THE NATIONAL VALUE OF SCIENCE EDUCATION New insights into shared challenges 17–18 September 2007 National Science Learning Centre, York, UK.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vytváříme znalostní společnost?
Advertisements

CLIL Content and Language Integrated Learning
VOICE of European TeacherS (VOICES) je partnerská síť, která spojuje akademické pracovníky, učitele z praxe, studenty učitelských oborů a instituce, které.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Vstup absolventů středních škol na trh práce
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
PhDr. Marie HANZLÍKOVÁ FF UK v Praze MŠMT 9/2010 Evropské jazykové portfolio pro VŠ.
REÁLNÁ A NOMINÁLNÍ KONVERGENCE - NĚKOLIK POZNATKŮ Petr Čermák Smilovice 23. května 2006 Seminář Ministerstva financí.
The Eurostars Programme. Vyhlášení programu (1) ‏ Společný program EUREKY a EU Podpora MSP s V a V podle čl.169 Evropské smlouvy s cílem tržního uplatnění.
Dům zahraničních služeb Vypracovala: Eva Jermanová.
Osobnost řídících pracovníků v rámci středního odborného školství v rámci partnerství TTnet ČR Ing. Hana Čiháková, Ph.D. partnerství TTnet ČR Národní ústav.
Swain, SABCS 2012, CLEOPATRA (data z posteru) Konfirmační analýza celkového přežití ve studii CLEOPATRA: Randomizovaná, dvojitě zaslepená, placebem kontrolovaná.
Danuše Nerudová PEF MENDELU Brno. Úvod 6/2011 označuje Komise FTT jako možný nový zdroj rozpočtu EU (k již stávajícím – celním poplatků, odvodu z DPH.
Education Developments in the United Kingdom Rozvoj vzdělávání ve Spojeném království Diversification and Specialism Diverzifikace a specializace Why and.
Mezinárodní výzkum dospělých Programme for the International Assessment of Adult Competencies První zjištění z výzkumu OECD PIAAC MŠMT, Tento.
YIT | 1. YIT | 2 Program: 1. Tom Sandvik (YIT Group) - představení skupiny YIT 2. Ing. arch. Vladimír Dvořák (YIT Stavo) - aktivity a projekty YIT ČR.
Inovace v maloobchodu ČR
 2007 Ministry of Industry and Trade, Energy Department Česká elektřina pro CE region Jak zapadá výroba elektřiny v ČR do energetické politiky EU Ladislav.
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Ročník: 1. – 4. ročník Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_CM Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
1 Ministry of Education, Youth and Sports CZECH REPUBLIC PROGRAM EUREKA – Evropská spolupráce v oblasti aplikovaného a průmyslového výzkumu a vývoje Ing.Josef.
European High Power Laser Energy Research facility Projekt z ESFRI Roadmap (kapitola Energie), vybrán EK k financování Přípravné fáze v rámci RP7 Koordinátor:
Vikingové - dějepis Dana Buchartova - ZŠ Planá Valy Metodické pokyny pro učitele Předmět: dějepis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010.
Manuscriptorium v Evropě, a ENRICH kompatibilita a interoperabilita Jaroslava Kašparová, AiP Beroun eContentplus.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_12_Česká republika AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
Rada vlády pro BSP; 23. dubna 2009, pplk. ing. Josef Tesařík Rok 2008 Nehody na pozemních komunikacích a jejich následky; Česká republika Připravil: pplk.
Learning for a Sustainable Environment Fórum vysokoškolských učitelů 1.června 2004, Praha – Jinonice Iva Hönigová.
1 2 Microsoft Dynamics NAV Frýdlant nad Ostravicí 7. prosince 2006 Ing. Jaromír Skorkovský, Csc. Training Manager.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 04Číslo.
EURES EURopean Employment Services Evropské služby zaměstnanosti.
EuroGlobalMap Jitka ŠKROTTOVÁ, Pavla VÁLKOVÁ. Myšlenka globální mapy Celosvětová konference OSN (Summit Země) v roce 1992 v brazilském Rio de Janeiru.
Podpora vzdělávání na vysokých školách: Mezinárodní zkušenosti a doporučení Petr Pabian, Univerzita Pardubice, Telč, Podpora.
Myšáková 2011 Nationalities Flags Countries Russian.
2 Czech 100 Czech for Travelers Czech for Travelers Lesson 2 - Geography
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_99_SCHOOLANDEDUCATION Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Předsednictví ČR Radě EU Klatovy 2008 Milena Vicenová.
SAFE Membership 2011/2012 The Stroke Association UK Different Strokes UK Aivoliitto Finland Fundacja Udaru Mózgu Poland Philanthropy International fund.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 17 TEMA: ANGLIČTINA ČÍSLO PROJEKTU:
Vocabulary learning. Název: Countries of Europe Autor: Mgr. Michaela Dřevikovská Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast:Slovní zásoba –
Projekt Tvůrčí psaní ve výuce humanitních předmětů reg. č. CZ.1.07/1.3.48/ Centrum pro kulturní a sociální studie, spolek.
WIRKKO MAGAZINE The churches of UNESCO World Heritage used in 21 century COM-BP
Rukopisný záznam ve virtuálním světě. Manuscriptorium pátým rokem. Štěpán Černohorský.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
České školství v mezinárodním srovnání České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education.
Severní Evropa VY_32_Inovace_02KR-7 Mgr. Lenka Krčmářová ZŠ a MŠ Nedašov.
Místní demokracie a participace na veřejném životě
Teorie evropské integrace
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Programy EUREKA a Eurostars - aktuální výzvy, možnosti pro VTP a inovační firmy Inovační potenciál ČR Praha, RNDr. Svatopluk Halada.
Program Eurostars.
NK ČR - Školení projektových manažerů
Country and nationality
Charakteristika výukového materiálu
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk
EVROPA politická mapa 50 nezávislých států (včetně euroasijských států Rusko, Turecko, Kypr a Kazachstán.
EVROPSKÁ INTEGRACE.
11. FISKÁLNÍ POLITIKA.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic Petr Šimčík
„Index vnímání korupce 2015“
Teorie mezinárodních vztahů Vyučuje: PhDr. Roman Míčka, Th.D., Ph.D.
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Představení projektu KETGATE
Index demokracie (2017) Free speech under attack 1. Norway 2. Iceland
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
UNITED KINGDOM OF GREAT BRITAIN AND NORTHERN IRELAND.
4. výzva Pavel Lukeš Ministerstvo pro místní rozvoj
Transkript prezentace:

