Arts marketing Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44/207

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Advertisements

E-learning a studenti kombinovaného studia VŠ projekt do předmětu E-learning Lucie Jirků, UČO květen 2004.
DOTAZOVÁNÍ v rámci kvantitativních i kvalitativních výzkumů
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Přijímací řízení 2006/20007 Obor: Studium humanitní vzdělanosti.
Sociální zabezpečení a důchodová politika SZDP Přednášející: Mgr. Hana Grzegorzová Typ předmětu: povinně volitelný, kontrola docházky…..nastaveny na první.
Formální stránka práce
Tomáš Doseděl, Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
PREZENČNÍ STUDIUM Volba praxe – prezen. studium I. ročníky –praxi jsou povinni studenti absolvovat na recepci KÚ Jihočeského kraje, na inform. centru.
Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
Kvantitativní metody výzkumu v praxi (KMVP) 0. Poučení z minulých ročníků a novinky od ZS 2013 (2011) poslední aktualizace Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz.
Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_08.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_11.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09.
Management PAE DS 5. ročník. Témata přednášek Vývojové tendence managementu, charakteristika strategického řízení. Poslání podniku, podnikové cíle, identifikace.
Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?
Design kvantitativního výzkumu 0. Poučení z minulých ročníků a novinky od ZS 2011 poslední aktualizace Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz UK FHS.
Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.
Průzkum trhu.
Základy regionální geografie
Nigel Warburton The Basics of Essay Writings. O co jde? ● číst o tom, jak psát, nestačí ● psaní esejů je základem studia ● psaní je způsobem myšlení ●
SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-209
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-207
EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-207
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Základy pedagogické metodologie; seminář Mgr. Zdeněk Hromádka
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
O formálním vzdělávání dospělých v České republice Milada Rabušicová (ÚPV FF MU) Ladislav Rabušic (FSS MU) 16. conference ČAPV: Pedagogický výzkum jako.
Jak napsat zprávu z praxe
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10.
BPV_MVVS jaro 2014 Simona Škarabelová Zuzana Prouzová 2 externisté.
EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-207
Diplomový seminář úvodní přednáška 11. května 2016 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy 20.
EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-207
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
MASKA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastESV Komunikace vizuálního umění se znakovými systémy uměleckých.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 6. ledna 2016.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová 1 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
MANAGEMENT Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-207
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.
Diplomový seminář úvodní přednáška
doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.
ČLOVĚK V PROSTORU Tematická oblast
(v případě informací, které nelze zjistit od kolegů)
Obecná didaktika ÚVOD.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a
Marketing sportu bp 2086.
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
Exkurz do historie a kultury Romů
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
OBHAJOBA MATURITNÍ PRÁCE
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
Státní zdravotní ústav Praha Centrum podpory veřejného zdraví
Název vědeckého projektu
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
Státní závěrečné zkoušky ak. rok 2018/2019
Název vědeckého projektu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Arts marketing Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44/207

Tematické okruhy - Kultura a kulturní infrastruktura - Státní kulturní politika - Publikum interpretačních umění - Publikum ostatních odvětví kulturního průmyslu - Public relations v kultuře - Fundraising v kultuře - Případové studie marketingu kultury Literatura - Bačuvčík, R. Marketing kultury. Zlín: VeRBuM, Tajtáková, M. a kol. Marketing kultúry. Bratislava, ISBN Scheff Bernstein, J. Arts Marketing Insights. San Francisco, ISBN

Zápočet 1. Seminární práce - najděte nějaký zajímavý a zajímavě propagovaný kulturní projekt, akci, organizaci. Popište, analyzujte, shrňte... atd. Rozsah: alespoň 2 strany 2. Esej - reakce na prezentované organizace - v čem fungují dobře, v čem špatně, co jim lze poradit, případně navrhněte nějaký projekt řešení... atd. Rozsah: alespoň 2 strany 3. Oblíbená úniková možnost - průzkum:-) 3a. kvantitativní – 30 respondentů 3b. dva kvalitativní – podrobně odpovědět za sebe 4. Možná ještě něco přibude - Termín odevzdání: (seminárka), (průzkumy)

Účast v průzkumu Postoj obyvatel České a Slovenské republiky ve věku let ke kulturním akcím konaným v církevním prostředí - v dotazníku je 9 věkových kategorií; pro získání zápočtu je třeba přinést tyto počty dotazníků z jednotlivých kategorií: - 15 let- 3 dotazníky let- 3 dotazníky let- 3 dotazníky let- 3 dotazníky let- 4 dotazníky let- 4 dotazníky let- 4 dotazníky let- 3 dotazníky + 70 let- 3 dotazníky Celkem: - 30 dotazníků

- elektronický dotazník - v poslední otázce je třeba uvést Příjmení a Jméno studenta FMK (tedy Vaše), na jehož konto dotazník jde - je možné využít také dotazníků tištěných (ke stažení na dotazníky se odevzdávají pouze elektronicky, tzn. jako tazatelé musíte případné papírové dotazníky přepsat (přímo do systému vyplnto.cz) - je potřeba odevzdat vytištěné a podepsané „Čestné prohlášení“ tazatele Termín odevzdání: (pouze elektronicky) - na bude pravidelně zveřejňován přehled odevzdaných dotazníků Účast v průzkumu

-Ovlivnila Vás někdy reklama? -elektronický dotazník -Čtete knihy? -elektronický dotazník -očekávají se podrobné odpovědi!!! -v poslední otázce je třeba uvést vaše Příjmení a Jméno nebo napsat mailem, že jste to vyplnili -Termín odevzdání: (pouze elektronicky) Dva kvalitativní výzkumy