Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Modrá velryba – poslech, práce s textem.
Advertisements

ZÁJMENA- osobní, přivlastňovací a předmětová
Sloveso BÝT – minulý čas
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Elektronická učebnice – l
Rodina e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí slovní zásobu a základní fráze na téma Rodina. Fráze a výrazy si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Vyjádření budoucnosti - …. GOING TO …
Sloveso BÝT – přítomný čas
Základní škola a mateřská škola Tomáše Ježka Ralsko – Kuřívody Šablona II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji výuky cizích jazyků EU 1/01.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Dates
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.15.
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Předložky prostoru Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak je Bc. Kateřina Najmanová Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s úvahou a její kompozicí. Žák se pokusí sám vytvořit jednoduchou úvahu. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.20 Anotace: Prezentace obsahuje tabulku s přehledem druhů vedlejších vět. V závěru je cvičení, na kterém si žáci mohou ověřit.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s proslovem a jeho kompozicí
Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová
Stupňování přídavných jmen – comperative, superlative
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_15
Tasmánie – poslech, práce s textem. Anotace: Žáci si v prezentaci procvičí poslech a čtení, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci také pracují s textem.
REVISION of U5, U6 AJ - 5. třída VY_32_Inovace/9_ května 2012 Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není li uvedeno jinak, je Kateřina Najmanová Trpný rod- The Passive.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Počitatelná a nepočitatelná podstatná jména Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_06_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.01 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici inzerátu, jeho hlavní znaky a funkci. V závěru je cvičení, na kterém si žáci.
Anotace: prezentace je určena pro žáky pátého ročníku materiál slouží k osvojení a procvičení si řadových číslovek nepravidelné číslovky 1, 2, 3 číslovky.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
ANOTACE Prezentace s výkladem a úkoly na použití některých způsobových sloves v anglickém jazyce. Druh učebního materiálu DUM Očekávané výstupy písemně,
Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová
Animals Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
PRESENT SIMPLE 5. třída Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.05.
Česká republika: vodstvo
Test pro 9.ročník Autorem materiálu, pokud není uvdeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Označení DUM Pl - DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
To have got - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_375, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
Označení DUM 13 _ 15 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
18.1 Days and dates Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Autor: Zuzana Tonderová.
ŘADOVÉ ČÍSLOVKY /ordinal numbers/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_57.
Řadové číslovky (6.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): říjen 2013 Ročník:6. Tematická oblast: Anglická gramatika a slovní zásoba 1. Téma:Ordinal.
VY_22_INOVACE_05.AJ.7 ŘADOVÉ ČÍSLOVKY, DATUM (Ordinal numbers and dates) Ročník:7. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_13.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Ordinal numbers Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ORDINAL NUMBERS /MONTHS/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
CALENDAR 1/winter, spring, summer/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Sei_II_03 Ordinal numbers Název projektu: OP VK
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_18 _MY TIMETABLE Mgr. Libuše Stonawská
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Mgr. Alena Mátlová The English dates VY_32_INOVACE_Aj.20 prosinec 2012
Autor: Michaela Vráblíková Název : VY_32_INOVACE_40AJ_4tr_SLOVICKA13.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Possessive adjectives
Transkript prezentace:

Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková VY_32_INOVACE_Aj-G 6.,7.03 Řadové číslovky + data Anotace: Materiál obsahuje dvě části. Prezentace je určená k názorné ukázce a vysvětlení tvorby anglických řadových číslovek a datumů, doplněná krátkým procvičením na závěr. Žáci pracují s řadovými číslovkami a procvičují si data. Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková Jazyk: Anglický Očekávaný výstup: Písemně, gramaticky správně tvoří a doplňují výrazy a věty. Druh učebního materiálu: Prezentace Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělávání: Druhý stupeň, základní škola Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: Školní rok 2011-2012 Ročník, pro který je vzdělávací materiál určen: Šestý ročník základní školy

ORDINAL NUMBERS + DATES (řadové číslovky + data)

ORDINAL NUMBERS the the twenty-first 21st first 1st second 2nd twenty-sixth 26th thirty-third 33rd first 1st second 2nd third 3rd the eleventh 11th the th 12th the teenth 13th the fourth 4th the fourteenth 14th the th 5th the teenth 15th the sixth 6th the sixteenth 16th the seventh 7th the seventeenth 17th the eighth 8th the eighteenth 18th the ninth 9th the nineteenth 19th the tenth 10th twelf thir fif fif the twentieth 20th thirtieth 30th

ORDINAL NUMBERS (complete the list of these numbers) 1st ..……………… 11th ..…………….. 20th ..…………….. 2nd ……………….. 12th ..…………….. 21st ..…………….. 3rd ……………….. 13th ..…………….. 25th ..…………….. 4th ……………….. 14th ..…………….. 30th ..…………….. 5th ……………….. 15th ..…………….. 32nd ..…………….. 6th ……………….. 16th ..…………….. 33rd ..…………….. 7th ……………….. 17th ..…………….. 8th ……………….. 18th ..…………….. 9th ……………….. 19th ..…………….. 10th………………..

ORDINAL NUMBERS 1st the first 11th the eleventh 20th the twentieth 2nd the second 12th the twelfth 21st the twenty-first 3rd the third 13th the thirteenth 25th the twenty-fifth 4th the fourth 14th the fourteenth 30th the thirtieth 5th the fifth 15th the fifteenth 32nd the thirty-second 6th the sixth 16th the sixteenth 33rd the thirty-third 7th the seventh 17th the seventeenth 8th the eighth 18th the eighteenth 9th the ninth 19th the nineteenth 10th the tenth

We write We say DATES 2 April the second of April 31 December the thirty-first of December 15/3 the fifteenth of March 1/9 the first of September

DATES (write the dates) We write We say 7 January ..……………………….. August ..……………………….. 24 / 12 ..……………………….. 30 / 10 ..……………………….. 1 June ..……………………….. 19 / 7 ..………………………..

DATES (write the dates) We write We say 7 January the seventh of January August the twelfth of August 24 / 12 the twenty-fourth of December 30 / 10 the thirtieth of October 1 June the first of June 19 / 7 the nineteenth of July

DATES Write the sentences with dates. When have your family members got their birthdays? Example: My mum´s birthday is on 1 November (on the first of November).