THE NATIONAL VALUE OF SCIENCE EDUCATION New insights into shared challenges 17–18 September 2007 National Science Learning Centre, York, UK

kdo WELLCOME TRUST THE NATIONAL SCIENCE FOUNDATION kde NATIONAL SCIENCE LEARNING CENTRE, York science centra v Británii od r co 1. den Jaký je význam nad/národního vzdělávání v science? 2. den Jak poskytnout vysoce kvalitní vzdělání v science všem? 3 oblasti - Kurikulum a hodnocení, Učitelé, Sektor neformálního vzdělávání

Postřehy 1 Do we need more scientists? Dr Michael Teitelbaum, Vice President, Alfred P Sloan Foundation Boj proti ztrátě vedoucího postavení ve vědě Boj proti „nedostatku“ „shortages“ v oblasti vzdělávání a ve vědě Boj proti malému zájmu domácích studentů ad 1: ztráta vedoucího postavení v oblasti výzkumu a rozvoje? -stále vedoucí postavení -relativní pokles nevyhnutelný -Čína, Indie strmý vzestup z nízkých hodnot ad 2: nedostatek? -pracovní trh spíše unavený -na konci 90. let vzrůst nezaměstnaných v oblasti science  ukazuje spíše na přebytek ad 3: …zlepšení vzdělávání? Velmi potřebné, ale ne jen hlavně pro odstranění nedostatku science vzdělání potřebné i pro ne-science zaměstnání Zásobovat, ale nemít požadavky???

Postřehy 2 Pojekt ROSE Professor Svein Sjoberg, University of Oslo, Norway, project leader of Relevance of Science Education základní data: 15-ti letí žáci reprez. vzorek více než 1000 žáků v každé zemi Austria, Bosnia and Herzegovina, Denmark, Czech Republic, England, Estonia, Finland, France, Germany Greece, Iceland, Ireland,Israel, Latvia, Northern Ireland, Norway,Poland, Portugal, Russia (Karelia), Scotland Slovenia, Spain (Baleares), Sweden, Turkey

THE HUMAN DEVELOPMENT INDEX

Postřehy 3 Příspěvky z různých zemí Finsko, Korea, Turecko Finsko – jako vzor znalost obsahu, kritické a racionální myšlení, dovednosti se i nadále rozvíjet Korea – v mezinárodních výzkumech na spodní příčce Vzdělávací centra pro nadané 6.5 million dollars for 25 centers Vývoj učiva pro nadané 9.2 million dollars for 3 programs Podpora science na středních školách 5 million dollars for 17 high schools Mezinárodní science olympiády 5 million dollars for 6 associations

Odkazy Scietifique cafe - Professor Averil Macdonald Materiály Statistiky BigPicture od WelcomeTrust nanotechnologie