Windows Presentation Foundation 3D grafika. 3D grafika Přináší 3D širší audienci vývojářů Integrace – můžeme použít 3D kdekoli ve UI Lze použít štětce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Technologie pro publikování na webu 1
Advertisements

Multimediální systémy Přednáška XI
AJAX fenomén současného internetu Dalibor Kačmář Academic Developer Evangelist Microsoft ČR host Vítek Karas Senior Software Development Engineer Microsoft.
Vizualizace Perspektivní pohledy, materiály, světla, Render.
Windows Presentation Foundation Animace. Animace Proč? Silnější dojem z aplikací Vytváří přirozenější UI Plynulejší visuální přechody Animace kdekoli.
Počítačová grafika III Odraz světla, BRDF – Cvičení Jaroslav Křivánek, MFF UK
Programování v jazyku C# II.
Otevřené myšlení otevřené dveře. Přehled akademických aktivit Dalibor Kačmář Academic Program Manager Developer & Platform Evangelist Group
Digitální učební materiál
COREL DRAW SEZNÁMENÍ Úvod, seznámení se se systémem Pracovní plocha
Modelování procesů pomocí workflow
Programová rozhraní pro grafické adaptéry
Úvod Formát SVG Aplikace sSVGui Ukázka aplikace Závěr.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Windows Presentation Foundation Přehled Přednášek
Michal Neuwirth Partner Technical Readiness Microsoft s.r.o.
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
3D GRAFIKA ÚVOD DO 3D & Základy zobrazování
OS Windows 7 I. Úprava a nastavení PC Práce se složkami a soubory
Modelování v prostoru.
VY_32_INOVACE_48_OS_Windows_7_II. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Software Architect Forum 2006 Trendy ve vývoji aplikací Michael Juřek, Dalibor Kačmář Microsoft s.r.o.
Windows Presentation Foundation Přehled technologií, díl III.
Počítačová podpora konstruování I 4. přednáška František Borůvka.
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
Počítačová grafika III – Cvičení 3 Jaroslav Křivánek, MFF UK
Kontrolky ve WPF Jan Lasac Vedoucí práce Ing. Václav Novák, CSc.
Microsoft Expression Blend Vývoj WPF aplikací
Windows Presentation Foundation 2D grafika. 2D tvary Elementy UI stromu Stejné jako jiné ovládací prvky a elementy Mohou mít k sobě připojeny události,
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
3D modelář – primitivní tělesa, vlastnosti a transformace VY_32_INOVACE_Design1r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
Proč se uživatelská přívětivost nestala součástí software?
Informační a komunikační technologie PowerPoint
Malování.
Windows Presentation Foundation
Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Windows 7 – hlavní panel, základní nastavení Hlavní panel – zobrazení dalšího.
Způsoby uložení grafické informace
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
Aplikovaná počítačová grafika. Způsoby uložení grafické informace Rastr (grid, bitmapa …) Vektor.
Windows Presentation Foundation Ovládací prvky. Ovládací prvky Všechny standardní prvky jsou dostupné a některé nové Třídy jsou společné pro WPF System.Windows.Controls,
3D modelář – základy práce se scénou a zobrazením VY_32_INOVACE_Design1r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Počítačová grafika a CAD 1. Způsoby uložení grafické informace Rastr (grid, bitmapa …) Vektor.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Windows Presentation Foundation Resources. Resources Styly a všechny typy šablon bývají definovány jako resouces Opakované použití Čitelnost kódu Možnost.
Windows Presentation Foundation Layout aplikace. Layout Layout CanvasStackPanelDockPanelWrapPanelGrid.
Windows Presentation Foundation Data Binding
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov. Úvod Počítačová 3D grafika je označení práci s trojrozměrnými objekty. Převod 3D objektů do 2D zobrazení se nazývá.
Tvorba dynamických prezentací Vytváření účinných, dynamických diagramů a schémat SmartArt Použití grafických témat Nové nástroje a efekty pro tvary, text.
Geografické informační systémy pojetí, definice, součásti
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Barva těles. Barva neprůhledného tělesa je určena tím, jakou složku bílého světla těleso odráží a jakou pohlcuje. Žlutý citrón odráží žluté světlo, ostatní.
.NET framework platforma Jiří Pokorný
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
PRVNÍ Projekt, struktura projektu
C# WPF.
INFORMATIKA – počítačová grafika ve WINDOWS
Jaroslav Kudr pro OATGM
Zoner Callisto Pracovní prostředí editoru
Rastrová grafika Základy práce s rastrovým editorem – výběrové nástroje.
Digitální učební materiál
Počítačová grafika Mgr. Petra Toboříková.
Vektorová grafika Základy práce s vektorovým editorem - křivky.
DirectX Jan Kotrouš PGC3.
Transkript prezentace:

Windows Presentation Foundation 3D grafika

3D grafika Přináší 3D širší audienci vývojářů Integrace – můžeme použít 3D kdekoli ve UI Lze použít štětce pro kreslení na 3D plochách

Grid 3D ve 2D světě Layout rozumí pouze 2D Použijeme obdélníkové okno do 3D světa DockPanel StackPanel TextBlock

Viewport3D Obsahuje a vykresluje pohled na živé 3D Layout to vidí jako další element Obsahujemodelkamerusvětlo Viewport3D FrameworkElement

Nastavení kamery PerspectiveCamera OrthographicCamera Pozice kamery Kam ukazuje Definice směru „nahoru“ Pole pohledu (širokoúhlá/telefoto) <PerspectiveCamera Position="30,45,40" Position="30,45,40" LookDirection="-2,-3,6" LookDirection="-2,-3,6" UpDirection="0,1,0" UpDirection="0,1,0" FieldOfView="55" FieldOfView="55"/>

Světlo AmbientLightDirectionalLightPointLightSpotLight

Model Model Obsah pohledu (Viewport3D) modelován pomocí ModelVisual3D Obsahuje strom Model3D-odvozených objektů Model3DGroup, Light, GeometryModel3D, ScreenSpaceLines3D Modelování těles MeshGeometry3D Jednoduchá tělesa neexistují Světlo počítáno po vrcholech

Materiály – 3D štětce Definují barvu nebo texturu povrchu Štětec (SolidColorBrush nebo DrawingBrush) GeometryModel3D = geometrie + materiál Materiál určuje model odrazivosti: DiffuseMaterial – matový povrch SpecularMaterial – odrazivý povrch EmissiveMaterial – aditivní míchání povrchu a textury (visuální efekty) Materiály lze kombinovat - MaterialGroup Např. DiffuseMaterial pro fotografii + SpecularMaterial pro odrazivý povrch

Video ukázka Vytvoření 3D scény, použití světla, kamery a definice povrchu elementů Video ukázka Vytvoření 3D scény, použití světla, kamery a definice povrchu elementů

Shrnutí Shrnutí WPF nabízí jednoduchý model 3D Snadněji než s DirectX, ale s nižším výkonem Nejdříve si udělejte prototyp

Odkazy Odkazy Prezentace David Krčmář, Acad. Developer Evangelist Video David Krčmář MSDN Windows Vista Developer Center Microsoft.NET Framework Download platformy a ovládacích prvků lt.aspx lt.aspx lt.aspx Doporučení pro Windows Vista UX Další odkazy

© 2009 Microsoft Corporation