Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Slovesa Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák poznává slovní druhy, žák.
Anotace: S, s, vyhledávání slov se „s“, cvičení paměti, odpovědi na otázky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Český jazyk Očekávaný.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: přímá řeč – rozšiřující učivo, oslovení Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup:
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Elektronická učebnice - I
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Anotace: Matematická hra o body, obor čísel 0-100, vyhledávání nesprávných výsledků, slovní úloha s dvěma výpočty, znázorňování na ose, porovnávání úseček,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Sčítání a odčítání v oboru 0-20, logická úvaha, úsečka Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: matematika Očekávaný výstup: žák.
Anotace: Zelenina a houby na podzim, třídění přírodnin Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný výstup:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: složitější slovní úloha, oprava výsledků sčítání a odčítání – hledání chyby, rýsování úsečky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast:
Velikonoční slovní úlohy
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
VY_32_INOVACE_14_Slovní úlohy
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_03
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/21.3732 VY_32_INOVACE_55 Anotace: Počítání v oboru čísel 0-100, šifrovaná úloha, doplňování do tabulky, finanční gramotnost – mince, nákup Autor: Vanda Šimonová Jazyk: Český Vzdělávací oblast: Matematika Očekávaný výstup: Žák používá sčítání a odčítání při řešení praktických úloh, žák pozná české mince a bankovky, žák odhadne cenu základních potravin a celkovou cenu nákupu. Klíčová slova: Sčítání a odčítání 0-100, šifra, doplňování do tabulky, mince, nákup. Druh učebního materiálu: prezentace s obrázky Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: 1. stupeň, 1. období Typická věková skupina: 7-8 let Metodické doporučení: Snímky 4,6,7,9,10,11 lze vytisknout Ověřeno v praxi dne: 9.12.2014 Ve třídě: 2.

MATEMATIKA S PŘÍBĚHEM Matematika pro 2. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vanda Šimonová. Dostupné na www.zsamsslapy.wbs.cz

Do Štědrého dne už zbýval opravdu jen krůček Do Štědrého dne už zbýval opravdu jen krůček. Děti pomáhaly doma s běžnými domácími pracemi, protože i děti musí přiložit ruku k dílu, aby doma vše fungovalo tak, jak má. Lůďa kromě přinášení dřeva musel ještě pomáhat tatínkovi s odhrnováním sněhu z příjezdové cesty a samozřejmě pomáhali i babičce. Bez tatínka a bez Lůdi by si sama se sněhem vůbec neporadila. Však jim za to chystala tu nejlepší vánočku na světě.

Víte, jak se peče taková nejbáječnější vánočka Víte, jak se peče taková nejbáječnější vánočka? Povím vám to, ale nejdříve spočítejte pár příkladů: __+30= 60 12 - __= 8 30+__= 80 __ - 8= 9 __+50=100 14 - __= 5 20+__= 50 __ - 10=10 __+10= 90 19 - __=16 40+__= 80 __- 11= 9

Správné řešení: 30+30= 60 12 - 4 = 8 30+50= 80 17 - 8 = 9 50+50=100 14 - 9 = 5 20+30= 50 20 -10 = 10 80+10= 90 19 - 3 = 16 40+40= 80 20 - 11 = 9

Do správné vánočky patří tyto základní suroviny Do správné vánočky patří tyto základní suroviny. Rozlušti jednoduchou šifru a údaje zapiš do tabulky. 14,16,22,12,1; 12,23,1,20,15,10,3,5; 23,5,11,3,5; 3,22,12,19; 14,1,20,13,16; 14,13,5,12,16 Klíč k luštění: A1,B2,C3,D4,E5,F6,G7,H8,CH9,I10,J11,K12,L13,M14,N15,O16,P17,Q18,R19,S20,T21,U22,V23, W24,X25,Y26,Z27

Tabulka pro tisk

Řešení tabulky: M O U K A ------- V S N I C E J R L

Do správné vánočky také patří další ingredience: plátky mandlí …….30,- Kč kůra z chemicky neošetřeného citronu….10,- Kč hrozinky….30,- Kč špetka muškátového květu…20,- Kč (celý sáček) moučkový cukr….30,- Kč Babička na tento nákup dala Lůďovi 100,- Kč. Bude mu to stačit?

Spočítej, kolik je na obrázku desetikorun. Kolik je to stokorun?

Vypočítej slovní úlohu: Lída s Lůďou šli do obchodu nakoupit na třídní besídku a každý měl 90,- Kč. Lída nakoupila 3 sáčky slaných tyčinek, jeden sáček byl za 20,- Kč; Lůďa kupoval 1 pomerančový džus za 30,- Kč a dvoje brambůrky (jedny brambůrky stály 20,- Kč). Komu zbylo víc? Lída:_________________________________________ Lůďa_________________________________________ Odpověď:_____________________________________ _____________________________________________

Správné řešení: Lída: 20+20+20=60; 90-60=30 Kč Lůďa: 30+20+20=70; 90-70=20 Kč 30 je víc než 20 Odpověď: Lídě zbylo víc.

A takhle krásně vypadá vánočka od babičky a ještě lépe chutná!

Citace Obrázky - klipart