Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný
Advertisements

Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Darja Gusak, Michal Jaroň.  Chudí tahají kýble s vodou, bohatí stavějí potrubí.
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
StrongFutureInternational. Jednodušší to již nebude ! Nechte se vést úspěšnými! Začněte budovat svůj business ještě dnes !  Chcete být sami svým šéfem?..
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Řízené služby v praxi. CENA - NIŽŠÍ TCO - SNADNÁ KONTROLA NAD INVESTIČNÍMI A PROVOZNÍMI NÁKLADY Provozní náklady Porovnání nákladů při pořízení systému.
P9 CENA JAKO NÁSTROJ MM Cena - je vyjádřením „hodnoty“ zboží nebo služby. Cena je jediným prvkem marketingového mixu, který vytváří firmě příjmy. Všechny.
1 Zajištěné investice - jistota má svoji cenu Dámský investiční klub Petr Valenta ředitel odboru řízení produktů finančních trhů ČS.
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
MARKETINGOVÝ MIX.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Profesionálové, se kterými je radost pracovat. Prodávejte CRM snadno a levně Logos a.s., 23. dubna 2008 – Jan Žáček.
Vaše budoucnost s FM GROUP
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
AirPackage s.r.o. Zakladatel: Jan Falta. Podnikatelský záměr  prodej technického řešení pro bezpilotní stroje  dominantní dodavatel technologie na trhu.
Hofmanová Dagmar Kučerová Eva GardenServices 1.
ABRA JE CHYTRÉ ŘEŠENÍ PRO ROSTOUCÍ OBCHODNÍ SÍTĚ PETR KUCHAŘ ŘEDITEL DIVIZE BUSINESS DEVELOPMENT, SPOLUZAKLADATEL, VÝZNAMNÝ AKCIONÁŘ.
AMILO CAR A.S. Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Prodáváme a pronajímáme prémiové vozy Česko a Slovensko pro B2C / EU pro B2B Vize.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
MBank Maximum výhod a pohodlí ??? PETRA NGUYENOVÁ ma381.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Pojetí nákladů a výnosů v účetnictví. Základní otázky podnikatelského procesu Je výše oběti racionální (odpovídající) získanému prospěchu? Podnikatelský.
Naše společenství vzniklo jako reakce na neuspokojivou situaci ve státě, jako je…… Nezaměstnanost Zdražování produktů, služeb a energií Konkurenční nevyváženost.
126FIP Bod zvratu 3. týden.
Šablona č.: III/2 – VI/2 – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Občanská.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Podnikatelský záměr Název prodejny: Sweet Cupcakes
1. Zvolte předmět podnikání Zdůvodněte výběr – přesně určete podle přílohy Živnostenského zákona * - Při zvažování a hledání předmětu podnikání.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Každý den se softwarovým právem 19.dubna 2016 JUDr. Jiří Matzner, Ph.D., LL.M. Advokátní kancelář MATZNER et al Anny Letenské 34/7, Praha 2
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 POČÍTAČE A INTERNET V ČESKÉ SPOLEČNOSTI DOMÁCNOSTI A JEDNOTLIVCI Využívání informačních.
Ing. Veronika Dostálková MBA BANKOVNÍ PRODUKTY Finanční gramotnost 3. ročník Září 2012.
Sisel International je společnost, která světu přináší: Zdraví, Krásu, Dlouhověkost a kvalitu Sisel Kaffe. Nyní jsme již na 40 trzích světa a skvěle využíváme.
 Jak zaměstnanci tráví pracovní dobu?  Zneužívají vaši techniku k vlastnímu podnikání?  Tisknou soukromé dokumenty?  Vynášejí interní data ke konkurenci?
Pojmy internetu - test Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování Datum vytvoření2013.
„CZECH POINT e-shop – výpisy poštou“ Petr Stiegler – náměstek generálního ředitele pro veřejnou správu a eGovernment Tisková konference,
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Autoři Petr Ogurčák, Tibor Gonglík, Kamil Glückselig, Lukáš Očenášek Předmět: PSW0 | Vyučující: Vlastimil Čejp Semestr: ZS 2008/2009.
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
VSTUP NA TRH SOHO TISKÁREN - 1.segment
Název společnosti Obchodní plán.
Marketingové strategie
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Jakub Petr

Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy při výběru velikosti Nedostatek fotografií Obrat českých e-shopů ……. 58 mld. korun (2013) Obrat za oblečení v českých e-shopech ……. 7,54 mld. Korun (2013) 13 %

M S L

 Extrémně vyhublé modelky  Časté úpravy v grafických programech

Bez možnosti zakoupení pro soukromé potřeby (zatím)  Premiéra – Las Vegas CES 2014  Zrcadlo, které Vás samo oblékne (nalíčí) Malý výběr oblečení Vysoká pořizovací cena Malé povědomí veřejnosti

 E-shop s oblečení a možností vyzkoušet si oblečení na online figuríně  Malý výběr oblečení  Zkoušení pouze na jedné figuríně  Malé povědomí veřejnosti  Pouze jeden e-shop

Program, který by obsahoval databázi oblečení  Program, který by obsahoval databázi oblečení Na Vaší fotografii by umožňoval zobrazit jakýkoli druh oblečení  Na Vaší fotografii by umožňoval zobrazit jakýkoli druh oblečení Pomáhal by Vám, při výběru oblečení přes internet  Pomáhal by Vám, při výběru oblečení přes internet Umožňoval by Vám, nákup oblečení přes internet  Umožňoval by Vám, nákup oblečení přes internet E - Shop ? E - Shop ?

Každý uživatel by měl svůj vlastní účet  Každý uživatel by měl svůj vlastní účet Program by fyzicky běžel na našem pronajatém serveru  Program by fyzicky běžel na našem pronajatém serveru Nikde by uživatel nemusel zadávat své vlastní jméno  Nikde by uživatel nemusel zadávat své vlastní jméno Odkaz

 Propojení pomyslných bodů na těle, s pomyslnými body na oblečení. Zbytek se poté dopočítá pomocí předem daných algoritmů.

ZákazníkZákazník New Trend E-shopE-shop Objednávka Zakázka Prodej

 Nová, neznámá firma  Módní značky se nebudou chtít zapojit do programu  Nový produkt téměř bez konkurence  Vysoké zabezpečení citlivých údajů  Nový distribuční kanál pro módní značky  Možný vstup konkurence na trh  Počítačová gramotnost + připojení k internetu  Program, který pomůže při líčení  Možnost zakoupení oblečení bez využití našich služeb  Snadný a jednoduchý způsob nakupování oblečení přes internet  Možnost vstupu programu na zahraniční trhy  Možnost lokalizování programu do světových jazyků

 Marketing € Internet = € (Facebook, Web,...)  Vývoj software ……………………………… € Mzdové náklady: 3 (měsíce) x 800 € €  Pronájem serveru …………… € Pronájem serveru na rok: €  Mzdové náklady € Počet zaměstnanců: 2 Počet zaměstnanců: 2 Mzdové náklady za zaměstnance/měsíc: € Celkové mzdové náklady za 9 měsíců: €

Roční poplatek ……… € První v nabídce: …… € Druhý v nabídce: … € Druhý v nabídce: … € Třetí v nabídce: …… € Ostatní: ……………… € Třetí v nabídce: …… € Ostatní: ……………… € € € Do projektu se zapojí 5 firem. Náš produkt využije uživatelů Každý uživatel v průměru utratí 35 € Vstupní poplatky …… € Počet firem: ………… 5 x € Vstupní poplatky …… € Počet uživatelů: ……… x 1 € Roční poplatek ……... 0 € První rok zdarma Provize z prodeje …… € 5% marže za zprostředkování x 35 € x 5% x 35 € x 5% € € € €

Průměrný roční zisk investora = ⌀ roční CF x podíl investora ve firmě Doba splacení = náklady na investici / ( ⌀ roční CF x podíl investora ve firmě) / ( x 0,49) =  Celková požadovaná částka ………… €  Nabízím 49% podíl z celé společnosti  Předpokládaný výnos v roce 2015 …… € x 0,49 = 1 rok a 11 měsíců Vstupní poplatky pro firmy Roční poplatek od uživatelů Provize z prodeje € /rok

Děkuji za pozornost Prostor pro Vaše dotazy