Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Příprava celostátního plánu dopravní obslužnosti na období
Advertisements

Rozvojové záměry na železnici
Tvorba softwaru pro řadič sériové linky RS 232C – 4/1 s PIC16F88
Zvýšení efektivnosti železniční dopravy: nižší náklady pro zhuštění a zkvalitnění příměstské a regionální dopravy v Jihomoravském kraji Harald Buschbacher.
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
Sofistikované výpočtové nástroje pro koncepční návrh spaloven a jejich praktické aplikace M. Pavlas, R. Šomplák Sekce energetických systémů a simulačních.
ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
Vyhledávací studie trasy nové krajské silnice Modřice – Šlapanice – Tvarožná.
Regulační plán Regulační plán v řešené ploše stanoví -podrobné podmínky pro využití pozemků, -pro umístění a prostorové uspořádání staveb, -pro ochranu.
Prezentace společnosti B&C Dopravní systémy s.r.o. Společnost se zabývá aplikováním sofistikovaných metod využitelných pro poznávání, řízení a regulaci.
PROVOZNÍ INTERVALY.
Ing. Antonín Blažek Náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu
Odborná stáž (školení) BAHNZENTRUM INGENIEURBÜRO - SYNTRAS GMBH Bielefeld, Německo – – OpenTrack – – Viriato Jaromír.
CYKLISTICKÁ INFRASTRUKTURA Jaroslav Martinek Central MeetBike.
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Integrovaný dopravní systém
Problematika rozhraní v ITS Kopecký František, Votruba Zdeněk
Výhody užití architektury ITS ve veřejné osobní dopravě
Dispečerské řízení pražského metra
Plánování dopravní infrastruktury z pohledu projektanta
ÚVOD DO ŽELEZNIC.
Vladimíra Henelová ENVIROS, s.r.o. Podrobnosti zpracování ÚEK dle zákona č. 406/2000 Sb., v platném znění, a Nařízení vlády č. 195/2001 Sb.
Veřejné projednávání PÚR ČR září  Byl zpracován na základě § 32 zákona č.183/2006 Sb. V souladu s tímto ustanovením: ◦ stanoví republikové.
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
„ Nové moderní nástroje práce organizátora veřejné dopravy“ Veřejná doprava je složitý systém zabezpečení dopravních potřeb obyvatel. Jeho efektivní poznávání,
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
Updating and maintenance of data models in ModelBuilder GIS Ostrava 2005 Dr. Ing. Jarmil Vyčítal Hydroprojekt CZ, a.s.
Výzkumné projekty MŽP v oblasti odpadového hospodářství
Cíle územního plánování „vytvářet předpoklady pro výstavbu a pro udržitelný rozvoj území soustavným a komplexním řešením účelného využití a prostorového.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ FAKULTA DOPRAVNÍ Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob Studie integrovaných dopravních systémů hromadné.
Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek ministra dopravy
Správa stavební 2 Filip Dienstbier, 2010 Nástroje územního plánování Územně plánovací podklady Politika územního rozvoje.
Ztráty v podnicích Ztráty mohou dosáhnout objemu % z celkových tržeb Ztráty jsou příčinou, proč firma neobstojí v konkurenci Ztráty vyplývající.
Plánování a organizace veřejné dopravy
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu.
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu.
„ Rozšíření možností vizualizace geodat
Drážní společnost Kdo jsme Parta studentů, kterou zajímá železnice a městská doprava Lidi, co pro Vás RÁDI pořádají exkurze.
Návrh a implementace algoritmů pro údržbu,
Anotace: ČR – Olomoucký kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K611XMZG možnosti zavedení integrálního taktového.
VÝZKUMNÝ ÚSTAV ŽELEZNIČNÍ, a.s. Zkušenosti z použití TSI za subsystém Řízení a zabezpečení V ÝZKUMNÝ Ú STAV Ž ELEZNIČNÍ, a.s. Obsah:  Použité.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní inženýrství a ÚPD a doprava Podklady ke cvičení Převzato a upraveno dle Zákonů.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Územní studie silnice II/380 Sokolnice - Čejč Vstupní jednání s obcemi, ORP, úřady územního plánování a stavebními úřady Krajský úřad Jihomoravsk ého kraj.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Nové nařízení TEN-T a zařazení systému RS ČR do sítě TEN-T Ministerstvo dopravy Odbor strategie.
Rozvojové záměry na železnici
Vzorový příklad výpočtu křižovatky se SSZ
2. Ročník konference v rámci projektu Železniční doprava pro kraje
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
Lhůta pro pořízení územní studie
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Územní studie silnice II/416 Žatčany – Slavkov u Brna
Název akce, místo, datum.
Projekt - K620 Řízení a modelování silniční dopravy
MĚSTSKÉ HROMADNÉ DOPRAVY
HODNOCENÍ DOPRAVNÍ SÍTĚ: ŽELEZNIČNÍ SÍŤ OLOMOUCKÉHO KRAJE
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Výukové a výzkumné centrum v dopravě
ředitel odboru strategie
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Obsah územně plánovacích podkladů
Územně analytické podklady
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
Studie proveditelnosti nové trasy Praha – Beroun / Hořovice
Návrh opatření pro zlepšení dopravy v krnap
Transkript prezentace:

