Poznáváme svět kolem nás Lenka Krejčová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

Pestrý svět učení. Pedagogové vybrali tyto šablony :  Čtenářská a informační gramotnost šablona č I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Volitelné předměty ve 3. ročníku
VÝVOJOVÁ PSYCHOLOGIE MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
PowerPoint 2007: Diagramy a symboly
Človíčku na slovíčko ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. VY_32_INOVACE_5,čj.
Maturita 2010 Společná část –2 zkoušky Profilová část –3 zkoušky.
AUTOR: Martina Dostálová
Maturita 2008? Společná část Profilová část.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV/2Č. materiálu:VY_42_INOVACE_35.
VY_32_INOVACE_S1.1_M.4.12 Kliknutím vyber typ příkladů: Správnost počítání zkontroluj kliknutím na zelené pole. 1.
Co se mi líbí a nelíbí ve škole
MATEMATIKA II.roč..
Úkoly nejen pro Kačenky.
ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ ČÍSLA SUDÁ
1..
ALGO – Algoritmizace 7. cvičení – ročník, ZS Ing. Zdena DOBEŠOVÁ, Ph.D.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
STATISTIKA. Jak jsme se ptali  Položili jsme lidem z 8.C otázky, kolik bodů by dali vybraným předmětům  Mohli bodovat od 1 do 5  Tím, že 1 bod je samozřejmě.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
6. Dítě jako subjekt vzdělávání
Prezentace metodických materiálů a pomůcek
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
BATOLE Adéla Sůvová C3B. ◦ (1 – 3 roky) ◦ intenzivní rozvoj motoriky, myšlení a řeči ◦ začíná kontrolovat své pohyby ◦ průzkum okolí, hry, zvědavost ◦
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
Rozbor věty jednoduché. Sestav z pomíchaných slov dvě věty a urči jejich druh. Malé děti mají velmi rády klasické pohádky Boženy Němcové. Dospělí čtou.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_09 Název materiáluKombinatorické.
Početní operace v oboru přirozených čísel
Příčiny neúspěchu žáků Jana Míková. John Holt: „Proč děti neprospívají“ John Holt: „Proč děti neprospívají“ Bojí se, nudí a jsou zmatené Bojí se, nudí.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Ročník: 5. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Přírodověda Tematický okruh: Člověk a jeho zdraví Téma: Nervová soustava Jméno autora:
VY_32_INOVACE_63. Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA Materiál.
Druhy změn ve vývoji.  Během života nastává mnoho životních změn změn  Změny můžeme rozdělit do čtyř základních skupin základních skupin  Tyto změny.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_14.
ASISTENTSKÝ POBYT COMENIUS
Poznáváme čísla do tisíce
Metodické materiály a pomůcky
Jak opravit chyby při psaní.
Velká didaktika J. A. Komenský 2.část
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Opakování Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ANOTACE Seznámit žáky s vývojovými fázemi člověka. Vysvětlit změny ve vývojových fázích předškolního dítěte, se změnami při přechodu dítěte do školy. Výukový.
Autor: Mgr. Božena Andrašková
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
MATEMATIKA – ARITMETIKA 6
GEOMETRICKÉ TVARY A BARVY V LOGICKÝCH ŘADÁCH
Šachový kroužek DDM Větrník
MATEMATIKA – ARITMETIKA 6
Písemné dělení jednociferným dělitelem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Druháci a matematika 3 Opakujeme si sčítání, odčítání do 20
Mgr. Miroslava Černá ZŠ Volgogradská 6B
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Jméno autora: Mgr. Alena Mášová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
MATEMATIKA Mocniny s přirozeným exponentem
MATEMATICKÁ GRAMOTNOST
Druháci a matematika 11 2 MA 1 TE 3 TI 4 KA
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Prvňáci a matematika Sčítáme a odčítáme do 20 a 10 nepřeskakujeme 1 5
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Matematika 2 Porovnávání čísel do 100.
VY_32_INOVACE_13_13_numerace do
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Transkript prezentace:

Poznáváme svět kolem nás Lenka Krejčová

Jak poznáváme svět kolem sebe? vnímání pozornost inteligence myšlení řeč paměť učení představivost kreativita

Kritické či senzitivní periody ve vývoji jedince?

Pokuste se následující číslice rozdělit na jednociferné, dvouciferné, trojciferné, sudé a liché a znázorněte členění formou tabulky: 22, 1, 144, 5, 8, 63, 328, 6, 567, 81, 32, 976, 14, 7, 54, 77, 354, 75, 215, 327, 9, 11, 784, 4, 95 Úkol

SudáLichá Jednociferná8, 6, 41, 5, 7, 9 Dvojciferná22, 32, 14, 54 63, 81, 77, 75, 11, 95 Trojciferná 144, 328, 976, 354, , 215, 327

Chvilka pro přemýšlení

Vyřešte následující úkol a pokuste se popsat, jak jste k řešení dospěli Umístěte každé dítě do správného rámečku. a. V 1. a 2. rámečku jsou JIRKA a SIMONA. b. Ve 3. a 4. rámečku jsou DAVID a RADKA. c. Ve 2. a 3. rámečku jsou RADKA a SIMONA. Napište první písmeno každého jména do správného rámečku.

Umístěte sedm vyučovacích předmětů správně do rozvrhu. Předměty jsou: ČEŠTINA, ANGLIČTINA, NĚMČINA, ZEMĚPIS, DĚJEPIS, MATEMATIKA a FYZIKA. a. 2., 3., 4., 5. a 7. vyučovací hodinu jsou ANGLIČTINA, FRANCOUZŠTINA, ZEMĚPIS, MATEMATIKA a FYZIKA. b. ANGLIČTINA, NĚMČINA a FYZIKA jsou 2., 4. a 7. vyučovací hodinu. c. NĚMČINA je těsně před ZEMĚPISEM a těsně po ČEŠTINĚ. d. ANGLIČTINA není po DĚJEPISU. Řešení: