Martina Braunerová.  Trénovat řadu kompetencí z oblasti algoritmizace (oddálení vykonání příkazu, ladění programu, dekompozice problému…)  Naučit.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Středoevropské centrum pro vytváření a realizaci inovovaných technicko-ekonomických studijních programů Registrační číslo CZ.1.07/2.2.00/ Tento.
Advertisements

© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
• Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Úvod do programování v prostředí Windows
Kreslení, kliparty, obrázky OLE, video
HYPERTEXT PREPROCESSOR. PROGRAMOVÁNÍ. DEFINICE POJMŮ Problém Problém nevyřešený, nežádoucí stav obvykle vyžaduje nějaké řešení Neřešitelný problém Neřešitelný.
SOFTWARE operační systémy
Softwarový systém DYNAST
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ZAČÍNÁME PRACOVAT S WORDEM 2007
Základy práce s počítačem – lekce I. Zvyšování IT gramotnosti zaměstnanců vybraných fakult MU.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Informační a komunikační.
OS Windows. Tento operační systém byl vytvořen pro snazší ovládání počítače běžnými uživateli. Například stačí jednou definovat připojená zařízení (tiskárny…)
Štěpán Lískovec, 4.A.  =základní programové vybavení počítače (tj.software)  hlavní úkol:  A, zajistit uživateli možnost ovládat PC  B, vytvořit pro.
TEXTOVÝ EDITOR.
Výukový program:Obchodní akademie Název programu: Program PowerPoint Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Programové vybavení počítače
Psaní do buňky Klikneme na buňku → označí se → → můžeme začít do buňky psát.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.17 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě OS WIN 7, 1. část Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT.
AJAX nejmodernější webová technologie… seminář pro učitele ZŠ a SŠ Mgr. Marek Osuchowski Ostravská univerzita © 2011.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
S O F T W A R E Šablona 32 VY_32_INOVACE_6_5_Operační systémy.
Martina Braunerová.  nejdůležitější program v počítači  umožňuje všem ostatním programům fungovat  prostředník mezi počítačem a uživatelem.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Operační systémy.
Microsoft Excel  Editor z kancelářského balíku Microsoft Office.  Patří mezi tabulkové kalkulátory – aplikace, která hromadně zpracovává data.  Konkurenční.
Algoritmizace a programování Úvod do Delphi - 04 Mgr. Josef Nožička IKT Algoritmizace a programování
Základy práce na PC Ing. Jan Roubíček.
WORD 2010 Popis prostředí – 2. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, 746.
2 Fučíková Sylvie HR/Win – moderní technologie pro osvědčené aplikace.
Vytvoření hypertextového odkazu
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Vzdálené počítačové sítě a programování v prostředí Windows Okruhy ke zkoušce z předmětu: Ing. Zdeněk Votruba LVALVA.
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
Moduly ECDL M3_Word - prostředí
Anotace Žák se seznámí s prostředím aplikace MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Orientuje se v prostředí aplikace MS Word Speciální.
Martina Braunerová.  do příkazového řádku nebo do „paměti želvy“  všechny příkazy je možné psát česky s diakritikou i bez diakritiky  není třeba.
OPERAČNÍ SYSTÉMY.
14. června 2004Michal Ševčenko Architektura softwarového systému DYNAST Michal Ševčenko VIC ČVUT.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
PHP Programy pro tvorbu WWW stránek - 01
HYPERTEXT PREPROCESSOR. JAZYK PHP. VYUŽITÍ JAZYKA Programování dynamických internetových stránek a webových aplikací vytvoření šablony webu kniha návštěv.
TEXTOVÝ EDITOR ( VKLÁDÁNÍ DALŠÍCH OBJEKTŮ DO TEXTU A JEJICH VLASTNOSTI, TEXTOVÉ TABULKY, ŠABLONY, JEJICH VYUŽITÍ A TVORBA ) Michalík Martin 4.A.
Informatika (1) Počítač - základní pojmy HW a SW4 OS MS-DOS, Windows 95, 982 Org. souborů na disku, operační paměť2 Aplikace Malování, Word8 Základy programování.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Zadání: Seznámení s programovacím prostředím pro děti Baltík
IrfanView (5). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Inf Webová stránka, princip HTML a CSS. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Microsoft FRONT PAGE Šablona 32 VY_32_INOVACE_19_10_Front Page.
Předmět: INFORMATIKA Ročník: VII. Tématický celek: SOFTWARE A HARDAWARE Autor prezentace : Mgr.Jana Hložková EU do škol – šablona III/2 Inovace.
Inf Složky, soubory a objekty. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_047.ICT.13 Vektorová a rastrová grafika.
DidactIG 2016STRANA 1 Možné přístupy k výuce dětských programovacích jazyků Jindra Drábková Katedra aplikované matematiky FP TUL.
Vývojová prostředí Objektově Orientované Programování OB21-OP-EL-KON-DOL-M Orbis pictus 21. století.
NÁZEV ŠKOLY:SOŠ Net Office, spol. s r.o. Orlová Lutyně
Vypracoval / Roman Málek
PRACOVNÍ PLOCHA Vasyl Lutsak.
KLÁVESNICE A MYŠ NA PC VY_32_INOVACE_06
ADOBE DREAMWEAVER CS6 Úvod
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín
Textový editor – Microsoft WORD 2007
MS Excel - Úvod Název : VY_32_inovace_01 Informatika - MS Excel - Úvod
Předmět: INFORMATIKA Ročník: VII.
INTERNET, POhYB PO WEBU VY_32_INOVACE_14
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Tvorba webových stránek
Transkript prezentace:

