Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Accenture, its logo, and High Performance Delivered are trademarks of Accenture. Představení společnosti Accenture Veletrh pracovních příležitostí, Česká zemědělská univerzita, 28. listopadu 2006
2 Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Kdo je Accenture? Accenture je globální společností poskytující odborné služby v oblasti poradenství, technologií a outsourcingu podnikových procesů. V Accenture se můžete přidat k více než zaměstnancům pracujícím ve 48 zemích světa. Zaměstnanci v České republice –Consulting 228 –Technology 103 –Outsourcing1345 –Enterprise 61 Consulting Technology Outsourcing Enterprise
3 Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Naše oblasti činností Komunikace & "High Tech" Finanční služby Vládní zakázky Výrobní odvětví Zdroje Poradenství Technologie & "Outsourcing" provozu systémů "Outsourcing" podnikových procesů
4 Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Pro jaké společnosti pracujeme?
5 Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Profesní růst a vzdělávání Učit se + získávat zkušenosti = profesně růst –Budete pracovat na velkém množství projektů z různých oblastí obchodních činností a s velkým množstvím obchodních modelů –Consulting: Projdete všemi oblastmi systémové implementace a integrace –Získáte rychle zkušenost a Váš profesní růst bude o mnoho rychlejší než v jakékoliv jiné pozici Vzdělávání - konzistentní systém školení Vaše znalosti a zkušenosti budou velmi ceněny
6 Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Možnosti uplatnění Poradenství Technologie & "Outsourcing" provozu systémů "Outsourcing" podnikových procesů - Pro odborníky v oblasti IT - Pro absolventy VŠ ekonomických a IT oborů - Pro absolventy SŠ/VŠ oborů finance, účetnictví, HR, IT
7 Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. O čem je poradenství neboli consulting? Poradenství v Accenture je o … –spolupráci s našimi klienty na vytváření nových strategií –hledání a doporučení nejvhodnějších řešení –společném návrhu a realizaci vybraného řešení –spolupráci na dosažení stanovených obchodních cílů našeho klienta Trh vyhledává poradenské společnosti, protože … –mají velké zkušenosti s realizací projektů –disponují komplexními znalostmi o obchodních a podnikových procesech –přinášejí impuls pro nová řešení a mají sílu je dokončit
8 Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Consulting - standardní fáze projektu Studie stavu a porozumění kontextu Změna podnikových procesů Funkční architektura řešení a funkční design Technická architektura řešení a implementační design Implementace Zavedení do provozu Provozní modelDefinice projektu Podpora provozu či "Outsourcing"
9 Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Náborový proces Consulting 1. ŽIVOTOPIS zaslání životopisu a motivačního dopisu v anglickém a českém jazyce na (doporučuje se poslat životopis maximálně čtvrt roku před možným potvrdit svůj zájem telefonicky náborovému oddělení 2. ASSESSMENT CENTER (AC) v případě, že profil kandidáta vyhovuje, pozvání do první části AC - testová část (logicko-analytické myšlení, sociální inteligence, press test) úspěšní kandidáti pokračují v druhé interaktivní části AC – firemní prezentace, skupinové diskuse v ČJ a AJ, argumentační dialogy, TM, pohovory s projekt.manažery 3. FINÁLNÍ INTERVIEW S PARTNEREM/ŘEDITELEM následuje po AC jen pro úspěšné kandidáty; poté se domlouvá termín nástupu
10 Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Náborový proces Technology 1. ŽIVOTOPIS zaslání životopisu a motivačního dopisu v anglickém a českém jazyce na 2. POHOVOR s HR v případě, že profil kandidáta vyhovuje, domluvení termínu osobního pohovoru s personalistou, jehož součástí mohou být i dovednostní testy 3. POHOVOR s technologickým manažerem v případě, že profil kandidáta vyhovuje po HR interview, domluvení termínu osobního pohovoru s technologickým manažerem, který zhodnotí technologické dovednosti 4. FINÁLNÍ INTERVIEW s Technology Leadem
11 Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Náborový proces Outsourcing 1. ŽIVOTOPIS zaslání životopisu na (doporučuje se poslat životopis maximálně čtvrt roku před možným potvrdit svůj zájem telefonicky náborovému oddělení 2. POHOVORY První kolo pohovoru, které zajišťuje člen náborového týmu Druhé kolo pohovoru, kterého se účastní vedoucí jednotky, týmu či oddělení 3. Nabídka a upřesnění detailů, týkajících se nástupu do zaměstnaní
12 Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Další informace naleznete na Vaše dotazy rádi zodpovíme také během dnešního dne.