Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod https://service.felk.cvut.cz/courses/A7B39PHA/ https://service.felk.cvut.cz/courses/Y39PHA/ PHA mail:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyvíjejte webové aplikace nově a lépe
Advertisements

3MA382 Manažerská informatika projektové řízení
Jazyk C# a platforma .NET ZS 2013/2014
Počítačová grafika - úvod
Úvod do SwEng 1. cvičení - A4M33SEP -
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky.
Úvod. školní: příprava na předmět Databázové systémy praktický: webové aplikace databázové systémy základy vývoje webových aplikací od návrhu databáze.
Informatika akademický rok 2012/2013 Úvod k předmětu.
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch.
INFORMAČNÍ SYSTÉMY Semestrální projekt 2013/2014 Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
Systém pro zadávání a vyzvedávání úkolů
Počítačové hry a animace 1
FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.
Počítačové hry 1 Martin Klíma, Michal Hapala.
CryEngine3 Show Off Michal Hapala. Proč (ne)platit za hotové SDK Výhody obecně: –Hotové řešení (export, level editor, engine) Ušetří tisíce hodin práce.
Administrativní technika. Struktura předmětu Přednášky: –Úvod, struktura předmětu –Procesy v organizaci, jejich charakteristika –Administrativní procesy,
Vzdálené počítačové sítě a programování v prostředí Windows – kombinované studium Osnovy předmětu a koncepce výuky Ing. Zdeněk Votruba LVALVA.
CHARLES UNIVERSITY IN PRAGUE faculty of mathematics and physics Advanced.NET Programming I + II 1 st Lecture Pavel Ježek.
4x4 LAND ROVER. O soutěži... -soutěží členné týmy studentů ve věku let -úkolem týmu je navrhnout.
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI Z VÝUKY David Chudán 1. NASAZENÍ VE VÝUCE SEWEBAR-CMS je nasazen při výuce OP předmětu 4IZ210 druhý semestr. Za tyto dva semestry.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Základy práce s PC , SB 104, 9.15 – h doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. kancelář: NB 246.
Office I. Miroslav Lorenc.
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch. Údaje o cvičícím Pavel Bžoch Kancelář: UL408 Konzultační hodiny: –Středa 12:05 – 12:50 –Čtvrtek 11:10 – 11:55.
Počítačová grafika III Organizace Jaroslav Křivánek, MFF UK
INFORMAČNÍ SYSTÉMY CVIČENÍ: Semestrální projekt Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
Y39PHA XNA a Windows Phone 7 Michal Lukáč. XNA na Windows Phone 7 2 Funguje obdobně jako XBOX 360/Windows Podporuje nové typy vstupu Nepodporuje programovatelné.
Bylo nás pět… Jan Šebesta Jakub Kotrla Kateřina Dufková David Šinágl Jan Bureš.
FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Návrh a realizace multiuživatelské hry Tomáš Wasserbauer České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická.
Počítačové hry a animace Cvičení 3 – Ttransformace, Camera, 3DModely.
Počítačové hry a animace Poslední cvičení. (2) Osnova GDC Zápočty.
FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod společný PHA mail: (jen pokud –Problémy.
Počítačové hry a animace
Harmonogram letního semestru 2009/2010 Fyzika pro terapii – X02FPT.
Počítačové hry a animace
Důležité aplikace v IS MU semestr 2011/2012. Struktura a plán semestru 8 hodin 8 hodin 2x2h (6h) 2x2h (6h) 1x80min(2h) 1x80min(2h) 1. Úvod, organizace.
ZÁPIS STUDENTŮ VŠTE ČERVENEC 2015 TÁBOR.
Základy managementu Ing. Alena Šafrová Drášilová
Důležité aplikace v IS MU semestr 2008/2009. Struktura a design IS MU Jedinečný Informační systém v ČR Jedinečný Informační systém v ČR Desetitisíce uživatelů.
Technologie pro publikování na webu II Ing. Jiří Štěpánek
Základy informatiky Přednášející: Ing. Jana Krutišová Cvičící: Ing. Jan Štěbeták.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Vývoj mobilních her a současné trendy
Důležité aplikace v IS MU
na zápise do 1. ročníku na FF UJEP!
Advanced .NET Programming II 1st Lecture
Jiří Chmelík Semestr: podzim 2015
KIV/ZD cvičení 1 Tomáš Potužák.
ADOBE DREAMWEAVER CS6 Úvod
Informační modelování budov (BIM)
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Důležité aplikace v IS MU
Dopravní řešení v územním plánování Úvod do cvičení předmětu DRUP
Organizační úvod, první webová stránka
POKROKOVÉ PROCESY VYUŽITÍ ENERGIÍ
Cisco Networking Academy
Celoživotní vzdělávání z pohledu UIS
na zápise do 1. ročníku na FF UJEP!
Zápis do 1. ročníku BSP kombinované studium
Informační modelování budov (BIM)
1. Exercise Tomas Hogenauer
Transkript prezentace:

