Zeleň: parky, stromy v ulicích, vnitrobloky Ovzduší – co zlepšuje ovzduší: zeleň - co zhoršuje ovzduší: doprava (Magistrála), vytápění, průmyslová výroba.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SPOKOJENOST S DĚTSKÝMI HŘIŠTI NA MĚLNÍKU
Advertisements

SPOKOJENOST S DĚTSKÝMI HŘIŠTI NA MĚLNÍKU Dotazník Rodinného centra Kašpárek Mělník, o. s
P L I T V I C K Á J E Z E R A.
GREEN DICTIONARY Created by Czech students. acclimatization aklimatizace, zdomácnění.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Společenskohospodářské vlivy na krajinu a životní prostředí
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
CHRÁNĚNÁ ÚZEMÍ V ČESKÉ REPUBLICE
M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 Zavádění procesu místní Agendy 21 Strategie, otevřenost, komunikace koordinátorka MA21 Iva Hájková
Obec, kde žiji Vesnice.
VLIV ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ NA ŽIVOT ČLOVĚKA
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Desatero problémů Chrudimi Vybudovat obchvat města Chrudim jednání s náměstkem ministra a zákonodárci za chrudimský region jednání v Poslanecké.
ŽIDLOCHOVICE Procházka po naučné stezce Přírodního parku Výhon
OBEC Obec je základní (nejmenší) samosprávnou jednotkou, kterou tvoří – obytná (vnitřní) část – domy, silnice, parky apod. volná krajina (vnější) část.
Obec a její části 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Ptáci okrasných zahrad a parků 1
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Ekosystém Prchalová, K..
venkovská, městská, chráněná krajinná oblast
LES ŘASY.
Biosféra Úvodní část Jan Dušek.
Životní prostředí - vše co nás obklopuje - přírodní - příroda
Třídění organismů Filip Bordovský.
Autorem učebního materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Ekosystémy.
Ekosystém přirozený a umělý
SUCHOZEMSKÉ EKOSYSTÉMY V
ŽIVÁ PŘÍRODA ŽIVÉ ORGANIZMY.
Projekt:Vzdělávací internetové kluby Jméno:Jakub Michálek Téma:Příroda a já.
Únor A-2-1 Školení konstrukce, údržby a obsluhy pro práci s pluhy.
RZ RZ v ní životVznikl v ní život Koloběh vodyKoloběh vody „obnovitelná“látka Kolem řekKolem řek vznikaly osady a města Civilizace.
Životní prostředí a jeho ochrana. Co je životní prostředí? Prostor, ve kterém žijeme. ŽP – přírodní (louka, les, hory, řeky…) – umělé = vytvořené člověkem.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Kácení lesů Těžba surovin Člověk a krajina Kulturní krajina.
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_01_Ochrana.
Věda a technika v 18. století Název sady materiálů: Dějepis pro 8. ročník Název materiálu: VY_32_INOVACE_D_8_3606_Věda_a_technika_v _18_století Autor:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.1 Ekosystémy České republiky Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Spokojenost občanů Kladna s místním společenstvím a bezpečností 2013.
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
VZÁJEMNÉ VZTAHY ORGANISMŮ V EKOSYSTÉMECH Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslav Navrátil. Dostupné z Metodického.
Člověk A pŘÍRODA Bohumil Bareš
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Vlastivěda – 5. ročník, Plzeňský kraj
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Člověk jako ochránce.
Základní společenstva – vody, mokřady a prameniště
Název školy: ZŠ Pardubice - Spořilov
Plán rozvoje obce Jenštejn
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVA
Ekosystém Pětilístek: Prostředí
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_26_PRVOUKA
Domov - Obce.
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Ochrana přírody a životního prostředí.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Ekoton rozvrstvení v prostoru
Bc. Jan Hutla Vy_32_INOVACE_4B_20_Člověk_a_příroda Člověk a příroda
Čištění chodníků, komunikací, firemních areálů, parkovišť a hal
P L I T V I C K Á J E Z E R A.
Akční plán zlepšování kvality ovzduší 2017
Ochrana přírody a životního prostředí.
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
VY_52_INOVACE_01_ Ekosystémy
Škola:. Základní škola Kladruby
Podmínky pro život na Zemi
Les 2. hodina Řasy LES – složitý ekosystém = společenstvo různých organizmů a jejich neživé prostředí Organismy z prostředí potřebují: světlo + teplo.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Chytré Lampy na MČ Praha 2
Transkript prezentace:

Zeleň: parky, stromy v ulicích, vnitrobloky Ovzduší – co zlepšuje ovzduší: zeleň - co zhoršuje ovzduší: doprava (Magistrála), vytápění, průmyslová výroba Čistota a úklid: psí výkaly, odpadkové koše, mytí povrchu ulic, tříděný odpad, živočichové Hluk: doprava, technika.

K čemu slouží: čištěním vzduchu (fotosyntéza), k uvolnění, k procházkám Parky: Riegrovy sady, Havlíčkovy sady (Grobovka), sady Svatopluka Čecha, Folimanka, Karlovo náměstí, Bezručovy sady, Botanická zahrada, Vyšehrad, Albertov, Výtoň, Tilovo náměstí, Zítkovy sady V každém parku by měl být řád parku..

Program údržby čistoty: ruční a strojové čištění, obsluha běžných košů, obsluha psích košů Komunální odpad (vzniká od občanů): směsný,s velkým objemem,sběr baterií,nebezpečný,tříděný(určený k dalšímu použití) Infolinka čistoty a webové stránky:

Komplex rostlinných, živočišných, mikroorganických společenství. Ekosystém – přírodní (les, louka, jezero) - umělý (pole, rybníky, sad, park, město, vesnice)

Jakub Voříšek.