Evoluce počítačových her

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA v zábavním průmyslu
Advertisements

Úvod do práce s PC Mgr. Petr Vanický
Hardwarové vybavení počítače
Bakalářský studijní program Softwarové technologie a management (STM) Prof. Ing. Jiří Žára, CSc.
UMĚLÁ INTELIGENCE V POČÍTAČOVÝCH HRÁCH
Operační systémy Windows, Linux a Mac OS X Přehled vývoje
Markéta Jelínková Zš Spořilov 2012
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
Příspěvek na konferenci „Informační gramotnost“Listopad 2011 | Brno.
Herní princip ve sportovní přípravě dětí Licence B
Hardwarové vybavení počítače
VYUŽITÍ 3D SENZORŮ V ERGOTERAPII
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
Hledáme nové talenty od věku 5-10 let.
Co vše nám může tvořit počítačovou sestavu
Složení počítače Informatika 5. třída.
HARDWARE hardware tvoří součásti počítače – je to fyzické vybavení umístěné buď uvnitř / interní/, nebo připojené z venku / externí/ hardware jsou součástky.
Mgr. Miroslava Černá ZŠ Volgogradská 6B Ostrava-Zábřeh
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_02A16 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření duben 2014.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_057 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Hardware Vypracoval: Patrik Bejček.
Historie počítačových her a videoher
Thang Bui Toan 4.B. Co je software ?  Software je něco, co není hardware  je programové vybavení počítače (sada všech počítačových programů umístěných.
Radion Drozdov.  První hry se objevují v roce  Thomas Goldsmith si nechal patentovat tento nápad a vymyslel tak první hru.  Hra se odehrávala.
Za prvé je třeba vědět kam se chcete zaregistrovat. Také byste měli vědět jestli to stojí za to. Potom vyplnit tabulku. (další strana). autor Co je webová.
Animace a eLearning Petr Korviny SCO 2006, Brno. Úvod Animace Animace Výhody (názornost, vhodnost nasazení pro výuku počítačových programů a dovedností,
Počítačové hry.
Kolaborativní hra MAREK DOKSANSKÝ, JAN TEPLÝ NUR - ČVUT
Filip Fiala, 4.C.  Základní deska  Procesor  Paměťové karty  Grafické karty  Pevný disk.
TENIS.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_02A18 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření duben 2014.
Počítačové komponenty Jiří Vohradský. Co je počítač? Počítač je zařízení pro zpracování informací. Informace jsou v počítači ve formě různých druhů dat.
ZÁKLADNÍ DESKA MOTHERBOARD. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava.
T-klub Knihovna Karla Dvořáčka Vyškov. Začátky T-klub vznikl v málo navštěvovaném hudebním oddělení Financován z rezervního fondu knihovny Hlavní.
On-line Hry Hana Smolanová.
Univerzita třetího věku kurz Znalci Hardware 1.
Historie počítačových her a jejich studia
Stolní tenis.
Operační systémy Windows, Linux a Mac OS X Přehled vývoje
Návrh a realizace multiuživatelské hry Tomáš Wasserbauer České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická.
Nedbalová MartinaDubová KateřinaNedbalová MartinaDubová Kateřina.
aneb od MANIACa k počítačovému maniakovi
Aplikace vývojových technik Augmented Reality hra Bronislav Ryba, Štěpán Mračko.
Tomáš Čečátko Narozen: Místo narození: Hodonín
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov. Úvod Počítačová 3D grafika je označení práci s trojrozměrnými objekty. Převod 3D objektů do 2D zobrazení se nazývá.
Hra a její atributy Mgr. Tomáš Pětivlas,Ph.D. Mgr. Tomáš Pětivlas,Ph.D.
Autor: Filip Jelínek Rok: 2006/2007 Hardware,software, vstupní a výstupní zařízení, atd …
Pexeso Projekt sspš Michal Svoboda.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Hardware počítače Číslo DUM: III/2/VT/2/1/01 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Principy funkce počítače (4). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Profi Gamer ● 1. Úvod ● 2. Něco o nás ● 3. Web ● 4. Cheaty ● 5. Návody ● 6. Hry ● 7. Jak se stát profi. hráčem ● 8. Herní kluby ● 9. Jak vytvořit hru ●
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_01_16_základy práce na PC.
Cesta do nitra počítače. Hardware Hardware Hardware označuje veškeré fyzicky existující technické vybavení počítače. Základní deska: procesor operační.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_01_Základní pojmy,
Název:VY_32_INOVACE_ICT_8B_3B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:8. Tematický okruh,
Informační a komunikační technologie 5. Co je to počítač, jeho využití Autor : RNDr. Zdeněk Bláha.
EU peníze školám Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Inovace školství Šablona - název Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Monitor
Jiří Chmelík Semestr: podzim 2015
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
TENIS.
Úvodní hodina IKT IUVENTAS, s.r.o.
SOFTWARE II Aplikační software.
Hry pro nevidomé.
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Petr Novák
Tenis
Hry pro nevidomé Jana Kilianová 2011.
Výstupní hardware.
Lukáš Kozák A1
Transkript prezentace:

Evoluce počítačových her Jiří Šostek

První hra Vznik první hry – rok 1947 Vytvořena pro hraní na katodových trubicích Simulace střely odpálené na cíl Možnost měnit dráhu a rychlost střely

Většina z nejranějších počítačových her běžela na univerzitních počítačích v USA 1961 – skupina studentů naprogramovala hru zvanou Spacewar Pro dva lidské hráče, každý ovládal vesmírnou loď schopnou vypálit rakety

Zlatý věk arkádových her – 70.léta 1969 – Ralph Baer vytvořil prototyp herní konzole Po připojení k televizi se dalo hrát několik míčových her 1972 – Nolan Bushnell, hra Pong Hra na principu stolního tenisu

80. léta Rozvoj průmyslu počítačových her Commodore 64, ZX Spectrum Pac Man (1980) – 3D grafika, první hra s mainstreamovou popularitou Snipes (1983) – první komerční síťová hra Maniac Mansion (1987) – point and click interface

90. léta - současnost Masivní rozvoj hardware (grafické, zvukové karty) Rozvoj a vývoj všech žánrů počítačových her Expanze online her

Seznam zdrojů http://www.youtube.com/watch?v=MiqZSyf3en4&feature=related http://cs.wikipedia.org/wiki/D%C4%9Bjiny_po%C4%8D%C3%ADta%C4%8Dov%C3%BDch_her_a_videoher http://www.fi.muni.cz/usr/jkucera/pv109/xposlusn.html

Děkuji za pozornost. Zpět na úvod jura-roy@seznam.cz

Bonus