rozdíl v čase 4 minuty – 1 hodina.
Prvouka pro 3. třídu NAŠE VLAST.
Konverzace Co jsi dělal/dělala ve sněhu?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Hurá do školy Michal Caska Je sedm hodin ráno Jdeš do školy Vezmeš si věci a jdeš.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k opakování a procvičování slovní zásoby.
 Jak se dělí číselné soustavy?  V jaké technice se používá dvojková soustava?  Jaké čísla používá?
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Mobilní telefony Tomáš Bušta, Martin Černík, Vojtěch Frajer.
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Statistika SVAČINY.
… jak jsem na tom ve srovnání s ostatními?
Co dodělat  Nerozumím úvodnímu snímku – děti budou?  Přidej úvod – ne rovnou začít vyjmenovávat jedy, ale: co to je, kde to je, proč se tam vůbec vyskytují.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Procento a diagramy Statistiky o kouření Statistiky ve škole Jaká je.
1.
Jaké mají žáci chutě? Vypracoval Martin Králík, Marek Pavlica
STATISTIKA Starší bratr snědl svůj oběd i oběd mladšího bratra. Oba snědli v průměru jeden oběd.
Staré Město zsstmesto.cz
Popisná statistika I tabulky četností
Statistika aut v domácnostech
Čas čas je fyzikální veličina, kterou značíme t
Jednotky času.
FUNKCE – grafické znázornění
FC Šumavské Hoštice pořádá oslavy 45. výročí založení klubu. Dne 27. 7
VY_32_Inovace_ Části dne, čas Člověk a jeho svět 2.ročník
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Děti tam budou mít nakreslená nebo napsaná svoje vánoční přání.
Statistika Petr Cícha Pavel Král Michal Křivák.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Co je správně? Byli jsme u babičky v Třeboni Bily jsme u babičky v Třeboni.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B34Fy6_Teplota
Moje prázdniny Markéta Školová.
Předmět: Informatika Ročník: VI. Tematický celek: Zásady práce s PC
Metodologie pro ISK 2 Kontrola dat Popis kategorizovaných dat
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
PŘEVODY JEDNOTEK ČASU 60 minut 60 sekund 1 hodina 1 minuta 1 h 1 min
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2012 Ročník
Statistika.
MALÝ - VELKÝ Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková organizace.
… jak přesně počítat s nepřesnými čísly
Pohyb tělesa rychlost,dráha, čas – příklady.
Transkript prezentace:

Statistika Co děláš doma, když přijdeš ze školy?

Co děláš, když přijdeš ze školy? Soubor: škola Staré Město, třídy 6.-9.A, 45 Znak: co děláš, když přijdeš ze školy? Jednotka: žák

Co děláš, když přijdeš ze školy? ČetnostRelativní četnostRelat. četn. v % Jsem na mobilu 1010/45= 0,22222,2% Jsem na PC 1919/45= 0,42242,2% Učím se 33/45= 0,0676,7% Spím 33/45= 0,0676,7% Jsem venku 66/45= 0,13313,3% Dělám domácí práce 33/45= 0,0676,7% Jiné 11/45= 0,0222,2% celkem %

Co děláš, když přijdeš ze školy?- graf

Jak dlouho to děláš? ČetnostRelativní četnostČetnost v % 0-1 hod 1414/45= 0,33333,3% 1-2 hod 99/45= 0,220% 2-3 hod 77/45=0,15615,6% 3-4 hod 77/45=015615,6% 4+ hod 88/45=0,17817,8% Celkem %

Jak dlouho to děláš?- graf

Co na to rodiče? ČetnostRelativní četnostČetnost v % Je jim to jedno 1919/45= 0,42242,2% Jsou spokojeni 99/45= 0,220% Nejsou spokojeni 1717/45= 0,37837,8% Celkem %

Co na to rodiče?-graf

Kolik času strávíš následně chystáním do školy?? ČetnostRelativní četnostČetnost v % Nechystám se vůbec, jenom aktovku 99/42=0,21421,4% 0-30 min 1717/42=0,40540,5% 30min- 1hod 1313/42=0,3131% 1-2 hod 33/42=0,0717,1% celkem %

Kolik času strávíš následně chystáním do školy??- graf