Poznáváme svět kolem nás Lenka Krejčová
Jak poznáváme svět kolem sebe? vnímání pozornost inteligence myšlení řeč paměť učení představivost kreativita
Kritické či senzitivní periody ve vývoji jedince?
Pokuste se následující číslice rozdělit na jednociferné, dvouciferné, trojciferné, sudé a liché a znázorněte členění formou tabulky: 22, 1, 144, 5, 8, 63, 328, 6, 567, 81, 32, 976, 14, 7, 54, 77, 354, 75, 215, 327, 9, 11, 784, 4, 95 Úkol
SudáLichá Jednociferná8, 6, 41, 5, 7, 9 Dvojciferná22, 32, 14, 54 63, 81, 77, 75, 11, 95 Trojciferná 144, 328, 976, 354, , 215, 327
Chvilka pro přemýšlení
Vyřešte následující úkol a pokuste se popsat, jak jste k řešení dospěli Umístěte každé dítě do správného rámečku. a. V 1. a 2. rámečku jsou JIRKA a SIMONA. b. Ve 3. a 4. rámečku jsou DAVID a RADKA. c. Ve 2. a 3. rámečku jsou RADKA a SIMONA. Napište první písmeno každého jména do správného rámečku.
Umístěte sedm vyučovacích předmětů správně do rozvrhu. Předměty jsou: ČEŠTINA, ANGLIČTINA, NĚMČINA, ZEMĚPIS, DĚJEPIS, MATEMATIKA a FYZIKA. a. 2., 3., 4., 5. a 7. vyučovací hodinu jsou ANGLIČTINA, FRANCOUZŠTINA, ZEMĚPIS, MATEMATIKA a FYZIKA. b. ANGLIČTINA, NĚMČINA a FYZIKA jsou 2., 4. a 7. vyučovací hodinu. c. NĚMČINA je těsně před ZEMĚPISEM a těsně po ČEŠTINĚ. d. ANGLIČTINA není po DĚJEPISU. Řešení: