Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel. 549497232 učitelství odborného výcviku a praxe.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Porovnání učebních plánů SŠ % 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% GymnáziaTechnické lyceum SPŠSOU Výběrové/Disponibilní.
Spolupráce se vzdělávacími institucemi. Projekt iYouth – Modely integrace a prevence sociálního vyloučení: podpora migrantské mládeže je spolufinancován.
Reagují fakulty připravující učitele na vznik RVP? Jana Coufalová.
Kurikulární projekty Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku Bc. Studium kombinované 2010.
Hodnocení škol a školských zařízení
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
PORADENSTVÍ ŠKOLA POVOLÁNÍ PŠP Zdokonalení diagnostického a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Zš Komenského, Slavkov u Brna Číslo a název operačního programu:
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
ČŠI a vlastní hodnocení školy
Rámec kvalifikací VŠ vzdělávání Tomáš Fliegl, Odbor VŠ, MŠMT
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková, MŠMT Pardubice, 2.dubna 2004 Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková,
CÍLE A PŘÍNOS MISTROVSKÉ ZKOUŠKY
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Střední školství a trh práce Akční program podpory odborného školství.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Organizační struktura
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Minimální preventivní program školy
PŘÍSTUP K VLASTNÍMU HODNOCENÍ ZE STRANY ZŘIZOVATELE ŠKOLY konference projektu „Cesta ke kvalitě“ 4. listopadu 2009 Hotel v Klášterní.
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Studium pro školní metodiky prevence
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Bc. Lektorství cizích jazyků
Vzdělávací politika.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Rozvoj inovace a integrace studijních programů a oborů pro učitele a pracovníky ve školství Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Management pro vychovatele PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
2. ročník(4. semestr) NMgr. studia LF LF:MPSM101
Bc. Lektorství cizích jazyků
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
1 P rimární prevence v Ústeckém kraji Konference „Prevence kriminality v Ústeckém kraji “ 19. listopadu 2008 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb Výchovn ě vzd ě lávací systém Č R Část 1. Pedagogika Mgr. Irena Kudláčková.
Školský zákon ve vztahu k zákonným zástupcům (pro ředitele málotřídní školy) Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném.
1 Informace o činnosti MŠMT v oblasti PPRCH Malenovice, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.: +420.
Tisková konference zahájení školního roku 2008/2009 MŠMT
Dokumentace školy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Liberec 12. prosince 2013 Mgr. Karel Bárta.
ZÁKONY & VYHLÁŠKY PhDr. Lenka Gajzlerová MI3DC_DSP Speciální pedagogika OP3DC_DSP Speciální pedagogika.
1 Aktivity MŠMT v oblasti primární prevence rizikového chování dětí a mládeže Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Evaluace v mateřských školách
Analýza současného stavu institucionálního zajištění péče o ohrožené děti. [online] [cit ]. Dostupné z www: .
Pedagogika jako vědecká disciplína
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_ 15F Škola:
PHmax ve středním vzdělávání
Evaluace v mateřských školách
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
Pedagogický management 2005 J. Šťáva katedra pedagogiky tel
Středisko výchovné péče FRÝDLANT
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Centrum celoživotního vzdělávání Pedagogické fakulty Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem 2017/2018.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
KKOV M/01 Maturitní obor 4-letý – denní forma
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Organizační struktura
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Transkript prezentace:

Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel učitelství odborného výcviku a praxe (učitelství praktického vzdělávání)

Požadavky Seminární práce: Řízení výchovných a vzdělávacích institucí - seminární práce Zpracování programu pro vzdělávání Porovnání postavení řemeslných profesí a jejich odborného výcviku (přípravy) v ČR, v zemích s duálním systémem a ve vybraných zemích EU ( např. Nizozemí, Francie, Švédsko)/ na vybrané profesi/ Současné problémy získávání a přípravy řemeslných profesí a návrhy Metodika monitorování potřeb a dalšího vzdělávání řemeslných profesí a možnost regulace

Tematické okruhy: 1. Kurikulum - pojetí, proměny a trendy. 2. Obsah vzdělávání - učební plány, učební osnovy, standardy. 3. Informační systém pedagogické soustavy v ČR. 4. Pedagogická administrativa, pedagogická dokumentace.

Tematické okruhy: 5. Metody evaluace výchovných a vzdělávacích zařízení (vnější, vnitřní, možnosti). 6. Klima školy. 7. Vzdělávací politika ČR. 8. Dozory nad žáky. 9. Základní právní normy řízení výchovy a vzdělávání v ČR.

Tematické okruhy: 10. Školský zákon č. 561/2004 Sb. 11. Zákon č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících. 12. Rámcový vzdělávací program. 13. Image školy. 14. Národní program rozvoje vzdělávání v ČR.

Tematické okruhy: 15. Státní správa v řízení školství ČR. 16. Samospráva v řízení školství ČR. 17. Česká školní inspekce. 18. Výchovně vzdělávací soustava v ČR.

Tematické okruhy: 19. Dětská práva v ČR. 20. Prevence sociálně patologických jevů.

Tematické okruhy: 21. Školská zařízení a školské služby 22. Organizace školního roku.

Studijní prameny: Světlík, J. Marketing školy.Zlín, Ekka Školské zákony, vyhlášky Věstníky MŠMT nebo Sbírka zákonů