Bc. Lektorství cizích jazyků

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Advertisements

Spolupráce se vzdělávacími institucemi. Projekt iYouth – Modely integrace a prevence sociálního vyloučení: podpora migrantské mládeže je spolufinancován.
© Radek Maca Státní informační politika ve vzdělávání SIPVZ w w w. e - g r a m. c z ICT plán školy možný přístup k jeho zpracování odbor 55 SIPVZ MŠMT.
Ústav pedagogických věd Masarykova univerzita. Personální obsazení Vedoucí pracoviště doc. PhDr. Milan Pol, CSc.
Osnova přednášek: 1.Základní právní pojmy, zásady správního řízení, státní správa a územní samospráva 2.Základy struktury a orgánů Evropské unie Zásady.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Kurikulární projekty Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku Bc. Studium kombinované 2010.
USMĚRŇOVÁNÍ KONCEPCE A OBSAHU EKONOMICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ VE STŘEDNÍM OBCHODNÍM ŠKOLSTVÍ ©prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Hodnocení škol a školských zařízení
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
Kurz pro výchovné poradce Právní rámec výkonu poradenské činnosti
ČŠI a vlastní hodnocení školy
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
STANDARD STUDIA k výkonu specializovaných činností Koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií.
DIDAKTIKA EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Organizační struktura
1. Setkání – Program seminářů, požadavky k zápočtu, požadavky ke zkoušce.
Minimální preventivní program školy
1 PORADA ŘEDITELŮ DĚTSKÝCH DOMOVŮ ZŘIZOVANÝCH MORAVSKOSLEZSKÝM KRAJEM A CÍRKEVNÍMI SUBJEKTY ODDĚLENÍ SPRÁVY ŠKOL 4. června 2009.
PŘÍSTUP K VLASTNÍMU HODNOCENÍ ZE STRANY ZŘIZOVATELE ŠKOLY konference projektu „Cesta ke kvalitě“ 4. listopadu 2009 Hotel v Klášterní.
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
DLOUHODOBÝ ZÁMĚR VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE (2012 – 2016)
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Moderní personalistika Úvod
Moderní personalistika I. BLOK
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Vzdělávací politika.
Pedagogický management J. Šťáva katedra pedagogiky tel
Management pro vychovatele PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
2. ročník(4. semestr) NMgr. studia LF LF:MPSM101
Bc. Lektorství cizích jazyků
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel učitelství odborného výcviku a praxe.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Novelizace školského zákona Lucie Macků, Praha,
Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost od Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost.
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb Výchovn ě vzd ě lávací systém Č R Část 1. Pedagogika Mgr. Irena Kudláčková.
Školský zákon ve vztahu k zákonným zástupcům (pro ředitele málotřídní školy) Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném.
1 Informace o činnosti MŠMT v oblasti PPRCH Malenovice, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.: +420.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Dokumentace školy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Liberec 12. prosince 2013 Mgr. Karel Bárta.
ZÁKONY & VYHLÁŠKY PhDr. Lenka Gajzlerová MI3DC_DSP Speciální pedagogika OP3DC_DSP Speciální pedagogika.
1 Aktivity MŠMT v oblasti primární prevence rizikového chování dětí a mládeže Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
NABÍDKA PROGRAMŮ A KURZŮ CCV PF UJEP
Podstata, význam a funkce účetnictví
KATEDRA SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY Bakalářské STUDIUM
Motivační program spolupráce škol a zaměstnavatelů
Analýza současného stavu institucionálního zajištění péče o ohrožené děti. [online] [cit ]. Dostupné z www: .
PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D. SZ7BK_SP1P Speciální pedagogika 1
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_ 15F Škola:
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
PHmax ve středním vzdělávání
Evaluace v mateřských školách
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
Pedagogický management 2005 J. Šťáva katedra pedagogiky tel
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Centrum celoživotního vzdělávání Pedagogické fakulty Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem 2017/2018.
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Organizační struktura
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Bc. Lektorství cizích jazyků  Školská legislativa 1 PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky stava@ped.muni.cz 3. ročník(5. semestr) Bc. Asistent pedagoga Bc. Lektorství cizích jazyků Bc. spec. pedagogiky

Požadavky ke splnění předmětu 1. Test Školská politika a legislativa nebo ústní zkouška 2. Test z BOZP, kdo splní aspoň na 90 %, získá hodnocení „A“

Tematické okruhy: 1. Základní právní normy řízení výchovy a vzdělávání v ČR. 2. Vzdělávací politika ČR. 3. Národní program rozvoje vzdělávání v ČR. 4. Školský zákon č. 561/2004 Sb. 5. Zákon č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících.

Tematické okruhy: 6. Rámcový vzdělávací program. 7. Klima školy. 8. Obsah vzdělávání - učební plány, učební osnovy, standardy. 9. Dozory nad žáky. 10. Kurikulum - pojetí, proměny a trendy.

Tematické okruhy: 11. Informační systém pedagogické soustavy v ČR. 12. Pedagogická administrativa, pedagogická dokumentace. 13. Metody evaluace výchovných a vzdělávacích zařízení (vnější, vnitřní, možnosti). 14. Image školy.

Tematické okruhy: 15. Státní správa v řízení školství ČR. 16. Samospráva v řízení školství ČR. 17. Česká školní inspekce. 18. BOZP ve školství.

Tematické okruhy: 19. Struktura vzdělávací soustavy v ČR. 20. Dětská práva v ČR. 21. Prevence sociálně patologických jevů.

Tematické okruhy: 22. Školská zařízení a školské služby. 23. Organizace školního roku.

Studijní prameny: Světlík, J. Marketing školy.Zlín, Ekka 1994. www.msmt.cz www.mvcr.cz Studijní materiály v IS Školské zákony, vyhlášky Věstníky MŠMT nebo Sbírka zákonů