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR

Prezentace projektu stránka: 2 Princip integrálního taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 3 Princip integrálního taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 4 Princip integrálního taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 5 Princip integrálního taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 6 Princip integrálního taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 7 Takt není jen časový interval Veřejná doprava je celek tvořený uzly a vazbamiVeřejná doprava je celek tvořený uzly a vazbami Taktový jízdní řád má vytvořit základ nabídkyTaktový jízdní řád má vytvořit základ nabídky Projekt zasahuje do různých oblastíProjekt zasahuje do různých oblastí Plánování nabídkyPlánování nabídky Konstrukce jízdního řáduKonstrukce jízdního řádu Prověření stability navrženého provozního konceptuPrověření stability navrženého provozního konceptu Z výsledků naší práce vyplývají požadavky na konkrétní infrastrukturní opatření.Z výsledků naší práce vyplývají požadavky na konkrétní infrastrukturní opatření.

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 8 Programová základna Systém veřejné dopravy představuje interakce mezi vrcholy magického trojúhelníku:Systém veřejné dopravy představuje interakce mezi vrcholy magického trojúhelníku:  Nabídka - VISUM  Vozidla - FBS  Infrastruktura - OpenTrack VISUM FBSOpenTrack

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 9 Fahrplanbearbeitungssystem FBS Software pro konstrukci a zpracování jízdního řáduSoftware pro konstrukci a zpracování jízdního řádu Základní prvek v procesu plánování veřejné osobní dopravyZákladní prvek v procesu plánování veřejné osobní dopravy Modulové uspořádání řešící mj.Modulové uspořádání řešící mj. popis infrastruktury a vozidelpopis infrastruktury a vozidel výpočet jízdních dob a sestavu NJŘvýpočet jízdních dob a sestavu NJŘ automatizovanou tvorbu pomůcek GVDautomatizovanou tvorbu pomůcek GVD

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 10

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 11 OpenTrack lze využít například takto: Analýza stability jízdního řádu a nových provozních konceptůAnalýza stability jízdního řádu a nových provozních konceptů Analýza různých zabezpečovacích zařízeníAnalýza různých zabezpečovacích zařízení (oddílové a lineární systémy, ETCS, pohyblivý blok) Stanovení požadavků na železniční infrastrukturuStanovení požadavků na železniční infrastrukturu Analýza kapacity tratí a stanicAnalýza kapacity tratí a stanic Studie vozidel (stanovení technických parametrů)Studie vozidel (stanovení technických parametrů) Podklad pro operativní rozhodování, například přeložení křižováníPodklad pro operativní rozhodování, například přeložení křižování

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 12

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 13VISUM Software na modelování dopravní poptávky a nabídkySoftware na modelování dopravní poptávky a nabídky Použití:Použití: Prognóza vývoje dopravy v územíPrognóza vývoje dopravy v území Ověřování efektivnosti jednotlivých návrhů provozních konceptů ve veřejné dopravěOvěřování efektivnosti jednotlivých návrhů provozních konceptů ve veřejné dopravě Posuzování variant řešení dané dopravní situacePosuzování variant řešení dané dopravní situace

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 14VISUM

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 15Výstupy Schéma taktového uzlu Olomouc v JŘ 2009/10 Schéma taktového uzlu Olomouc v JŘ 2009/10 Výhledová mapa taktových linek v Olomouckém kraji Výhledová mapa taktových linek v Olomouckém kraji Os Drahanovice R Ostrava (přes Krnov) IC Praha IC Ostrava R Brno (přes Prostějov) Os Drahanovice Os Uničov Os Hrubá Voda Os Nezamyslice Os Přerov Os Uničov Os Hrubá Voda R Jeseník R Ostrava (přes Krnov) R Jeseník R Brno (přes Prostějov) Os Břeclav Os Zábřeh Os Přerov IC Ostrava IC Praha

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 16 Zahraniční kontakty TU DresdenTU Dresden Institut für Regional- und FernverkehrsplanungInstitut für Regional- und Fernverkehrsplanung Bayerische EisenbahngesellschaftBayerische Eisenbahngesellschaft PTV Planung Transport Verkehr AGPTV Planung Transport Verkehr AG ETH ZürichETH Zürich

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 17 Koho hledáme? Studenty/studentky: se zájmem o veřejnou osobní dopravuse zájmem o veřejnou osobní dopravu se zájmem o tvorbu jízdních řádůse zájmem o tvorbu jízdních řádů hloubavé, zvídavé a vnímavéhloubavé, zvídavé a vnímavé kteří se nebojí zajímavé práce a vlastních myšlenekkteří se nebojí zajímavé práce a vlastních myšlenek kteří umí komunikovat německy, anglicky a s počítačemkteří umí komunikovat německy, anglicky a s počítačem (nebo se to alespoň rádi naučí)

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 18K617X1MG Zdroj: takt.fd.cvut.cz X1MG CZ Takt 4ever ;-) takt.fd.cvut.cz