Tvorba map učebního pokroku Cílem vzdělávání je rozvoj myšlení Využití Bloomovy taxonomie Tvořivost Hodnocení Analýza Aplikace Porozumění Znalost Bloomova taxonomie PRAHA & EU : INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND Dokument vznikl v projektu Smysluplné vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, který realizovala Základní škola a mateřská škola, Praha 8, Lyčkovo náměstí 6.
Tvorba map učebního pokroku 1. krok – vytvoření pojmové mapy na spirály Příklad: Matematika – spirála práce s číslem 1 jednoduché a složené slovní úlohy s nadbytečnou informací a s antisignálem 2 jednoduché a složené slovní úlohy na násobení a dělení s nadbytečnou informací a s antisignálem 3 slovní úlohy s řetězením a s řetězením od konce 4 dynamické úlohy o pohybu a věku 5 úlohy s převodem na jednotku PRAHA & EU : INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND Dokument vznikl v projektu Smysluplné vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, který realizovala Základní škola a mateřská škola, Praha 8, Lyčkovo náměstí 6.
Tvorba hladin spirály Matematika – slovní úlohy 1. krok – vytvoření pojmové mapy 1 jednoduché a složené slovní úlohy s nadbytečnou informací a s antisignálem 2 jednoduché a složené slovní úlohy na násobení a dělení s nadbytečnou informací a s antisignálem 3 slovní úlohy s řetězením a s řetězením od konce 4 dynamické úlohy o pohybu a věku 5 úlohy s převodem na jednotku PRAHA & EU : INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND Dokument vznikl v projektu Smysluplné vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, který realizovala Základní škola a mateřská škola, Praha 8, Lyčkovo náměstí 6.
Matematika – slovní úlohy Tvorba hladin spirály Matematika – slovní úlohy 2. krok – vytvoření hladiny učivo ze 3. ročníku - slovní úlohy s řetězením a s řetězením od konce hladina zapamatování – vyhledá klíčové informace ze slovní úlohy s řetězením a provede jejich zápis hladina porozumění – provede znázornění slovní úlohy s řetězením hladina aplikace – stanoví způsob řešení a slovní úlohu s řetězením vyřeší hladina analýza – vysvětluje svůj způsob řešení, hledá další způsoby řešení hladina hodnocení – vyhodnotí nejefektivnější způsob řešení hladina tvořivost – vytvoří podobnou slovní úlohu s řetězením Tvořivost Hodnocení Analýza Aplikace Porozumění Znalost stejné hladiny mohou být u SH s řetězením od konce a dalších typů SH v jiných ročnících PRAHA & EU : INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND Dokument vznikl v projektu Smysluplné vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, který realizovala Základní škola a mateřská škola, Praha 8, Lyčkovo náměstí 6.
Tvorba hladin spirály Matematika – slovní úlohy 3. krok – doformulování výstupů ročník výstup učivo 1 Čte s porozuměním, zapisuje, znázorňuje, řeší a tvoří jednoduché a složené slovní úlohy s nadbytečnou informací a s antisignálem. jednoduché a složené slovní úlohy s nadbytečnou informací a s antisignálem 2 Čte s porozuměním, zapisuje, znázorňuje, řeší a tvoří jednoduché a složené slovní úlohy na násobení a dělení s nadbytečnou informací a s antisignálem. jednoduché a složené slovní úlohy na násobení a dělení s nadbytečnou informací a s antisignálem 3 Čte s porozuměním, zapisuje, znázorňuje, řeší a tvoří slovní úlohy s řetězením a s řetězením od konce slovní úlohy s řetězením a s řetězením od konce 4 Čte s porozuměním, zapisuje, znázorňuje, řeší a tvoří dynamické slovní úlohy o pohybu a věku dynamické úlohy o pohybu a věku 5 Čte s porozuměním, zapisuje, znázorňuje, řeší a tvoří se zlomky a s desetinnými čísly slovní úlohy s převedem na jednotku úlohy s převodem na jednotku PRAHA & EU : INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND Dokument vznikl v projektu Smysluplné vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, který realizovala Základní škola a mateřská škola, Praha 8, Lyčkovo náměstí 6.
Cíl SEMINÁŘE Získání dovednosti analyzovat, vyhodnotit a tvořit úlohy rozvíjející různou úroveň myšlení ale stejný obsah. Tvořivost Hodnocení Analýza Aplikace Porozumění Znalost PRAHA & EU : INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND Dokument vznikl v projektu Smysluplné vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, který realizovala Základní škola a mateřská škola, Praha 8, Lyčkovo náměstí 6.