Martina Braunerová

 Trénovat řadu kompetencí z oblasti algoritmizace (oddálení vykonání příkazu, ladění programu, dekompozice problému…)  Naučit studenty pracovat s daty a s grafikou  Zprostředkovat studentům informatický pohled na počítač  Podporovat rozvoj tvořivosti a projektový způsob práce

 Moderní metodiku výuky  Rychlý počáteční pokrok  Smysluplné a zábavné úkoly  Možnost v krátké době vytvářet vlastní programovací projekty (např. hry)  Možnost využít výsledky své programátorské práce pro další účely (např. do vlastních webových stránek)

 Uživatel pomocí příkazů ovládá grafický kreslící objekt – želvu  Želva se pomocí příkazů pohybuje po obrazovce a kreslí za sebou čáru, obtiskuje obrázky nebo může převzít podobu jiného obrázku  Prostředí české, grafické, s podporou objektů (další želvy, posuvníky, tlačítka, textová pole…)  Prostředí se ovládá jak příkazy psanými do příkazového řádku, tak psaním procedur do „paměti želvy“ nebo zaškrtáváním nabídek u jednotlivých objektů

 Je umístěna do „želví“ soustavy  Tato soustava více odpovídá vnímání člověka (oproti standardní KSS s pevnými osami x a y)

 Obsahuje grafický editor LogoMotion  Umožňuje plnohodnotné objektové programování (hierarchie objektů, objektové proměnné, dědění vlastností a chování…)  Podporuje moderní „nelineární“ programování (ne BEGIN…END, ale např. spouštění paralelních procesů)

 Umožňuje „událostní programování“ (želvy reagují na události – klepnutí myší, kolize s jinou želvou, stisk klávesy)  Umožňuje vytvářet síťové projekty  Dává na původní aplikaci nezávislý výstup (EXE soubory nebo webové projekty)

 Učebnice Programování pomocí Imagine od autorů Kalaše a Blaha  Samotné Imagine obsahuje rozsáhlou nápovědu, která popisuje příkazy jazyka i prostředí aplikace  Oficiální české stránky  Stránky pro podporu výuky programování v prostředí Imagine logo

 BLAHO, Andrej a Ivan KALAŠ. Imagine Logo. Vyd. 1. Brno: CP Books, 2006, 48 s. ISBN X.  Imagine [online] [cit ]. Dostupné z:  Imagine Logo [online] [cit ]. Dostupné z:

Děkuji za pozornost