1..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sčítání celých čísel.
Advertisements

Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7
VARIACE Mgr. Hana Križanová
Riskuj - pravidla Otázky si skupina může zvolit libovolně
 př. 3 Je dán vektor u=(2;-4) a bod M[3;9]. Na ose x najdi bod N tak, aby vektor MN byl s vektorem u rovnoběžný. výsledek postup řešení.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Autor výukového materiálu: Mgr. Pavel Vaško Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:17. června 2012 Číslo.
PERMUTACE S OPAKOVÁNÍM
Číselná osa, intervaly SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj
„EU peníze středním školám“
Zdroj: Kombinatorika Zdroj:
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
* Znaky dělitelnosti Matematika – 6. ročník *
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Přirozená čísla Opakování 5.ročník.
ICT M Opakování 4.ročník
Autor: Jana Buršová.  Permutace s opakováním jsou skupiny o n prvcích vybíraných z n prvků, v nichž se mohou prvky opakovat.
Znaky dělitelnosti.
VY_42_INOVACE_383_DĚLITELNOST Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2011 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
AUTOR: Martina Dostálová
zpracovaný v rámci projektu EU peníze středním školám
NEROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Porovnávání.
49.1 Porovnávání čísel v oboru přirozených čísel do
Porovnávání desetinných čísel
Z CELÁ ČÍSLA POROVNÁVÁNÍ -8 < > - 22.
2..
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
VARIACE S OPAKOVÁNÍM Mgr. Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR.
ABSOLUTNÍ HODNOTAmotivace Co znamenají zápisy: AB úsečka AB  AB  délka (velikost) délka (velikost) úsečky AB vzdálenost bodu A od bodu B Absolutní hodnotu.
Písmena N; Z; Q; R jsou používána pro označení číselných oborů.
13.
Digitalizace výuky Příjemce
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
ZNÁZORŇOVÁNÍ ZLOMKŮ NA ČÍSELNÉ OSE.
Poznáváme svět kolem nás Lenka Krejčová
Materiály jsou určeny pro výuku matematiky: 3. ročník
11.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Celá čísla Pojem celé číslo,sčítání,odčítání. Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): Září 2012 Ročník:7. Tematická oblast:
Celá čísla ZŠ Mysločovice, 7. ročník. Celá čísla  Množina celých čísel Z Záporná čísla Nula Kladná čísla.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VARIACE BEZ OPAKOVÁNÍ Rozbor úlohyŘešení úlohy Obrázek 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Pláničková. Dostupné.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_09 Název materiáluKombinatorické.
VY_32_INOVACE_63. Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA Materiál.
Permutace s opakováním
KOMBINATORIKA Je část matematiky, která se zabývá uspořádáním daných prvků podle určitých pravidel do určitých skupin Máme množinu n různých prvků, z níž.
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Celá čísla Úvod. Porovnávání celých čísel..
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Mgr. Radka Pospíchalová
DESETINNÁ ČÍSLA.
Kombinatorika. Základní pojmy. Pravidla pro práci se skupinou:
Deterministický acyklický nehomogenní datový automat
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Celá čísla shrnutí učiva.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Úvod Porovnávání celých čísel
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Transkript prezentace:

1.

ČÍSLA A ČÍSLICE ČÍSLICE (CIFRY) : 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Číslo se skládá z číslic a může být jednociferné dvouciferné trojciferné čtyřciferné pěticiferné šesticiferné atd. např. 8 např. 24 např. 571 např. 2 042 např. 19 305 např. 345 678

PŘIROZENÁ ČÍSLA Přirozená čísla jsou čísla 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, …. Přirozená čísla znázorňujeme na číselné ose: Větší číslo leží vždy na číselné ose napravo od čísla menšího! Např. 7 a 9

ZNEMÉNKA MENŠÍ, VĚTŠÍ, ROVNO, … a) x < 5 … x je menší než pět ??? x je 1, 2, 3 a 4 b) x ≤ 5 … x je menší nebo rovno pět ??? x je 1, 2, 3, 4 a 5

c) x > 5 … x je větší než pět ??? x je 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, …… d) x ≥ 5 … x je větší nebo rovno pět ??? x je 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, ……