Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: S, s, vyhledávání slov se „s“, cvičení paměti, odpovědi na otázky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Český jazyk Očekávaný.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Anotace: Matematická hra o body, obor čísel 0-100, vyhledávání nesprávných výsledků, slovní úloha s dvěma výpočty, znázorňování na ose, porovnávání úseček,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Sčítání a odčítání v oboru 0-20, logická úvaha, úsečka Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: matematika Očekávaný výstup: žák.
Anotace: Zelenina a houby na podzim, třídění přírodnin Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný výstup:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: složitější slovní úloha, oprava výsledků sčítání a odčítání – hledání chyby, rýsování úsečky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_163_M2
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Sčítání a odčítání desítek do 100
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/21.3732 VY_32_INOVACE_50 Anotace: Obor čísel 0-20, doplňování výsledků do tabulky, slovní úloha, rýsování, lomená čára Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Matematika Očekávaný výstup: Žák sčítá a odčítá v oboru do dvaceti s přechodem přes desítku, žák používá sčítání a odčítání při řešení praktických úloh, žák se seznamuje, doplňuje tabulky a schémata, žák kreslí rovné čáry. Klíčová slova: 0-20, tabulka, slovní úloha, lomená čára otevřená, uzavřená, rovné čáry Druh učebního materiálu: Prezentace s obrázky Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělávání: 1. stupeň ,1. období Typická věková skupina: 7-8 let Metodické doporučení: snímky 4, 7, 10 a 11 lze vytisknout Ověřeno v praxi dne: 7.11.2014 Ve třídě: 2.

Matematika s příběhem Matematika pro 2. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vanda Šimonová. Dostupné na www.zsamsslapy.wbs.cz

Výlet do Archeoparku To bylo radosti, když babička opět vyhrála soutěž o nejlepší ovocné knedlíky, tentokrát vítěz soutěže obdržel 1 000 Kč. Babička se rozhodla, že výhru věnuje celé rodině a naplánovala celodenní výlet do nedalekého Archeoparku. Co je to ARCHEOPARK?

Vypočítej a doplň do tabulky. Vedle tabulky si příklady rozlož: 11 8 13 9 12 7 15 6 16 14

Správné řešení: a b a-b 11 8 3 13 9 4 12 7 5 15 6 16 14

Archeopark je místo, kde návštěvníci mohou vidět, jak žili naši předkové před stovkami let. Dobrovolníkům a nadšencům, kteří archeopark vybudovali, pomáhají odborníci – archeologové a historici.

Při archeologických vykopávkách se sešli brigádníci Při archeologických vykopávkách se sešli brigádníci. Měli za úkol vyhledávání střepů rozbitých nádob v raně středověké vesnici. Jana našla 5 střepů Petr o 8 více než Jana. Petr našel ____ střepů. Honza o 4 více než Petr. Honza našel ____ střepů. Zuzka o 2 méně než Petr. Zuzka našla ____ střepů. Martin o 4 méně než Zuzka. Martin našel ____ střepů. Iva o 7 méně než Martin. Iva našla ____ střepy. Nejvíce našel (našla)___________. Nejméně našel (našla) ___________.

Takhle je to správně: Při archeologických vykopávkách se sešli brigádníci. Měli za úkol vyhledávání střepů rozbitých nádob v raně středověké vesnici. Jana našla 5 střepů Petr o 8 více než Jana. 5+8=13 Petr našel 13 střepů. Honza o 4 více než Petr. 13+4=17 Honza našel 17 střepů. Zuzka o 2 méně než Petr. 17-2=15 Zuzka našla 15 střepů. Martin o 4 méně než Zuzka. 15-4=11 Martin našel 11 střepů. Iva o 7 méně než Martin. 11-7= 4 Iva našla 4 střepy. Nejvíce našel (našla) Honza. Nejméně našel (našla) Iva.

V archeoparku si všichni našli nějakou zábavu V archeoparku si všichni našli nějakou zábavu. Babička s maminkou a s Lídou okukovaly, jak se tkaly látky a jak se dříve vařilo a peklo. Tatínka s Lůďou zajímalo, jakým způsobem jsou stavěny chaty – polozemnice, výroba nádob v hrnčířské peci a také způsob, jakým byly vyráběny ohrady pro zvířata. Lůďa si zasoutěžil v zatloukání hřebíků a hodu polenem. Zkrátka, každý si našel něco svého.

Pomocí pravítka narýsuj podobnou roubenou chatu

Narýsuj lomenou čarou otevřenou a uzavřenou ohradu pro zvířata.

Na závěr výletu pozvala babička všechny do místní krčmy na občerstvení Na závěr výletu pozvala babička všechny do místní krčmy na občerstvení. Večer se spokojeně vrátili domů.

Citace Obrázky - klipart