Computer visualization of relational database in www environment Radek Horáček Supervisor: ing. J. Blažej,Phd. Bachelor Thesis, Department of Physical.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_180 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Advertisements

Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Heterogenní serverové prostředí, správa, bezpečnost a interoperabilita Jak zajistit interoperabilitu v hererogenním serverovém prostředí? Jak spolupracuje.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Transport (8. ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_179 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Introductions 06B2 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníŘíjen.
Internet Explorer 8 Štěpán Bechynský Developer Evangelist Microsoft s.r.o.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
The written part of the maturita exam III Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Jak postupujeme vpřed v testování? Jak se nám daří vytvářet denní buildy? Stíháme opravovat chyby? Jak kvalitně chyby opravujeme?
Online piracy Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
READING – BRITISH LITERATURE
LINKING WORDS ‒ for similar or opposing ideas
B130P16: Praktické základy vědecké práce Katedra experimentální biologie rostlin PřF UK Connecting computer into wifi network.
Tutorial: Obchodní akademie Topic: Logical Functions Prepared by: Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
How To Upload and Download Flies using Filezilla ?
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Complaints 06C16 AutorLadislava Pechová Období.
Internet publishing HTML documents writing basics Petr Zámostný room: A-72a phone.: 4222
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
CZECH STATISTICAL OFFICE Na padesátém 81, CZ Praha 10, Czech Republic Blind Friendly Website Helena Koláčková Czech Statistical Office.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Chytrá volba pro podnikání René Keyzlar Operator Channel Lead 1/3/2012.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Internal Communications 06B3 AutorLadislava Pechová Období.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
INTEGRATED RESCUE SYSTEM Střední průmyslová škola Hranice Mgr. Radka Vorlová 02_Integrated Rescue System CZ.1.07/1.5.00/
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 COVER LETTER Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
Accelerating Your Success TM IBM Tivoli NEWS Petr Klabeneš
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Computers Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-19 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Art Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-29 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
Josef Sudek Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_IVA_DVORAKOVA_JOSEF_SUDEK_10 Název školyStřední škola služeb, obchodu a gastronomie.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 TYPES OF BUSINESS LETTERS Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
The influence of music on people Graduation thesis Petra Palínková 2015.
Kliknutím lze upravit styl předlohy. Typical daily meals Food in the past Jakub Jambor, Jakub Baštinec Tento projekt byl realizován za finanční podpory.
Driving around the USA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The USA Datum vytvoření
Department of Economics and Management in Civil Engineering, CTU in Prague, Václav BERAN, Petr DLASK, Dana ČÁPOVÁ, Jaroslava.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Gymnázium, Brno, Elgartova 3
Verbs + prepositions, adjectives + prepositions
VY_22_ INOVACE_27_ ANGLICKÝ JAZYK 5
PICTURES FOR COMPARISON
Autor: Mgr. Kateřina Suková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_03.
A healthy life with wine
Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské unie.
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
PAST CONTINUOUS MINULÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Mgr. Kateřina Suková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Computer visualization of relational database in www environment Radek Horáček Supervisor: ing. J. Blažej,Phd. Bachelor Thesis, Department of Physical Electronics Czech Technical University, Prague, Prague 1,Brehova 7

GOALS Familiery with implementation of vector graphics, which support current web browsers. Develop server application for visualization of genealogical database taking advantages of elements in vector graphics. Output of my application should be descendant and ancestor tree

PURPOSE There are many applications for genealogist, but only very little of them use vector graphics, and if they use it, it isn’t based on PHP but on JavaScript JavaScript -> it should be applet -> running on a client-side => whole database should transfer to client => DISADVATAGE ADVANTAGE of PHP -> server application => we eliminate whole database transfer

SVG Scaleable Vector Graphics - SVG SVG is supported in XML SVG is standard of W3C Eliminate large picture transfer to a client -> vector graphics -> lower quantum of transported data with comparison with other graphic formats (e.g. gif, jpeg)

SOLUTIONS SERVER (Apache) PHP Database (MySQL) Request HTML page with SVG file as object Client

Ancestor tree Ancestor tree – shows (recursively) the parent of an ancestor. So this includes a father or mother etc.

Descendant tree – color version Descendant tree -someone who is in direct line to an ancestor, such as a child, grandchild etc.

Descendant tree – black&white Using of CSS (Cascade Style Sheets ) allows easy managing of color face of my application

Using of JavaScript JavaScript is used there for displaying of title, which shows additional useful information about persons. Every rectangle is link like in HTML, because SVG and HTML belongs to XML. If you click in rectangle, there will be generated new genealogical tree.

CONCLUSION I have developed script, which generate cycle descendant and ancestor tree I started from my previous work I am using ancestor tree algorithm Application is running on server on-line Using of CSS (Cascade Style Sheets) for several types of interface Printing of SVG pictures is available with open source software Inkspace All tasks have been finished in my bachelor thesis

Thank you for your attention

1. otázka oponenta Proč není měřítko výstupního grafu přizpůsobeno velikosti okna WWW stránky? V případě velkých grafů je vidět jen část a uživatel musí manuálně nastavovat měřítko.

Odpověď na 1.otázku Rozhodoval jsem se mezi tím,jestli má být vidět title tag s informacemi nebo celý diagram. Byla zde chybná implementace javascriptu,která nebyla na mé straně.

2. Otázka oponenta V práci jste uvedl jen 2 způsoby rozvoje grafu a to lineární a kruhový. Neznáte některé další mechanismy, jak přehledně zobrazovat složité grafy?

2. Odpověď na otázku Vybral jsem kruhový, právě proto že je více kompaktnější pro rozlehlejší rodokmeny a lehce se pozná generace jako letokruh. V genealogických softwarech se většinou jiný než lineární rodokmen nepoužívá.