Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0528.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Už ti to řekli? Have you been told already?. Kdo ti to řekl? Who told you?
Advertisements

Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Podmínkové věty – typ 0, 1, 2, 3.
Linking Words and phrases
Second Conditional – tvar a použití
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Reported speech – nepřímá řeč Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_10.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
I wish, If only Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
SECOND CONDITIONAL. Kdybych byl bohatý, cestoval bych po celém světě. Kdyby Jane měla auto, navštěvovala by mě častěji. Kdybychom neměli klimatizaci,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Příjemce podpory – škola:
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo nám. 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
FUTURE - GOING TO, FUTURE - USING PRESENT CONTINUOUS, FUTURE PLANS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
FIRST CONDITIONAL – PRVNÍ PODMÍNKA. Tvoření: If + present simple, will + sloveso Příklad: If it doesn't rain tommorow, I will visit my friend. (Jestli.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Driving around the USA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The USA Datum vytvoření
Word order Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice, příspěvková organizace Litoměřice, Komenského 3 Autor: Pavel Vágai.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
GE - Vyšší kvalita výuky
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_03.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_25_Have to
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:ICT ve výuce Číslo a název šablony klíčové aktivity:III/2 - Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název ověřovaného materiálu: Digitální učební materiál pro výuku anglického jazyka VY_32_INOVACE_JAA_219 Ročník:3. Vzdělávací obor:Anglický jazyk Tematická oblast:Gramatika pro 3. ročník Hotelové školy obor Hotelnictví Téma:Second Conditional and Wish Clauses Jméno autora:Ing. Zdeněk Brabec Vytvořeno dne: Metodický popis, (anotace) Výukový materiál slouží k seznámení, procvičování, upevnění znalostí a komunikativní dovednosti specifické gramatiky a je doplněný o přiložené pracovní listy, které žáci vypracovávají v hodině po shlédnutí prezentace.

Second Conditional and Wish Clauses

SECOND CONDITIONAL Some situations in the future may seem to be unreal or highly improbable. For instance –you win a huge amount of money – you become president of your country – you marry someone very famous. Such things may happen, but chances are low in reality. SECOND CONDITIONAL is here to be used for such kind of speculations about the future or improbable situations. By using the second conditional you indicate your attitude to probability of occurrence of such a situation to your conversation partner.

SECOND CONDITIONAL I would give you a lift if I had a car. = I do not have a car so I can not give you a lift … I would pick you up at work if I finished earlier. = I do not believe I finish earlier so I will probably not be able to pick you up. What would you do with the money if you won the first prize in lottery? = You may only dream of winning the first prize in lottery.. Where would you travel if you were given an extra week off? = You will probably not be given an extra week off.

SECOND CONDITIONAL A FEW EXAMPLES: Would you kiss a frog if you were asked to? What would women do if all men died out? They would domesticate another animal … Jack would be very surprised if he knew everything about his wife. Where would you go if you had a free evening? Which car would you buy, a Mercedes or a BMW? Would you help me with a delicate matter if I needed it one day?

Second conditional FIRST CONDITIONAL I will go jogging with you if you feel like. She will marry him if he asks her to. Will you go out tonight if I pay some beer for you? Will we stay in the same hotel if they offer us a better price? Will you buy another used car if this one breaks down again? I would run away if I had my legs all right. She would marry him if he weren‘t so poor. Would you go out tonight if you didn‘t have any urgent work? Would you sleep in a haunted house if someone offered you money for it? Would you buy a car if it weren‘t very fuel saving?

WISH CLAUSES WISH CLAUSES are similar in meaning to Second Conditional. They express the situations that will probably never happen even if you want to. I wish I knew her phone number. (… I don‘t know it) I wish I were you. (… I can never be) If only I could be with her. (… we are far away from each other) If only they could find their way back. (… they are lost) I wish I had more money (… I am as poor as a church mouse.) If only she loved me. (… in fact, she ignores my feelings)

WORKSHEET Fill the words in brackets in a correct form I ………… (buy) a car if I ………….. (not have) one. She ………. (help) if she ……………. (want) to. They …….... (arrive) on time if they ……. (catch) the bus. Where …… you … (live), if you could settle down anywhere you …….. (want)? She …………. (come) to our party if she ……… (be) free. What …… you ….. (do) if you ………… (win) the Jackpot? What school …… you ……… (choose) if you ……… (can) make your choice again? Jane, …… you ……….. (marry) me if I …….. (ask) you to? Paul, …… you ….. (lend) me some money if I …… (need) some? If I ……… (be) you, I ……………… (not speak) about Jackie. I ……… (not eat) meat if I …….. (be) a vegetarian.

WORKSHEET Fill the words in brackets in a correct form Let’s translate into English: Co bys jí řekl, kdyby tě tu potkala? Kam byste šli, kdybyste neměli ten dům u moře? Co by sis koupil, kdyby ti zbývaly nějaké peníze? Jel bys se mnou na dovolenou, kdybych tě pozval? Opravil bys ten počítač, kdybych ti ho přinesl? Kéž bych byl znovu v Americe. Kéž bych tak znal její telefonní číslo. Kdybys tu byl, pomohl bys mi. Co bys dělal, kdybys tu teď viděl lva? Svezl bys mě domů, kdybys měl auto? Řekl bys mi pravdu, kdybych se tě zeptal? Mohl bys přijít dnes večer, kdybys měl volno?

WORKSHEET Possible solution: I would buy a car if I didn‘t have one. She would help if she wanted to. They would arrive on time if they caught the bus. Where would you live, if you could settle down anywhere you wanted? She would come to our party if she were / was free. What would you do if you won the Jackpot? What school would you choose if you could make your choice again? Jane, would you marry me if I asked you to? Paul, would you lend me some money if I needed some? If I were you, I would not speak about Jackie. I would not eat meat if I were a vegetarian.

WORKSHEET Possible solution: What would tell her if she met you here? Where would you go if you did not have the house by the sea? What would you buy if you had some money left? Would go on holiday with me if I invited you? Would you fix the PC if I brought it to you? I wish I were in the USA again. I wish I knew her telephone number. If you were here you would help me. What would you do if you saw a lion here and now? Would you give me a lift home if you had a car? Would you tell me the truth if I asked you to? Could you come tonight if you were free?

REFERENCES AND SOURCES OF MATERIAL: Sources: Photo: Author References: MURPHY, Raymond. English grammar in use. Oxford: Oxford University Press, 1985, ISBN THOMSON, A.J.; MARTINET, A.V.. A Practical English grammar - fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 1996, ISBN 0 – – 4. PROCTER, Paul E. a kol. Longman Dictionary of Contemporary English. England: Longman Group UK Limited, 1992, ISBN SPENCER, David. Gateway B1+. England: Macmillan Publishers Limited, 2011, ISBN SOARS, Liz; SOARS, John. New Headway Intermediate Workbook - the third edition. Oxford: Oxford University Press, 2010, ISBN SOARS, Liz; SOARS, John. New Headway Intermediate Workbook. Oxford: Oxford University Press, 2010, ISBN