Pozlátková obecná tvrzení – reklamní strategie Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuVY_32_INOVACE_TP II Stupeň a typ vzděláníStřední odborné vzdělávání Vzdělávací oborInformační služby, Ekonomika a podnikání Tematický okruhPozlátková obecná tvrzení – reklamní strategie Druh učebního materiáluVýukové materiály Cílová skupinaŽáci středních škol Anotace Kombinovaný výukový materiál pro žáka pracující s pojmy v oblasti propagace a reklamy. Přehled teorie a praxe, propojení na pracovní list pro žáka. Klíčová slova Propagace, reklama, komunikační aktivity, marketing, mix Datum
Reklamní strategie Pozlátková obecná tvrzení Reklama ráda používá výrazy jako jsou „nejlepší“ a „skvělý.“ Kupující je zahlcen pozitivními výrazy. Př.: „Uděláme Vám nejlepší nabídku, náš výrobek XY se nejvíce používá …“
VYHLEDEJ REKLAMNÍ TELEVIZNÍ SPOT NA DANÉ TÉMA Klikni
Použité zdroje NĚMEC, Robert. Marketingový mix: jeho rozbor, možnosti využití a problémy. In: [online]. 2005, 2012 [cit ]. Dostupné z: TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 602 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN SCHIFFMAN, Leon G. Nákupní chování: [velká kniha k tématu Consumer Behavior]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2004, xxii, 633 s. ISBN VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007, 184 s. Manažer. ISBN