Sportovní klub Case study EKOS P10. Typologie sportovních klubů Dle velikosti (počtu členů) –Univerzální organizace (Sokol, Orel,..) –Velké – nad 300.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 OBCE a MĚSTA  SPONZOŘI  VEŘEJNÉ SBÍRKY  AKCE JEDNOTY  NADAČNÍ FONDY  DOTACE EU  ČESKÁ OBEC SOKOLSKÁ.
Advertisements

Neziskovky a spolupráce
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
Účast veřejnosti ve veřejné správě Výkon ústavně zaručených práv II. 31. března 2014.
Založení družstva © Mgr. Iva Jermanová, advokátka.
Ing. Karel Havlíček – ředitel odboru příspěvkových programů
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Zkušenosti s utvářením konsorcií v České republice Jaroslav Šilhánek VŠCHT Praha.
Grantová politika KC Praha. Jana Brežná, KC Praha Co je NNO (NGO): Nestátní nezisková organizace:  právní formou je občanské sdružení, obecně prospěšná.
VEŘEJNÁ EKONOMIE JAKO VĚDA. SEZNAM LITERATURY.
Koupím družici, zn. Levně (projekt české amatérské nanodružice) Aleš Holub KNP2004 ( )
SOUČASNÁ SITUACE Relativní spokojenost se svozovými společnostmi Výhrady k nákladům PERGO Rekreanti (obecnější problém) DOTAZNÍKY.
Projekty ve sportu Brigita Stloukalová. „Pobytová“ – „rekreační“ akce 1.CO? 2.PROČ? 3.PRO KOHO? 4.KDE? 5.KDY? 6.S KÝM? 7.S ČÍM? 8.JAK? 9.ČÍM SE LIŠÍM?
ČLENSKÁ SCHŮZE Plán činnosti sportovního klubu MAESTRO CLUB Kolovraty na rok 2010.
Systém podpory sportu ve městě OTROKOVICE SETKÁNÍ SE ZÁSTUPCI SPORTOVNÍCH ORGANIZACÍ Citius – Altius – Fortius rychle – výše - silněji.
Zásady kraje Vysočina pro poskytování dotací na podporu naplňování a propagace principů místní Agendy 21 a Zdraví 21 v kraji Vysočina.
CZ / /0390 Posílení role Odborového svazu KOVO při zvyšování adaptability jeho členů Příjemce dotace: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST,a.s. Partner: Odborový.
Dobrý den, jsem Mgr. Zdeněk Šafář * (Trutnov) Kontakt:
Rámcové představení projektu TRIATLON DĚTI 9. listopadu 2013 Voroněž, Brno.
ÚVOD DO UDRŽITELNÉ SPOTŘEBY A VÝROBY 1. část: TRENDY, POJMY, PRINCIPY.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Trenér a legislativa Petr Klimpl. Systém trenérů sekce OB Kvalifikační třídy trenérů trenér 1. třídy (T1) trenér 2. třídy (T2) trenér 3. třídy (T3)
Jsme  Webový portál+ herní servery  Návštěvnost i přes 4900/den (statistiky toplist)  Na našich serverech se hraje jedna z nejoblíbenější internetových.
Petra Tázlarová „personální poradenství“
Praktický postup přípravy projektů Internetizace knihoven na krajích Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
ČLENSKÁ SCHŮZE Plán činnosti sportovního klubu MAESTRO CLUB Kolovraty na rok 2015.
Členství v SSK Louny. Máte zájem střílet z pistole či revolveru? A nevíte jak a kde? Zájemcům o tuto střelbu nabízíme členství ve Sportovním střeleckém.
Podnikání Ing. Vojtěch Jindra
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
MARKETINGOVÝ MIX.
Management sportu Obsah kurzu pro trenérskou školu – 2. ročník.
TEORIE SPORTOVNÍHO TRÉNINKU
Zásady kraje Vysočina pro poskytování dotací na podporu naplňování a propagace principů místní Agendy 21 a ZDRAVÍ 21 v kraji Vysočina.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Účast veřejnosti ve veřejné správě 12. května 2009.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
MIKROEKONOMIKA TYPOLOGIE PODNIKŮ.
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
Téma: DOTACE LIBERECKÉHO KRAJE OBLAST SPORTU A TĚLOVÝCHOVY 2015 – 57 mil. Kč, 2016 – 55 mil. Kč Dotační programy PŘÍMÉ PODPORY z rozpočtu LK (2015 – 12.
Příprava schůzky zájmového útvaru Seminární práce z předmětu Metodiky zájmových činností I.
Zkušenosti s uplatňováním principů veřejné podpory v Královéhradeckém kraji Systém řízení a financování sítě sociálních služeb v Královéhradeckém kraji.
 kolektivní halový sport, který se hraje na hřišti o rozměrech 40x20 metrů a lehkým dutým míčkem z plastu. V jednu chvíli je z každého.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Ekonomika Zdroje finančních prostředků pro neziskové organizace 3. Ing. Miroslava Farmačková VY_62_INOVACE_FAR_EK.3_1_09.
Právní forma organizace Právní formy podniku Veřejnoprávní organizace.
© NSZM ČR Národní síť Zdravých měst ČR Setkání Zdravých měst a realizátorů MA21 v Kraji Vysočina Jihlava, 12. ledna 2015.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb Mgr. Ivana Stráská.
Ekonomika a management atletických klubů. Ekonomika ČAS Česká atletika s.r.o. Česká atletika, s. r. o., je marketingovou agenturou Českého atletického.
Zajištění regionálních funkcí knihoven v roce 2013 PhDr. Vít Richter Národní knihovna ČR Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Tel. 603–223–627,
Peněžnictví v ČSR Místa organizací „Sdružení“ do roku 1939.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Téma: DOTAČNÍ FOND LIBERECKÉHO KRAJE Dotační fond Libereckého kraje OBLAST PODPORY 4B - TĚLOVÝCHOVA A SPORT.
Vítejte v klubu HC Bobři Valašské Meziříčí
Výzva OP VVV 02_16_032 Budování kapacit pro rozvoj škol II.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Poskytovatel Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Schválení programu 2. května 2016 Předmět podpory Projekt, který může mít charakter mezinárodní.
maximální spoluúčast kraje 70 % příjem žádostí –
Zpráva kontrolního výboru
Řízené rozhovory se starosty obcí s rozšířenou působností
Program MŠMT VIII v roce 2017
Tel:
7. Přednáška do předmětu Projektový management ve sportu FSpS MU
Okresní sdružení ČUS Tábor
PROGRAMY PŘÍMÉ PODPORY V ROCE 2017
Porada s pracovníky školství obcí s rozšířenou působností
Aplikace managementu ve sportovním klubu (min
P6 Dotace z pohledů sportovních klubů
Svaz měst a obcí ČR Základní informace o činnosti
XIV. ROČNÍK KRAJSKÉ KONFERENCE
Bod č. 7: Částečné zrušení usnesení přijatého na 19
Transkript prezentace:

