ACH/PVCH – Projektová výuka v chemii. Název projektu: Co oko v řece nevidí? realizace: Střední průmyslová škola mlékárenská v Kroměříži maturitní ročník,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Monitorování a analýzy Laboratorní cvičení
Advertisements

Výuka na gymnáziu U Balvanu
Olomouc, RCO, 16. června 2008 ZÁVĚREČNÉ SETKÁNÍ A VYHODNOCENÍ VÝUKY PROJEKTOVÉHO ŘÍZENÍ NA VYBRANÝCH STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH Projektové řízení na SPŠS Olomouc.
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Modul Xperimania RNDr. Jarmila Čeperová
Příprava výzkumného projektu I. Bakalářský seminář Jan Vávra Miloslav Lapka 12. října 2011.
Sylabus pro prezentační dovednosti I.
Sylabus pro prezentační dovednosti III.
Výuka chemie na ZŠ ve spolupráci se SŠ Mgr. Klára Helanová.
C lékařská fakulta – Univerzity Karlovy v Praze Sylabus pro prezentační dovednosti – individuální (IV.) Lektoři: PhDr. Jana Kasalová, PhDr. Jiří.
Vypracovala: Barbora Volejníková Školitel: Ing. Štěpán Hovorka, Ph.D.
Aktivita Aktivita a – „projevená koncentrace“
CHEMICKÝ KROUŽEK ve školním roce 2013/2014 proběhlo v rámci tohoto projektu celkem deset čtyřhodinových kroužků všechny měly svou teoretickou a praktickou.
Ing. Šárka Horáková, statutární město Karviná
Plán auditu, zpráva z provedení auditu prim. MUDr
Poradkyně pro přírodní metody léčení
Chemik technologických výrob projekt financovaný Úřadem práce.
Mechanika s Inventorem
Integrace na druhou PPP FM - Terapeutické techniky – školní rok 2010/2011 Od začátku září 2010 probíhalo ve Frýdku-Místku vzdělávání a odborná metodická.
Vybrané techniky a metody sociální práce
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Aktivizující prvky při výuce F na ZŠ
Praktická analytická chemie
Aktivita č. 6 Návrh a zavedení systému řízení kvality Workshop Výsledky analytického šetření.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Úvod do managementu 1. seminář
Organizační chování Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Technologie ročník, učební obory:strojní mechanik obráběč kovů
Dopingová kontrola Mgr. Jan Zimmer 15. března 2005, FSpS MU.
VÝŽIVA A REGENERACE kpt. Miroslav OVESNÝ ovesny.mypage.cz
Jméno : Ing. Renata Šandová
Oceňování nemovitostí
IMK088b - Seminář kritiky a on-line publicistiky II. (dálkaři, JS 2010) Vyučující: Jan Miessler (pátky 26.2., 26.3., 23.4., 21.5.,
Přírodovědný stacionář JEDOVNICE
Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Cíle studia didaktiky pedagogiky
Mik. Program :00Zahájení (doc. Mazal, prof. Potáček) 10:15Obsah projektu a výsledky jeho plnění v oblasti KA 01 Inovace základních kurzů.
Hornicko-geologická fakulta VŠB–TUO
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
Počítačová grafika III Organizace Jaroslav Křivánek, MFF UK
Spolupráce s rodiči a absolventy při tvorbě ŠVP RNDr. Jiří Herman, Ph.D. Gymnázium, Brno třída Kapitána Jaroše 14.
HODNOCENÍ ANALYTICKÝCH DAT JAN TŘÍSKA CENTRUM VÝZKUMU GLOBÁLNÍ ZMĚNY AV ČR ČESKÉ BUDĚJOVICE.
Vyučovací metody Školní pedagogika 2013.
Setkání zástupců škol a podniků působících v oblasti chemického průmyslu Praha
MOTIVAČNÍ PROGRAM PRACOVNÍKŮ
Projektové managerství – řízení projektů LS 2011/2012 Mgr. Monika Součková Cvičení FIT ČVUT.
Didaktika přírodopisu 2 Mgr. Libuše VODOVÁ Katedra biologie PdF MU.
Praktická cvičení pro bakalářské a magisterké studium na 1. LF UK v Praze Praktická cvičení pro bakalářské a magisterké studium na 1. LF UK v Praze B.
Plánování a controlling 1
Purkyňovo gymnázium Strážnice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Cvičení z pedologie Martin Kočárek, č.d.: 225 (v případě informací, které nelze zjistit od kolegů) Literatura: Pedologické praktikum,
Žákovský pokus Hydrolýza solí a stanovení pH Ing. Lenka Molčanová.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
(v případě informací, které nelze zjistit od kolegů)
Město Choceň Podpora integrace a inkluze ve školách a školských zařízeních Města Choceň CZ.1.07/1.2.00/ ČERVENC 2014.
Měření rychlosti zvuku
Chemie Žáci byli poučeni o bezpečnosti práce, chování a hygienických zásadách v hodinách a vnitřním řádem učebny.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Jméno učitele | číslo kurzu
Mgr. Jan Zimmer 15. března 2005, FSpS MU
Zhodnocení a aktualizace metodických postupů při odběrech a kontrole kvality srážkových vod Jana Kubizňáková.
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
Intenzivní podpora škol
Veřejná beseda nad návrhem Územního plánu Mariánské Lázně
Transkript prezentace:

ACH/PVCH – Projektová výuka v chemii

Název projektu: Co oko v řece nevidí? realizace: Střední průmyslová škola mlékárenská v Kroměříži maturitní ročník, 6 studentů délka projektu: 4 x 2 hodiny náplň projektu: základní analytické metody rozboru vody

1. hodina vzájemné seznámení 10 minutový rozhovor ve dvojicích – záliby, zájmy…( našli jsme fotografa) organizace projektu základní teorie o projektech a projektové výuce soutěž o nejrychlejší práci s akvaristickými potřebami (další hodiny bude potřeba zvládat manipulaci s nimi a postupy); sladká odměna

2.hodina procházka do podzámecké zahrady a odběr vzorků vody – Divoký rybník a Morava

2. hodina

v plánu byly i vlastní laboratorní úlohy odklad kvůli náhradě cvičení zdejších studentů poučení o bezpečnosti práce v laboratoři tým mikrobiologů, alespoň naočkoval vzorky na rozbor a pracoval s orientačním stanovení akvaristických potřeb ukázka práce s pH - metrem zbytek hodiny – debata nad výstupy

2. hodina

3. hodina laboratorní cvičení – stanovení tvrdosti vody chelatometricky, chloridů argentometricky a železa spektrofotometricky 6 studentů z týmu analýzy bylo rozděleno na 3 pracovní dvojice každá dvojice si vyzkoušela všechny tři úlohy

3. hodina

Hm, původně to mely být kalibrační roztoky – 1. pokus

3. hodina

4. hodina závěrečná hodina diskuze nad protokoly a výstupy závěrečné hodnocení a odměny za příkladnou práci