Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Tematická oblast: Matematika Autor: Mgr. František Buriánek Téma: Mnohočleny Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_MB_14_ Mnohočleny Datum tvorby: Anotace (ročník): Prezentace je určena pro žáky 1.ročníku SŠ, slouží k procvičení učiva a ověření znalostí žáků Klíčová slova: Mnohočleny, vzorce
Mnohočleny
Mnohočleny - vzorce 1.A 2 -B 2 =(A+B).(A-B)
Mnohočleny - vzorce 1.A 2 -B 2 =(A+B).(A-B) 2.A 2 +2AB+B 2 =(A+B).(A+B)
Mnohočleny - vzorce 1.A 2 -B 2 =(A+B).(A-B) 2.A 2 +2AB+B 2 =(A+B).(A+B) 3.A 2 -2AB+B 2 =(A-B).(A-B)
Mnohočleny - vzorce 1.A 2 -B 2 =(A+B).(A-B) 2.A 2 +2AB+B 2 =(A+B).(A+B) 3.A 2 -2AB+B 2 =(A-B).(A-B) 1.x 2 -9 =
Mnohočleny - vzorce 1.A 2 -B 2 =(A+B).(A-B) 2.A 2 +2AB+B 2 =(A+B).(A+B) 3.A 2 -2AB+B 2 =(A-B).(A-B) 1.x 2 -9 =A=x B=3
Mnohočleny - vzorce 1.A 2 -B 2 =(A+B).(A-B) 2.A 2 +2AB+B 2 =(A+B).(A+B) 3.A 2 -2AB+B 2 =(A-B).(A-B) 1.x 2 -9 =(x+3).(x-3)
Mnohočleny - vzorce 1.A 2 -B 2 =(A+B).(A-B) 2.A 2 +2AB+B 2 =(A+B).(A+B) 3.A 2 -2AB+B 2 =(A-B).(A-B) 1.x 2 -9 =(x+3).(x-3) 2.x 2 +8x+16=
Mnohočleny - vzorce 1.A 2 -B 2 =(A+B).(A-B) 2.A 2 +2AB+B 2 =(A+B).(A+B) 3.A 2 -2AB+B 2 =(A-B).(A-B) 1.x 2 -9 =(x+3).(x-3) 2.x 2 +8x+16=A=x B=4
Mnohočleny - vzorce 1.A 2 -B 2 =(A+B).(A-B) 2.A 2 +2AB+B 2 =(A+B).(A+B) 3.A 2 -2AB+B 2 =(A-B).(A-B) 1.x 2 -9 =(x+3).(x-3) 2.x 2 +8x+16=(x+4).(x+4)
Mnohočleny - vzorce 1.A 2 -B 2 =(A+B).(A-B) 2.A 2 +2AB+B 2 =(A+B).(A+B) 3.A 2 -2AB+B 2 =(A-B).(A-B) 1.x 2 -9 =(x+3).(x-3) 2.x 2 +8x+16=(x+4).(x+4) 3.x 2 -10x+25=
Mnohočleny - vzorce 1.A 2 -B 2 =(A+B).(A-B) 2.A 2 +2AB+B 2 =(A+B).(A+B) 3.A 2 -2AB+B 2 =(A-B).(A-B) 1.x 2 -9 =(x+3).(x-3) 2.x 2 +8x+16=(x+4).(x+4) 3.x 2 -10x+25=A=x B=5
Mnohočleny - vzorce 1.A 2 -B 2 =(A+B).(A-B) 2.A 2 +2AB+B 2 =(A+B).(A+B) 3.A 2 -2AB+B 2 =(A-B).(A-B) 1.x 2 -9 =(x+3).(x-3) 2.x 2 +8x+16=(x+4).(x+4) 3.x 2 -10x+25=(x-5).(x-5)