Sportovní klub Case study EKOS P10

Typologie sportovních klubů Dle velikosti (počtu členů) –Univerzální organizace (Sokol, Orel,..) –Velké – nad 300 členů –Střední – členů –Malé – pod 100 členů Dle sportu –Kolektivní x Individuální –Atraktivnost sportu pro potenciální zájemce, diváky,sponzory,… –Nákladnosti provozování sportu Dle sportovních výsledků –Účastníci nejvyšších soutěží (kolektivní sporty), výsledcích jednotlivců –Účastníci středních soutěží –Amatérské kluby Dle zázemí –Vlastnící nemovitost –Bez vlastního zázemí

Strategie klubu Závisí na –Charakteristice klubu (velikost, výsledky, eo. síla, …) –Cílech klubu (klub jako firma x zájmové sdružení) Zisk Výsledky Radost z pohybu –Dostupnosti alternativních finančních zdrojů

Strategie malého sportovního klubu Case study Charakteristika –Individuální sport – kolektivní trénink –30 členů –Cíle: „pro radost“, umožnit soutěžit těm, kteří o to mají zájem –Roční obrat do 100 tis. –Bez zázemí Založení klubu – význam stanov

Cíle a jejich realizace 1.Přístup k veřejným zdrojům Budování vztahu se zastupiteli, Budování vztahu významnými sportovními organizacemi v obci Formuláře, termíny, metodika hodnocení, význam komise sportu (školství), úředník-osobní kontakt, spojenci 2.„Malý“ sponzor Sponzor – zprostředkovaný kontakt (telefonní seznam), princip protislužby, alternativně členové (rodiče) 3.Členské příspěvky v „únosné výši“ Výše příspěvků je odvozována od předpokládané výše alternativních příjmů Minimalizace nákladů Reklama – letáky(možnosti distribuce), web

Cíle a jejich realizace 4.Vhodný pronájem Zajištění podnájmu – včasné jednání, doporučení, budování dlouhodobého vztahu Právní forma a cena pronájmu Přijetí „viny“ 5.Být vidět, nicméně bez časově náročné participace na dění ve svazu Účast na závodech, Účast na dění v obci (den sportu) 6.Stabilní členská základna Týmový duch, klubové předměty (i pro sponzory), pravidelná soustředění, spoluúčast klubu na nákladech na soutěže

Diskuze Víte jak vypadá situace v klubu… Jaká vidíte „selhání systému“? Co s tím z pohledu ekonoma? Co s tím z pohledu obce (úředníka)?