Lovci mamutů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dnes bude Všeználek vypravovat o českých zemích v pravěku.
Advertisements

JAN HUS.
U rybníka … U rybníků žije velké množství zajímavých zvířat a roste mnoho zajímavých rostlin.
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
VESMÍR.
LES – PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVO
KAREL IV. ( ).
ČESKÉ ZEMĚ V PRAVĚKU.
PRAVĚK.
DUM Téma: Pravěk (vývoj člověka) Vyučovací předmět: Dějepis Ročník: 6.
Kanada.
TŘÍDĚNÍ ŽIVOČICHŮ.
LES-PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVO 2
PRAHA - hlavní město České republiky.
Čtverec, krychle.
Identifikátor materiálu: EU
1. SVĚTOVÁ VÁLKA.
Ovoce patří mezi plody. Dělíme je na: MALVICE PECKOVICE BOBULE
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol.
NEJSTARŠÍ OSÍDLENÍ NAŠÍ VLASTI
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
VESMÍR SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
Zelenina.
Prezentace na téma vývoje bydlení člověka.
Les Les je domovem lesních zvířat. V lese také rostou rostliny, které člověku slouží k užitku. Jistě je skoro všechny znáte.
HUSITÉ- vojsko.
 Základní údaje obdélníka  Obdélníkové tvary  Základní údaje kvádru  Kvádrové tvary Obdélník, kvádr.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Sada fotografií na poznávání č.11 Stromy a keře
KAREL ČAPEK 1890 – 1938.
Život člověka v době kamenné
Název: Člověk rozumný – homo sapiens Autor: Mgr. Eva Vondrková
ZEMĚ a MĚSÍC.
SLUNCE A KOMETY. SLUNCE- nejbližší a pro nás nejdůležitější hvězda. -obrovská koule žhavých plynů -složení: především vodík a hélium.
ČLOVĚK VZPŘÍMENÝ (HOMO ERECTUS)
Výroba piva.
TYPY KRAJINY - Krajiny podle nadmořské výšky
PŘEMYSLOVCI.
a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
SLOVANÉ.
ČESKÝ STÁT - územní rozsah.
Les Půjdeme na výlet do lesa, našlapujte tiše, abychom viděli co nejvíce jeho obyvatel. Pouze ten, kdo se umí dívat, zažije dobrodružství.
VÝVOJ ČLOVĚKA ZBRANĚ.
TATO PREZENTACE BYLA VYTVOŘENA V RÁMCI PROJEKTU: Z AOSTŘENO NA PŘÍRODU Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
JARO Jaro je roční období, které začíná 21. března.
VELKÁ MORAVA.
PRVOUKA 3. ROČNÍK Mgr. Kamila Homoláková ZŠ MUDr. E. Lukášové
Anotace Žáci si během prezentace opakují a upevňují znalosti tématického celku PRAVĚK. Autor Mgr. Lenka Cílková Datum vytvoření září 2011 Ročník IV. Vzdělávací.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORAGANIZACE AUTOR: MGR.JANA ZELINKOVÁ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_01_PRAVĚK.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Číselná řada 1 – 5 ZAČÍT HRÁT
Dějepis 6. ročníku Člověk rozumný.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VLASTIVĚDA Lidé a čas Život v pravěku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_15_Keltové a Germáni na našem území
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Dějepis 6. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Vysoké učení technické v Brně
Vysoké učení technické v Brně
Autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová
Pravěk v českých zemích Mgr. Iveta Vališková
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
České země v pravěku Anotace: Materiál je určen k výuce vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky s nejstaršími dějinami ČR – s pravěkem.
Člověk Neandrtálský.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Lovci mamutů. Lovci mamutů Obsah Období lovců mamutů – doba kamenná Archeologická naleziště v ČR Zdroje.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Lovci mamutů

žili v tlupách -ukrývali se v jeskyních, které je chránily před nepohodou, zimou, mrazem nebo vedrem -zbraně zhotovovali z kamenů, dřeva a kostí ulovených zvířat

největší kořistí byl mamut - chytali je do vykopaných jam nebo je shazovali ze srázů a potom utloukli

-živili se lovem zvěře, sběrem kořínků a lesních plodů -ženy a děti udržovaly oheň, udily maso, zpracovávaly kůže -z kůží šily ženy jednoduché oděvy

Člověk neandrtálský

Prezentace byla vytvořena v rámci projektu CZ.1.07/1.1.08/01.0025 Podpora realizace počítačového zaměření ŠVP ZŠ Valašská Bystřice. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. I N V E S T I C E D O R O Z V OJ E V Z D Ě L Á V Á N Í