Arts marketing Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44/207
Tematické okruhy - Kultura a kulturní infrastruktura - Státní kulturní politika - Publikum interpretačních umění - Publikum ostatních odvětví kulturního průmyslu - Public relations v kultuře - Fundraising v kultuře - Případové studie marketingu kultury Literatura - Bačuvčík, R. Marketing kultury. Zlín: VeRBuM, Tajtáková, M. a kol. Marketing kultúry. Bratislava, ISBN Scheff Bernstein, J. Arts Marketing Insights. San Francisco, ISBN
Zápočet 1. Seminární práce - najděte nějaký zajímavý a zajímavě propagovaný kulturní projekt, akci, organizaci. Popište, analyzujte, shrňte... atd. Rozsah: alespoň 2 strany 2. Esej - reakce na prezentované organizace - v čem fungují dobře, v čem špatně, co jim lze poradit, případně navrhněte nějaký projekt řešení... atd. Rozsah: alespoň 2 strany 3. Oblíbená úniková možnost - průzkum:-) 3a. kvantitativní – 30 respondentů 3b. dva kvalitativní – podrobně odpovědět za sebe 4. Možná ještě něco přibude - Termín odevzdání: (seminárka), (průzkumy)
Účast v průzkumu Postoj obyvatel České a Slovenské republiky ve věku let ke kulturním akcím konaným v církevním prostředí - v dotazníku je 9 věkových kategorií; pro získání zápočtu je třeba přinést tyto počty dotazníků z jednotlivých kategorií: - 15 let- 3 dotazníky let- 3 dotazníky let- 3 dotazníky let- 3 dotazníky let- 4 dotazníky let- 4 dotazníky let- 4 dotazníky let- 3 dotazníky + 70 let- 3 dotazníky Celkem: - 30 dotazníků
- elektronický dotazník - v poslední otázce je třeba uvést Příjmení a Jméno studenta FMK (tedy Vaše), na jehož konto dotazník jde - je možné využít také dotazníků tištěných (ke stažení na dotazníky se odevzdávají pouze elektronicky, tzn. jako tazatelé musíte případné papírové dotazníky přepsat (přímo do systému vyplnto.cz) - je potřeba odevzdat vytištěné a podepsané „Čestné prohlášení“ tazatele Termín odevzdání: (pouze elektronicky) - na bude pravidelně zveřejňován přehled odevzdaných dotazníků Účast v průzkumu
-Ovlivnila Vás někdy reklama? -elektronický dotazník -Čtete knihy? -elektronický dotazník -očekávají se podrobné odpovědi!!! -v poslední otázce je třeba uvést vaše Příjmení a Jméno nebo napsat mailem, že jste to vyplnili -Termín odevzdání: (pouze elektronicky) Dva kvalitativní výzkumy