Centra původu kulturních rostlin

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
nejvýznamnější světové produkce jednotlivých plodin a živočichů
Advertisements

Tropické rostliny Přírodověda 5. ročník
Použití Power Pointu v hod. zeměpisu.
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Rozdělení zeleniny Kód VM:
(Čínská lidová republika)
Krajina a životní prostředí
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 8.
Název Zemědělství – rostlinná výroba Předmět, ročník
Polní ekosystémy luskoviny krmné plodiny.
Krytosemenné rostliny
Krytosemenné rostliny
r. dvouděložné, růžotvaré, bobotvaré, plod, souplodí nažek
Zemědělství.
Zelenina.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Zemědělství Jižní Ameriky
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Polní plodiny Filip Bordovský.
Jiné polní plodiny Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Plody.
Kulturní rostliny, pojmy
Hospodářské rostliny 4. ročník
Potraviny rostlinného původu
Makrobiotika, vegetariánství, dieta batolat a dětí předškolního věku
Znáš tyto rostliny a jejich plody ?
Vývoj zemědělství Historie, úvod. Vývoj zemědělství Historie, úvod.
Mgr. Věra Vasiljevičová
Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Historie zemědělství základem byla tzv. neolitická revoluce (7000 př. n. l.) – člověk přechází z neorganizovaného sběračství na organizovanou zemědělskou.
Ekosystém pole Rostliny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV:Zemědělství TÉMATICKÝ CELEK: Společenské.
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Krytosemenné rostliny Lucie Krapková 7. třída. Osnova Zařazení a výskyt Charakteristika Dělení Chryzantéma Dvouděložné rostliny Jednoděložné rostliny.
Poznej druhy zeleniny Mgr. Heppnerová Eva – ZŠ Nádražní 683, Horní Slavkov VY_32_INOVACE_74_ Poznej druhy zeleniny Šablona III/2.
VY_32_INOVACE_Fi_III_04 Název Zemědělství /rostlinná výroba/ Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Člověk a příroda Autor: Mgr. Romana Martináková ROČNÍ OBDOBÍ PODZIM? JARO? LÉTO? ZIMA?
* Anotace : * Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_17_Ekosystém zahrady a sady Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 17 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
Zelenina Vypracoval: Lukáš Karlík
Potraviny a výživa - Zelenina
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
PRVOUKA – 2. ročník, ZELENINA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Seznam alergenů publikovaný ve směrnici 2000/89 ES od
VY_52_INOVACE_63_Zemědělství ČR
Úvodní cvičení.
Zemědělské plodiny Na polích zemědělci pěstují zemědělské plodiny a luštěniny Jsou základem výživy lidí (obilí, brambory, rýže) a hospodářských zvířat.
AUTOR: Mgr. Marcela Veisová
Užitkové rostliny, které se pěstují na polích nazýváme polní plodiny.
Hospodářské rostliny Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_08_10_Ekosystémy.
Společenstva polí Rostliny
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
Autor: Mgr. Eva Procházková
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_55_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
ZŠ Praktická a ZŠ Speciální Uherský Brod Projekt číslo CZ /1. 4
VY_32_INOVACE_07_Zeměpis_8..ročník 03_Přírodní oblasti světa – I.
čeleď: MIŘÍKOVITÉ byliny s dutými článkovanými lodyhami
VY_52_INOVACE_28_OPAKOVANI_ROSTLINY-OBRÁZKY
EKOSYSTÉM POLE je uměle vytvořený člověkem
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Zemědělství Rozdělení dle vyspělosti zemí:
Úvod do botaniky.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
ROSTLINY Rozdělení rostlin.
Transkript prezentace:

Centra původu kulturních rostlin Předoasijské Pšenice, ječmen, ovsy, žito, čočka, hrách, mrkev, petržel, celer, salát, čekanka, fíkovník smokvoň, jabloň, hrušeň, slivoň, švestka, mandloň, ořešák, vinná réva, datlovník

Centra původu kulturních rostlin fíkovník smokvoň

Centra původu kulturních rostlin mandloň

Centra původu kulturních rostlin mandloň

Centra původu kulturních rostlin datlovník

Centra původu kulturních rostlin datlovník

Centra původu kulturních rostlin 2. Středozemské Pšenice, vikev, bob, tolice, vojtěška, chřest, brukev, řepka, hořčice, pastinák, brukev zelná – zelí, kedluben, kapusta, květák, kmín, anýz, fenykl, oliva, vavřín, kaštan jedlý

Centra původu kulturních rostlin vikev

Centra původu kulturních rostlin chřest

Centra původu kulturních rostlin pastinák

Centra původu kulturních rostlin 3. Východoafrické Čirok, sezam, bavlník, kávovník čirok

Centra původu kulturních rostlin sezam

Centra původu kulturních rostlin 4. Středoasijské Proso, pohanka, špenát, konopě setá, pistácie, marhaník granátový, slivoň meruňka

Centra původu kulturních rostlin pohanka

Centra původu kulturních rostlin pohanka

Centra původu kulturních rostlin pistácie

Centra původu kulturních rostlin marhaník granátový

Centra původu kulturních rostlin 5. Východoasijské Rýže, ječmeny, ovsy, sója, fazol, reveň, slivoň broskev, badyán, cukrovník

Centra původu kulturních rostlin rýže

Centra původu kulturních rostlin rýže

Centra původu kulturních rostlin rýže

Centra původu kulturních rostlin sója

Centra původu kulturních rostlin reveň

Centra původu kulturních rostlin cukrovník

Centra původu kulturních rostlin 6. Jihoasijské Rýže, čajovník, morušovník, bavlník, cukrovník, citroník – pomeranč, citron, mandarinka, skořicovník, banánovník, kokosovník

Centra původu kulturních rostlin čajovník

Centra původu kulturních rostlin čajovník

Centra původu kulturních rostlin morušovník

Centra původu kulturních rostlin 7. Středoamerické Kukuřice, povijnice – batáty, fazol, slunečnice, paprika, kakaovník, vanilkovník, tykev turek, tabák

Centra původu kulturních rostlin povijnice - batáty

Centra původu kulturních rostlin kakaovník

Centra původu kulturních rostlin kakaovník

Centra původu kulturních rostlin vanilovník

Centra původu kulturních rostlin

Centra původu kulturních rostlin tykev turek

Centra původu kulturních rostlin tabák

Centra původu kulturních rostlin 8. Jihoamerické Brambor, podzemnice olejná, tabák, maniok, ananasovník, fazol, chinovník, rudodřev koka, kaučukovník, jahodník, cesmína paraguayská – čaj maté

Centra původu kulturních rostlin podzemnice olejná

Centra původu kulturních rostlin maniok

Centra původu kulturních rostlin chinovník

Centra původu kulturních rostlin rudodřev koka

Centra původu kulturních rostlin kaučukovník

Centra původu kulturních rostlin cesmína paraguayská = čaj maté

Centra původu kulturních rostlin cesmína paraguayská = čaj maté