Víte proč?.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Heslo/motto Datum
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.
Využití potenciálu mobilního kanálu
Efektivní obchodní portál
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal
Váš silný partner ve světě realit
softwarová řešení pro osobní dopravu
Small Business PC: Windows Vista Business and Microsoft Office Professional 2007 Jméno prezentátora Datum.
Význam informací v podnikání
Česká spořitelna – banka pro franchising!
Mobilní marketing v e-commerce Lukáš Hykl | Managing MobileInternet.cz.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Představujeme službu Samepage
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
1 | Kaspersky Endpoint Security Přehled. 2 | Kaspersky Endpoint Security Kaspersky Endpoint Security for Windows Kaspersky Endpoint Security for Mac Kaspersky.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Systémové pojetí hospodářské organizace
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Roman Valeš Tomáš Kozák Roman Valeš Tomáš Kozák PEF Mendelu – Informační systémy a technologie – ZS 2012.
Češi mají zájem o mobilní platby Zájem o využití mobilního telefonu jako platební karty Zdroj: Advanced Payments Czech Republic 2013; n=498 Ano Možná.
Podnikatelské koncepce
Vícezdrojové financování Jitka Nesrstová Nadace VIA / Sdružení VIA.
ABRA JE CHYTRÉ ŘEŠENÍ PRO ROSTOUCÍ OBCHODNÍ SÍTĚ PETR KUCHAŘ ŘEDITEL DIVIZE BUSINESS DEVELOPMENT, SPOLUZAKLADATEL, VÝZNAMNÝ AKCIONÁŘ.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Peněžní ústavy Petr Machala. 1.Každá domácnost, firma i stát musí každý měsíc platit řadu služeb. a)Které provozní náklady platíte u vás doma? b)Jakým.
Speciální nabídka pro Směnárny Naší průměrně dobře pracující Agentí dosahují z této činnosti zisku v rozmezí ,- až ,- Kč měsíčně Informační.
INMOS Informační monitoring solventnosti Bc. Zbyněk Dosoudil,DiS Bc. Zbyněk Dosoudil,DiS a kolektiv.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Vstup Knihovny univerzitního kampusu MU do systému měření výkonu BIX Zdeňka Dohnálková Knihovna univerzitního kampusu MU, Brno Pro Klub vysokoškolských.
8. Marketing.
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
M_ANIMA radí – Sama sobě vedoucí
Bc. Procházka Tomáš Bc. Kintr David
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Vztahy se zákazníky.
Vysoká škola technická a ekonomická
Marketingový systém řízení
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Zavádění informačních systémů
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingové strategie
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Bezkontaktni biometrická transakce s pomocí obrazu krevního řečiště
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Víte proč?

O společnosti Smart Marketing Solutions je partnerem s výhradním zastoupením společností podnikajících v oblastech řešení pro karetní a věrnostní programy, mobilní aplikace a direct marketing a bezkontaktní uzavřené platební ekosystémy. Zároveň zajišťujeme výrobu plastových karet a služby lettershopu a direct mail distribuce.

Víte, proč má vaše společnost věrnostní program? 1. Víte, proč má vaše společnost věrnostní program?

Zdroj: studiofuture.cz

1. 2. 3. Zlepšení “soft” ukazatelů Sběr dat a souhlasů ke komunikaci Nové zdroje příjmů Zákaznická zkušenost Vnímání značky a odlišení od konkurence CSI Segmentace zákazníků na základě využívání programu Získání souhlasu pro komunikaci nabídek vlastních, i třetích stran Nový zdroj B2B a B2C výnosů Nepřímý vliv na výnosy z ostatních zdrojů díky datům, souhlasu ke komunikaci a vylepšení “soft” ukazatelů

Víte, jak využít nové formy komunikace v rámci věrnostního programu? 2. Víte, jak využít nové formy komunikace v rámci věrnostního programu?

59% Předpokládaná penetrace chytrých telefonů v ČR na konci roku 2015. Zdroj: eMarketer, 12/2014 221x Tolikrát denně uživatelé chytrých telefonů použijí svůj telefon. Zdroj: Tecmark, 10/2014 56% Běžných zákazníků upřednostňuje mobilní věrnostní kartu. Zdroj: Reposito Report, Věrnostní Karty, 2013

3. Víte, jak zabezpečit hladký chod, a jak kontrolovat stav Vašeho programu?

Agentura, vlastní řešení, nebo kombinace?

Máte nad svým programem kontrolu? Vs.

Víte, jak se nakládá s daty v rámci Vašeho věrnostního programu? 4. Víte, jak se nakládá s daty v rámci Vašeho věrnostního programu?

Informace o uživatelích jsou novou globální komoditou Zdroj: DataBreaches.net, IdTheftCentre, 03/2015

Jak Vaši zaměstnanci pracují s daty zákazníků? Vs.

Shrnutí Ujistěte se, že víte, proč děláte věrnostní program. Využijte naplno potenciál mobilních technologií. Spravujte Váš program efektivně a mějte otěže ve svých rukou. Data jsou vaše rodinné stříbro. Chovejte se k nim tak.

Tomáš Dufek +420 602 468 043 tomas.dufek@smsolutions.cz