Počítačové hry a animace Cvičení 1

(2) Úvod PHA mail:

(3) Úvod II. XNA framework –C# –XBOX 360 –Windows 7 Phone Semestrální úloha = týmový projekt –Koncept –Web –Design document a Proof-of-concept –Beta verze –Finální verze

(4) Tým cvičících Vedoucí: Michal Hapala Michal Lukáč Tomáš Barák Jarda Mach Michal Benátský

(5) Týmy Projekt – ucelený herní projekt –Typ: First person shooter, RPG, Strategie, Adventura, Logická, Arkáda… –Features: NPC / Nepřátelé, 2D/3D, Animace, Skriptování, Multiplayer… Role –Vedoucí týmu, Programátor UI / GFX / AI, Grafik, Web designér, Zvukař, Level designér …

(6) Osnova cvičení 1. Úvod do předmětu, prezentace úspěšných projektů, rozdělení do týmů. XNA 1: Úvod do XNA, Game Loop, 2D GUI, Input 2. volno Milestone 0 - Koncept 3. XNA 2: Transformace, Camera, Viewport, 3D Modely Milestone 1: Web projektu a role v týmu 4. XNA 3: AI, Logika, Triggery a skriptování 5. XNA 4: Kolize,BVH, Raycasting, Picking, Culling Report 1 6. XNA 5: Zvuk Milestone 2: Prezentace proof-of- koncept a design dokumentu 7. XNA 6: Shadery, Deferred rendering 8. XNA 7: Animace, Kostra, Skinning Report 2 9. XNA 8: Rezerva 10. CryEngine 3 Report XNA a Windows Phone Milestone 4: Prezentace beta verze 13. konzultace Odevzdání programu a dokumentace 14. Milestone 5: Finální prezentace, Zápočet

Týmy 4-členné týmy (celkově 10 týmů) Každý tým bude mít přiděleného jednoho cvičícího jako mentora. Týmy budou používat pro synchronizaci (verzovací systém SVN), odevzdávání a webovou prezentaci systém Trac. Body členů týmu jsou ekvivalentní bodům celého týmu Neúčast člena týmu na dvou a více milestonech je podnětem pro neudělení zápočtu. Kontrola bude probíhat např. podle týmových reportů nebo hesla… (7)

“Nemáš commit, nemáš zápočet!" (8)

Odevzdávání Termín odevzdání milestonu/reportu je vždy do začátku cvičení v daném týdnu. Odevzdání všech částí je povinné! Reporty i milestony budou obsahovat přibližnou hodinovou dotaci. Je povinné přidat i screenshoty z aktuální verze aplikace. (9)

(10) Bodování Semestrální projekt70b –0bKoncept –5bWeb projektu + role v týmu –9bReporty 1,2 a 3 –15bDesign dokument + proof-of-concept + prezentace –15bBeta verze + prezentace –26bFinalní prezentace + aplikace + dokumentace Test10b Zkouška20b Finální prezentace před porotou složenou z profesionálů –nejlepší tým: automatické A bez zkoušky

Reporty Reporty jsou zde pro kontrolu postupu práce na semestrálním projektu v mezičasech mezi milestony. Očekává se rozsah slov. Report nebude přijat pokud nebude jasně vidět postup kupředu. (11)

(12) Zápočet a známka Min. 40b z průběhu semestru pro zápočet bA 80-89bB 70-79bC 60-69bD 50-59bE

(13) Imagine Cup Imagine Cup Student Competition –Studentská soutěž –Téma: "Imagine a world where technology helps solve the toughest problems facing us today.„ –ESRB Rating “E” –Vyžadováno XNA –~40K $ na ceny pro finále

(14) jiné platformy...

(15) Cryengine3 Engine Crysis 2 Free licence –SDK Sandbox 3.0 What you see is what you play Pokročilý editor materiálů, animací, terénu Skriptování pomocí vizuálního Flowgraphu –Game DLL kód možnost upravit si „pravidla“ hry přístup ke všem sub-systémům Cryengine3 – animace, fyzika, renderer engine pro FPS možné upravit na např. adventuru, strategii atp.

(16) Milestone 0: Koncept Hrubý návrh hry –Základní myšlenka –Zpracování –Herní systém –Ovládání Poslat na PHA mail do

Rozdělení do týmů Web: sekce Týmy – link na google docs –Vytvořit tým o 4 členech –Zapsat se jako nezařazený se specializací Cryengine3: po konci cvičení přijde Tomáš Barák… (17)

Inspirace … (18)