- Hravost je jedním z důležitých předpokladů, jak se něčemu naučit - Zvídavému chování se odborně říká explorační – aktivní vyhledávání a zkoumání nových.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mladší školní věk 6/7 – 11/12 let
Advertisements

Interpretace neuměleckého textu Popis, charakteristika I.
Technika. TECHNICKÁ PŘÍPRAVA V tréninku techniky jde především o opakované provádění učeného pohybu, při kterém dochází k opravování a zpřesňování jeho.
Dramatické a pohybové činnosti v Mš
Interpretace neuměleckého textu Popis, charakteristika II
Interpretace neuměleckého textu Popis, charakteristika III
Bc. Michaela Galová I. HYDR Evoluční psychologie
Komunikace Aktivita č.1: Člověk a svět práce Prezentace č. 6
Když si zvířata hrají Ondřej Zatloukal. Co je to hra?  chování bez vážného obsahu, při němž dochází k naprosto volnému mísení různých prvků chování i.
Čím se lišíme od zvířat a v čem jsme stejný
Primáti = nehetnatci (Primates)
Psychické stavy.
Predátoři.
City Pavel Šuranský.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: prosinec 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
Schopnosti. Schopnost Je psychická vlastnost, která umožňuje člověku naučit se určitým činnostem a úspěšně je vykonávat. Utváří se na podkladě biologické.
CHOVÁNÍ = činnost, která spojuje člověka s prostředím.
Náročné životní situace
ŠÍŘENÍ A PŘENÁŠENÍ CHYB A VAH
Rozdíly mezi osobnostmi
Komunikace Aktivita č.1: Výchova k aktivnímu občanství
PRIMÁRNÍ PREVENCE PRÁVNÍ VĚDOMÍ
ZŠ EDEN = ZDRAVÁ SPORTOVNÍ ŠKOLA CO TO ZNAMENÁ? ZŠ EDEN = ZDRAVÁ SPORTOVNÍ ŠKOLA TO ZNAMENÁ: VYTVÁŘÍME PRO DĚTI ZDRAVÉ PROSTŘEDÍ.
Reminiscenční terapie
domácí psi využívají lidi jako nástroje.
Hlasová komunikace psů a vlků
Schopnosti Pavel Šuranský.
Kojení a péče o nevlastní potomky
Péče o seniory.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
Norbert Elias (kon)figurace. konfigurace 1. život lidí ve společnosti má tvar, vytvářený silou vzájemných závislostí 2. vzájemné závislosti (interdependence)
Zdravotnický asistent, první ročník Komunikace Autor: Mgr. Lenka Březíková Vytvořeno: jaro 2012 SZŠ a VOŠZ Zlín ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha.
Savci.
Etologie – zkoumá aktivitu zvířat v čase a prostoru
Rozvoj zrakového vnímání a odezírání
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
BATOLE Adéla Sůvová C3B. ◦ (1 – 3 roky) ◦ intenzivní rozvoj motoriky, myšlení a řeči ◦ začíná kontrolovat své pohyby ◦ průzkum okolí, hry, zvědavost ◦
PŘEDMATEMATICKÁ OBLAST 3 Použité odkazy Obrázky: vlastní zdroje.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
STEM Které souvislosti vstupu do EU veřejnost nejvíce zajímají? Nejnovější data STEM tisková zpráva ze dne
 Souhrn hybných činitelů v činnostech, učení a osobnosti  Skutečnosti, které jedince podněcují, podporují nebo naopak tlumí, aby něco konal či nekonal.
Teorie a metodika výchovy Lekce 4: Pedagogika volného času a zážitková pedagogika Mgr. Katřina Lojdová
Sdružení mladých sklerotiků Pacientská organizace pro zkvalitnění života s roztroušenou sklerózou.
Zvířecí motivace ke hře Dagmar Stromšíková, 1. ročník, 2016.
ČLOVĚK s mentálním postižením Společnost pro podporu lidí s mentálním postižením v České republice, o.s. Barbora Uhlířová.
 odborně posuzovat, rozhodovat, označovat, soudit  „proces soustavného poznávání a posuzování žáka, založený na zjišťování, zaznamenávání, posuzování.
Fáze motorického učení fázeÚroveň zvládnutí poh. dovednosti Vnější projevyProcesy v CNSMentální aktivita I. Seznámení Velmi nízkáGeneralizace (souhyby,
Reportáž z akce Smysly živočichů Kateřina Bílková | 5. A 1.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
VY_32_INOVACE_26_Slovni_druhy_uvod Jazyk a jazyková komunikace
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: OBRATLOVCI
Etologie.
Posílení strachu ze hry
Pronásledování.
Kůň Převalského.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Komunikace učitele se žáky
Reminiscenční terapie
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
Pozornost a paměť, představivost
ETOLOGIE 8. ročník.
DUM:VY_32_INOVACE_VIII_3_1_Co je fyzika.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Etologie.
CHARAKTERISTIKA Aneta Bartošová. CHARAKTERISTIKA VNĚJŠÍ – VZHLED POSTAVA.
Materiál je určen pro výklad učiva prvouky ve 3. ročníku
Budoucnost domácí péče
Transkript prezentace:

- Hravost je jedním z důležitých předpokladů, jak se něčemu naučit - Zvídavému chování se odborně říká explorační – aktivní vyhledávání a zkoumání nových podnětů - Zvědavost je charakteristická hlavně pro mláďata - Zvědavost podmiňuje hravost a naopak

 Mnohé hry vypadají zcela nesmyslně  Motivační okruhy se volně kombinují a chybí jim jakákoliv souvislost  Hravé projevy jsou nevyčerpatelné  Projevuje se u nich typický sklon jednotlivé pohyby přehánět  Úlohy hrajících se zvířat se často mění  Zejména u primátů je doprovázeno mimikou – tzv. hravý obličej

 Honičky  Bojové hry  Lov kořisti  Hra na lovce a loveného  Hry ptáků – dokážou skvěle napodobit hlas jiných ptáků a také úplně neznámé zvuky

 Hry jsou vysoce energeticky náročné – až 6% denní aktivity  Nápadnost  Úrazy

 Motorické učení  Sociální život  Proces poznávání

DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST